Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2024 09:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Om even terug te komen op het verhaal van Supremacy waarschijnlijk naar de Gelredome gaat in September. Dat lijkt het slot van X-Qlusive Holland. Echter verkocht die een maand voor het feest al uit. Zou het dan op een later moment in het jaar terugkomen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2024 09:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik verwacht Ziggodome.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2024 10:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Ik verwacht Ziggodome.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2024 13:02 
 
Hardtraxxer

Of ruilen met de Brabanthallen!

Zullen misschien een jaartje overslaan? Hoewel, er is ook al geen gewone X-Qlusive dit jaar. Blijft er nog wel iets over bij Q?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2024 16:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die XQ solo die nu geskipt is blijft wel merkwaardig. Het zal ongetwijfeld voor Q zelf een logische keuze zijn, maar om dan gewoon zonder één enkel bericht te stoppen met dat feest... best gek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2024 16:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Grootste cashcow blijft natuurlijk Defqon, waar voornamelijk de focus zal liggen.
Bij Defqon hebben ze nog de extra verkopen van bungalow's, camping, eten, extraatjes, etc.

XQ Solo en Holland in een zaal zijn natuurlijk leuk, maar leveren op de kaartverkoop en drankomzet niet heel veel op in tegenstelling tot de kosten die er gemaakt worden.

Qlimax is dan weer een geval apart omdat dat qua naam wel een sure shot is en uitverkocht gaat. Al merk je ook daar dat dat al minder storm loopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2024 16:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Grootste cashcow blijft natuurlijk Defqon, waar voornamelijk de focus zal liggen.
Bij Defqon hebben ze nog de extra verkopen van bungalow's, camping, eten, extraatjes, etc.

XQ Solo en Holland in een zaal zijn natuurlijk leuk, maar leveren op de kaartverkoop en drankomzet niet heel veel op in tegenstelling tot de kosten die er gemaakt worden.

Qlimax is dan weer een geval apart omdat dat qua naam wel een sure shot is en uitverkocht gaat. Al merk je ook daar dat dat al minder storm loopt.


Qlimax deed het afgelopen jaar minder goed dan XQ-Holland :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2024 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitch schreef:
Qlimax deed het afgelopen jaar minder goed dan XQ-Holland


Dan wel even meenemen dat XQ kaarten 30 euro goedkoper waren dan Qlimax. En zo leeg was het ook niet bij Qlimax, dus het zou zomaar kunnen dat Qlimax alsnog meer geld in het laatje gebracht heeft met de ticketverkoop.

En ik weet ook niet in hoeverre de capaciteit van die bak uberhaupt gelijk is bij beide feesten. Zo'n catwalk dwars door de hele zaal heen bij XQ zal ook de nodige vloeroppervlakte wegvreten waar je geen kaarten voor kan verkopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2024 18:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Grootste cashcow blijft natuurlijk Defqon, waar voornamelijk de focus zal liggen.
Bij Defqon hebben ze nog de extra verkopen van bungalow's, camping, eten, extraatjes, etc.

XQ Solo en Holland in een zaal zijn natuurlijk leuk, maar leveren op de kaartverkoop en drankomzet niet heel veel op in tegenstelling tot de kosten die er gemaakt worden.

Qlimax is dan weer een geval apart omdat dat qua naam wel een sure shot is en uitverkocht gaat. Al merk je ook daar dat dat al minder storm loopt.


Daarom zeg ik, het zal voor Q zelf ongetwijfeld een logisch besluit zijn.
En ik meen ook een keer ergens gelezen te hebben (interview met Jonas?), dat ze zich voornamelijk op de grotere evenementen gaan richten.
Maar dan nog.. was dit het dan qua X-Qlusive's. En uberhaupt geen Q-dance events meer in de hmh ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2024 19:49 
 
Hardtraxxer

zeke schreef:
Revolting Against schreef:
Grootste cashcow blijft natuurlijk Defqon, waar voornamelijk de focus zal liggen.
Bij Defqon hebben ze nog de extra verkopen van bungalow's, camping, eten, extraatjes, etc.

XQ Solo en Holland in een zaal zijn natuurlijk leuk, maar leveren op de kaartverkoop en drankomzet niet heel veel op in tegenstelling tot de kosten die er gemaakt worden.

Qlimax is dan weer een geval apart omdat dat qua naam wel een sure shot is en uitverkocht gaat. Al merk je ook daar dat dat al minder storm loopt.


Daarom zeg ik, het zal voor Q zelf ongetwijfeld een logisch besluit zijn.
En ik meen ook een keer ergens gelezen te hebben (interview met Jonas?), dat ze zich voornamelijk op de grotere evenementen gaan richten.
Maar dan nog.. was dit het dan qua X-Qlusive's. En uberhaupt geen Q-dance events meer in de hmh ?

Het lijkt er voorlopig in ieder geval niet op.

Het zal gedwongen zijn, maar t wordt voor Q zo wel lastiger om wat namen in de Spotlights, de ‘vinger in de pap’ wordt kleiner en kleiner.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2024 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitch schreef:
Qlimax deed het afgelopen jaar minder goed dan XQ-Holland :P


Zie XQ Holland ook nog wel de gelredome spot van Qlimax overnemen als je ziet hoe succesvol XQ was en hoe erg de kvk van Qlimax tegenviel.

En dan een jaar daarna weer Qlimax een comeback laten maken o.i.d. in de hoop dat er dan weer meer hype te krijgen is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2024 15:37 
 
Hardtraxxer

Revolting Against schreef:
Grootste cashcow blijft natuurlijk Defqon, waar voornamelijk de focus zal liggen.
Bij Defqon hebben ze nog de extra verkopen van bungalow's, camping, eten, extraatjes, etc.

XQ Solo en Holland in een zaal zijn natuurlijk leuk, maar leveren op de kaartverkoop en drankomzet niet heel veel op in tegenstelling tot de kosten die er gemaakt worden.

Qlimax is dan weer een geval apart omdat dat qua naam wel een sure shot is en uitverkocht gaat. Al merk je ook daar dat dat al minder storm loopt.


Oké dus je bent een organisatie die dance feesten organiseert. En je focus ligt op het meer verkopen van bungalow tenten.

Q-dance en b2s zijn al lang het spoor bijster is mijn mening. Iedereen die daar werkt wil toch vette feesten organiseren. Je wilt toch unieke momenten creëren ipv alleen maar meer geld verdienen.
Ga weer iets nieuws bedenken ipv voor de 8e x Xqlusive holland met wolter kroes :sick: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2024 16:10 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Mitch schreef:
Qlimax deed het afgelopen jaar minder goed dan XQ-Holland :P


Zie XQ Holland ook nog wel de gelredome spot van Qlimax overnemen als je ziet hoe succesvol XQ was en hoe erg de kvk van Qlimax tegenviel.

En dan een jaar daarna weer Qlimax een comeback laten maken o.i.d. in de hoop dat er dan weer meer hype te krijgen is.

Denk je dat dit ‘zou kunnen’?
Het voelt voor mij echt als zeggen, we geven t op met Hardstyle,
Raw en Carnaval is het nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2024 16:28 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Mitch schreef:
Qlimax deed het afgelopen jaar minder goed dan XQ-Holland :P


Zie XQ Holland ook nog wel de gelredome spot van Qlimax overnemen als je ziet hoe succesvol XQ was en hoe erg de kvk van Qlimax tegenviel.

En dan een jaar daarna weer Qlimax een comeback laten maken o.i.d. in de hoop dat er dan weer meer hype te krijgen is.


Qlimax staat dit jaar op 16 november. Einde aftermovie 2023 te zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2024 09:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Om even terug te komen op het verhaal van Supremacy waarschijnlijk naar de Gelredome gaat in September. Dat lijkt het slot van X-Qlusive Holland. Echter verkocht die een maand voor het feest al uit. Zou het dan op een later moment in het jaar terugkomen?


Kan natuurlijk ook een dubbelproductie worden. Scheelt weer aardig in de kosten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2024 10:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Mitch schreef:
Qlimax deed het afgelopen jaar minder goed dan XQ-Holland :P


Zie XQ Holland ook nog wel de gelredome spot van Qlimax overnemen als je ziet hoe succesvol XQ was en hoe erg de kvk van Qlimax tegenviel.

Zonder een bron te hebben zou ik eenzelfde idee hebben, als je ziet wat het verschil is in kaartverkoop, hype etc. Als Q wil je gewoon op zekere kaartverkoop gaan. Qlimax gaat de laatste jaren steeds moeilijker.
Aan de andere kant wordt de Gelredome wel genoemd in de aftermovie en dat is natuurlijk een officiele communicatie ipv speculatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2024 14:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zeker nu Supremacy straks relatief dicht bij Qlimax zit. Gezien Raw atm veel populairder is denk ik dat Supremacy de kaartverkoop van Qlimax ook wel indirect gaat beinvloeden.

Revolting Against schreef:
Qlimax is dan weer een geval apart omdat dat qua naam wel een sure shot is en uitverkocht gaat. Al merk je ook daar dat dat al minder storm loopt.


Qlimax is de laatste paar edities al niet meer uitverkocht geraakt en had een waslijst aan tickets op ticketswap staan. Vergelijk dat met 2008 - 2016 en daarbij moest je stipt om 13:00 klaar staan want met 2 minuten was alles weg.

Defqon.1 is ook nog steeds niet uitverkocht, er zijn nog steeds weekend, vrijdag en zondag kaarten, weer langer dan vorig jaar.

Q-Dance wordt gewoon te duur voor wat men tegenwoordig wilt hebben van een feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2024 17:01 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Zeker nu Supremacy straks relatief dicht bij Qlimax zit. Gezien Raw atm veel populairder is denk ik dat Supremacy de kaartverkoop van Qlimax ook wel indirect gaat beinvloeden.

Revolting Against schreef:
Qlimax is dan weer een geval apart omdat dat qua naam wel een sure shot is en uitverkocht gaat. Al merk je ook daar dat dat al minder storm loopt.


Qlimax is de laatste paar edities al niet meer uitverkocht geraakt en had een waslijst aan tickets op ticketswap staan. Vergelijk dat met 2008 - 2016 en daarbij moest je stipt om 13:00 klaar staan want met 2 minuten was alles weg.

Defqon.1 is ook nog steeds niet uitverkocht, er zijn nog steeds weekend, vrijdag en zondag kaarten, weer langer dan vorig jaar.

Q-Dance wordt gewoon te duur voor wat men tegenwoordig wilt hebben van een feest.


Kunnen ze van defqon niet beter weer 3 dagen maken? Dat ze wat duurder zijn dan Rebirth of Intents vind ik niet gek, maar je zit nu voor een extra (halve)dag bijna op het dubbele van de ticketprijs van die twee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2024 17:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik denk dat het beter is als Q-Dance gewoon de optie geeft om 3 dagen te gaan ipv het helemaal in te korten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2024 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op Tomorrowland heb je ook de keuze op een "Full Madness Pass" (vr, za & zo), als je camping wil (incl. do) kun je hier voor een meerprijs ook voor kiezen. Zou voor Defqon.1 ook ideaal zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2024 18:15 
 
Hardtraxxer

Ik denk dat die 4 dagen zo veel meer oplevert,
Hoewel ik als bezoeker liever de 3 dagen variant heb, denk ik niet dat ze dit snel zullen terug draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2024 08:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sappers schreef:
Ik denk dat die 4 dagen zo veel meer oplevert,
Hoewel ik als bezoeker liever de 3 dagen variant heb, denk ik niet dat ze dit snel zullen terug draaien.

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2024 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is toch opmerkelijk dat de weekend tickets nog niet uitverkocht zijn. Ik zit zelf ook in het kamp van personen die genoeg hebben aan 3 dagen. Dan vind ik een kleine 300 euro wel smerig veel geld. Ze moeten gewoon hetzelfde principe hanteren als Rebirth (weekend 3 of 4 dagen) en dan lag mijn kaartje al lang uitgeprint klaar. Nu ga ik waarschijnlijk loeren op ticketswap in de zomer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2024 16:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geen Q-Dance stage hosting meer op Tomorrowland dit jaar...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2024 19:05 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Gaat lekker met Q
Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen