Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2024 19:12 
 
Hardtraxxer

We’ve Only Just Begun….
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2024 22:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TBA+ schreef:
We’ve Only Just Begun….


We kunnen ze onderhand op 1 hand tellen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2024 19:17 
 
Hardtraxxer

Q-Dance staat er wel als artiest op de line up. Wat ik dus denk is dat ze een takeover van de main gaan doen.
Op non hardstyle dagen ( kwa hosting ).staan er aardig wat hardstyle/hardcore artiesten..

Dus gok dat Q die meeneemt voor de take over
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2024 12:49 
 
Hardtraxxer

BattleRoyaleNL schreef:
Q-Dance staat er wel als artiest op de line up. Wat ik dus denk is dat ze een takeover van de main gaan doen.
Op non hardstyle dagen ( kwa hosting ).staan er aardig wat hardstyle/hardcore artiesten..

Dus gok dat Q die meeneemt voor de take over


Oh wat was dat vorig jaar bagger zeg! Q-dance workout take over op de main van TML.
Toch even gaan kijken toen, want ja...hardstyle :drool: . Maar de hele uitwerking ervan. Paar fit boys en girls fitnessbewegingen maken op het podium. De playlist had een hoog 'apres-ski' gehalte want er was van elk nummer maar +- 30 seconden te horen.

Ga niet voor de hardstyle naar TML, maar deze sla ik aankomend jaar zeker over als ze weer met dit 'idee' komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2024 12:55 
 
Hardtraxxer

De nieuwe identiteit van Q lijkt zich dan ook toe te spitsen op lekker gek doen met als kernzin "show me your fitness move" (sponsored by Red Bull©).
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2024 09:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TBA+ schreef:
We’ve Only Just Begun….


We will rise again

Is de nieuwe slogan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2024 16:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Riiss schreef:
De nieuwe identiteit van Q lijkt zich dan ook toe te spitsen op lekker gek doen met als kernzin "show me your fitness move" (sponsored by Red Bull©).

Ja en laten we de schijtlolligheden van Villain niet vergeten met zijn Shirt uit en zwaaien en shotjes uit een schoen drinken. :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2024 19:02 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Qarnaval organisatie
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2024 10:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Identity Qrisis
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2024 13:51 
 
Hardtraxxer

kbm_ schreef:
Identity Qrisis


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2024 15:36 
 
Hardtraxxer

Wat ik hoor en lees is dat Qdance in 1 van de weekends de mainstage voor een volle dag gaat overnemen.

Mandy , Szp , Da Tweekaz staan daar dus tijdens de qdance take over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2024 15:50 
 
Hardtraxx Veteran

BattleRoyaleNL schreef:
Wat ik hoor en lees is dat Qdance in 1 van de weekends de mainstage voor een volle dag gaat overnemen.

Mandy , Szp , Da Tweekaz staan daar dus tijdens de qdance take over.


Dat lijkt mij HEEL sterk, de artiesten die je noemt zitten bij het management van Tomorrowland dacht ik. Niet gekoppeld aan Q verder
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2024 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
BattleRoyaleNL schreef:
Wat ik hoor en lees is dat Qdance in 1 van de weekends de mainstage voor een volle dag gaat overnemen.

Mandy , Szp , Da Tweekaz staan daar dus tijdens de qdance take over.


Dat lijkt mij HEEL sterk, de artiesten die je noemt zitten bij het management van Tomorrowland dacht ik. Niet gekoppeld aan Q verder

Het heet tenslotte Q-Dance 2023 Speculatie topic :P

Maar het is wel opvallend eigenlijk dat Q nu veel meer co-host.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2024 16:08 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Het heet tenslotte Q-Dance 2023 Speculatie topic :P


''Ik denk'' is speculeren, Battle brengt het hier als een feit ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2024 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Nuracore schreef:
Het heet tenslotte Q-Dance 2023 Speculatie topic :P


''Ik denk'' is speculeren, Battle brengt het hier als een feit ;)

Ik ben juist van mening dat 'horen en lezen" zijn interpretatie is en niet direct als feit moet worden gezien.
Laat Q het maar verduidelijken dan wel bevestigen, dan word het een feit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2024 18:06 
 
Hardtraxxer

Nee , ik zeg niet het een feit is idd. Maar ik vermoed het door alle geruchten die je hoort en dat qdance 2x op de artiesten line up staat. En dat dirty workz het semi het er over heeft . Mandy , szp en da tweekaz staan alle 3 sws op de main ( hebben ze zelf al gezegt op hun socials)

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2024 21:27 
 
Hardtraxxer

Er staat me iets van bij dat Tomorrowland redelijk zelfstandig is geworden toen ID&T / Q-dance opging in de Superstructure groep. Weet niet of dat per se met elkaar te maken heeft, maar volgens mij is Tomorrowland / We Are One geen onderdeel van die groep. En zijn ze daardoor vrij en zelfstandig in de partnerships die ze aangaan. In het verleden was het volgens mij meer verweven in ID&T 
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2024 21:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook geen Q meer op mysteryland?... Gaat lekker zo. https://www.reddit.com/r/hardstyle/comments/1b0jhr3/qdance_has_left_mysteryland/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2024 23:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Verbaasd me dat ze dan nog wel een aantal internationale Q-dance Take-overs doen.
Zal dat zijn om nog meer buitenlanders naar Defqon en Qlimax te lokken...

Blijft echt geen moer over van dat hele Q-dance op deze manier. Blij dat ik de glorie jaren heb mee mogen maken vanaf 2003.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2024 00:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lees in dat topic ook geruchten dat dit jaar de laatste Qlimax zou zijn :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2024 08:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL5961 schreef:
Lees in dat topic ook geruchten dat dit jaar de laatste Qlimax zou zijn :huh:

Ik zie geen bewijs in het topic, dus is pure speculatie en bangmakerij.

Edit: ik kan niet lezen.
Opvallende move dat Q-dance uit Mysteryland trekt. Zelfde organisatieparaplu en altijd een volle stage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2024 09:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou het wel waarderen wanneer Q-Dance eens iets van een "missie en visie" zou delen met haar fans / bezoekers.
Wat zijn de plannen voor de toekomst, wat is de reden om een aantal grote podia terug te trekken etc.
Vele vragen...

Benieuwd of ze wel op Electric Love staan. Er zit niet echt een logische lijn in het verhaal waarom wel een podium bij de een en niet bij een ander festival

Trouwens is Thunderdome ook niet meer aanwezig op Mysteryland. https://www.mysteryland.nl/stages
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2024 14:07 
 
Hardtraxxer

Het gaat wel heel rap nu. Persoonlijk ga ik vooral de thunderdome stage missen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2024 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft natuurlijk weinig met Q te maken, maar wtf staat er op die Trance Energy stage :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2024 14:17 
 
Hardtraxxer

En Sound Rush wel met een eigen stage, zou (een zijtak van) Q daar niet iets van productie voor doen dan?
Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen