Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 46  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2022 14:35 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Excuses voor de verwarring, maar het komt goed! Alle verzoeken mbt het DEDIQATED Membership zijn we as we speak mee bezig ism Paylogic, we verwachten dat deze spoedig worden stopgezet. Uiteraard zitten hier ook eventuele terugbetalingen bij van de extra maanden waarvoor betaald is. Wanneer deze zijn stopgezet krijg je hier bericht van ons of Paylogic.

We kunnen uiteraard ook even specifiek kijken naar je situatie, mocht je dat willen moet je even een dm hier sturen met je mailadres.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2022 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PB verstuurd.
Ik hoop dat jullie dit keer echt menen dat jullie er heel hard mee bezig zijn want dat hoor ik nu al te lang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2022 20:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik wil er volgend jaar eigenlijk ook wel van af.
Denk dat ik alvast maar ga beginnen met opzeggen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2022 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook positief nieuws te melden, Q-Dance heeft het contract met Walibi Holland verlengt voor 10 jaar om Defqon te huisvesten :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2022 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die hebben geld zat nu natuurlijk met al die stilzwijgend verlengde memberships
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2022 11:40 
 
Organisator
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Die hebben geld zat nu natuurlijk met al die stilzwijgend verlengde memberships


Als het goed is zou alles met betrekking tot je abonnement nu opgelost moeten zijn. Helaas kunnen wij abonnementen die via de Play Store / App Store niet cancellen, dit moet echt zelf gedaan worden via de store waar je 'm hebt afgesloten. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2022 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@ Q-Dance komt er weer een shrine op Defqon dit jaar? Heb al meerdere keren m'n Air Maxjes geofferd maar dit paar is weer zo aan het ontbinden dat het weer tijd wordt om er afscheid van te nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2022 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-dance schreef:
ULTIMO schreef:
Die hebben geld zat nu natuurlijk met al die stilzwijgend verlengde memberships


Als het goed is zou alles met betrekking tot je abonnement nu opgelost moeten zijn. Helaas kunnen wij abonnementen die via de Play Store / App Store niet cancellen, dit moet echt zelf gedaan worden via de store waar je 'm hebt afgesloten. ;)

Hoe zit het met mijn prijs van de Defqon 2020 quiz? Als het goed is heb ik nog een Defqon weekendticket tegoed. Ik heb al meerdere keren per email contact opgenomen maar nooit een reactie ontvangen, dus vandaar via deze weg :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2022 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-dance schreef:
ULTIMO schreef:
Die hebben geld zat nu natuurlijk met al die stilzwijgend verlengde memberships


Als het goed is zou alles met betrekking tot je abonnement nu opgelost moeten zijn. Helaas kunnen wij abonnementen die via de Play Store / App Store niet cancellen, dit moet echt zelf gedaan worden via de store waar je 'm hebt afgesloten. ;)


Zou fijn zijn als dat in 't vervolg ergens in een FAQ ofzo komt te staan xd
Nog handiger zou een knop in de app zijn waar je 't gewoon op kan zeggen. Zo is het onnodig ingewikkeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2022 17:52 
 
Hardtraxx Veteran

SL5961 schreef:
Q-dance schreef:
ULTIMO schreef:
Die hebben geld zat nu natuurlijk met al die stilzwijgend verlengde memberships


Als het goed is zou alles met betrekking tot je abonnement nu opgelost moeten zijn. Helaas kunnen wij abonnementen die via de Play Store / App Store niet cancellen, dit moet echt zelf gedaan worden via de store waar je 'm hebt afgesloten. ;)

Hoe zit het met mijn prijs van de Defqon 2020 quiz? Als het goed is heb ik nog een Defqon weekendticket tegoed. Ik heb al meerdere keren per email contact opgenomen maar nooit een reactie ontvangen, dus vandaar via deze weg :)


Dat ticket was vast alleen geldig voor de editie van 2021 xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2022 16:24 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Als het goed is krijgen alle prijswinnaars uiterlijk deze week bericht, uiteraard gaan we ze allemaal waarmaken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2022 09:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

@Q-Dance, wanneer worden die emails uitgestuurd voor het personaliseren van je Defqon tickets? Dacht dat dit op 1 juni al zou gebeuren, maar heb vooralsnog niks ontvangen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2022 10:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Q-dance schreef:
Als het goed is krijgen alle prijswinnaars uiterlijk deze week bericht


xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2022 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HC4LMichaelRoza schreef:
@Q-Dance, wanneer worden die emails uitgestuurd voor het personaliseren van je Defqon tickets? Dacht dat dit op 1 juni al zou gebeuren, maar heb vooralsnog niks ontvangen?

Ik ook niet en Paylogic reageert ook niet op mails...
Kom je nu wel of niet binnen Q-Dance met je reeds gepersonaliseerde ticket uit 2020?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2022 09:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb ook nog geen e-mail!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2022 10:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
HC4LMichaelRoza schreef:
@Q-Dance, wanneer worden die emails uitgestuurd voor het personaliseren van je Defqon tickets? Dacht dat dit op 1 juni al zou gebeuren, maar heb vooralsnog niks ontvangen?

Ik ook niet en Paylogic reageert ook niet op mails...
Kom je nu wel of niet binnen Q-Dance met je reeds gepersonaliseerde ticket uit 2020?



Dit staat er op de Q-Dance site:

"WHEN DO WE RECEIVE THE TICKETS FOR DEFQON.1 2022?
It will be possible to personalize your tickets from the 1st of June 2022. Be aware that all tickets have to be personalized again, even when you already personalized your tickets before. You will be able to download the tickets after you completed the personalization for the whole order. It will be possible to personalize your tickets until the current event date. "

Dus tickets moeten opnieuw gepersonaliseerd worden, zo lijkt het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2022 11:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Man, man wat is Q-Dance aan het kutten zeg de laatste tijd (lees: jaren). Sinds dat Dedicated membership loopt het overal spaak, dat personalizeren van tickets is niet on point, kaartverkoop is al lang niet meer voor iedereen die een keer naar een Q event wil (gaat de Tomorrowland kant op), geen reacties op mails...

Een feestje bouwen kunnen ze wel, nu nog even een interne scholing qua klantenservice- en beheer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2022 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zojuist dan eindelijk een mailtje gehad dat mijn Dediqated membership is opgezet. Gelukkig nog voor de volgende incassodatum!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2022 00:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Ik ook niet en Paylogic reageert ook niet op mails...
Kom je nu wel of niet binnen Q-Dance met je reeds gepersonaliseerde ticket uit 2020?

Antw. gehad van Paylogic. Met een FAQ waarin niet het antwoord staat :/
Ze lezen de mail niet eens en sturen maar gewoon de FAQ in de hoop dat het wel goed zit dan.
Dus nog maar eens gevraagd wanneer die personalisatiemail komt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2022 09:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
hurricane schreef:
Ik ook niet en Paylogic reageert ook niet op mails...
Kom je nu wel of niet binnen Q-Dance met je reeds gepersonaliseerde ticket uit 2020?

Antw. gehad van Paylogic. Met een FAQ waarin niet het antwoord staat :/
Ze lezen de mail niet eens en sturen maar gewoon de FAQ in de hoop dat het wel goed zit dan.
Dus nog maar eens gevraagd wanneer die personalisatiemail komt...


Voor mij is het inmiddels geregeld. Stuurde een e-mail naar Q-dance en in hun reactie geven ze het volgende aan:
"I personalized my ticket in 2020, where can I find it?
Please head over to the following link to relocate your personalized tickets: https://account.paylogic.com/i-lost-my-tickets"

Na het invullen van je e-mailadres krijg je je gepersonaliseerde tickets toegestuurd met daarop de 2022 datums. Je hoeft ze dus toch niet opnieuw te personaliseren, ookal geven ze op de Q-Dance site aan dat alle tickets wel opnieuw gepersonaliseerd moeten worden.

Hoop dat je het zo kan regelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2022 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

^ ^ ^Thanks!

Heb van Paylogic nu dit antw gekregen
Citaat:
Bedankt voor de reactie.

Uw tickets zijn al gepersonaliseerd. De kans om opnieuw te personaliseren was voor de fans die besloten te upgraden. Dit is omdat ze nieuwe tickets kregen, dus moesten ze opnieuw gepersonaliseerd worden.

Kind Regards,

Kijk dat maakt het duidelijk, dat had best wel wat duidelijker in de FAQ van Q-Dance mogen staan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2022 15:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
^ ^ ^Thanks!

Heb van Paylogic nu dit antw gekregen
Citaat:
Bedankt voor de reactie.

Uw tickets zijn al gepersonaliseerd. De kans om opnieuw te personaliseren was voor de fans die besloten te upgraden. Dit is omdat ze nieuwe tickets kregen, dus moesten ze opnieuw gepersonaliseerd worden.

Kind Regards,

Kijk dat maakt het duidelijk, dat had best wel wat duidelijker in de FAQ van Q-Dance mogen staan :P


Haha, inderdaad. Wat een gedoe zeg! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2022 14:53 
 
Hardtraxx Veteran

@Q-Dance, natuurlijk heel leuk dat jullie de set van Headhunterz op Defqon.1 2010 op Network hebben gezet. Maar het zou ook handig zijn als dat niet een of andere random White set oid is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2022 16:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
@Q-Dance, natuurlijk heel leuk dat jullie de set van Headhunterz op Defqon.1 2010 op Network hebben gezet. Maar het zou ook handig zijn als dat niet een of andere random White set oid is :P


Headhunterz draaide toen deels een beetje een gekke set met dit soort muziek. Klopt dus wel :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2022 17:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Carminizerz schreef:
Basshunterzz schreef:
@Q-Dance, natuurlijk heel leuk dat jullie de set van Headhunterz op Defqon.1 2010 op Network hebben gezet. Maar het zou ook handig zijn als dat niet een of andere random White set oid is :P


Headhunterz draaide toen deels een beetje een gekke set met dit soort muziek. Klopt dus wel :).


Lekkere nummertjes wel, mag hij best komen doen op de Funky Cat stage op Defqon :P . Maar opende hij dan de RED ofzo? Hoe kan hij anders meer dan een halve set EDM gedraaid hebben zonder dat het publiek helemaal door het lint ging? xd
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 46  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen