Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19
Ongelezen bericht Geplaatst op 02-09-2019, 16:13 

Hardtraxx Veteran

Zeg ook niet dat alle keuzes de beste waren, Da Tweekaz was op z'n minst verrassend te noemen, en dat pakte voor veel mensen in dit geval nie best uit, maar wie weet komen ze nu weer met een opvallende XQ aanzetten die wel een schot in de roos is.

Dat zie ik eerlijk gezegd liever dan een XQ Coone omdat hij de next in line is, o.i.d :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02-09-2019, 16:23 

Hardtraxx Veteran

Xclusive clockartz met opbouwende line up :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02-09-2019, 16:37 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Zeg ook niet dat alle keuzes de beste waren, Da Tweekaz was op z'n minst verrassend te noemen, en dat pakte voor veel mensen in dit geval nie best uit, maar wie weet komen ze nu weer met een opvallende XQ aanzetten die wel een schot in de roos is.

Mijn gokje is een raw artiest aangezien die momenteel nou eenmaal beter verkopen. Een Adaro misschien?
Andere optie lijkt met Atmozfears omdat hij zo'n wijde sound kan produceren.

Zelf hoop ik op Bass Modulators of Atmozfears, meer de euforische kant, maar weet niet of dat nogmaals geprobeerd wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02-09-2019, 16:41 

Hardtraxx Veteran

XQ Sefa
Ongelezen bericht Geplaatst op 02-09-2019, 19:28 

Hardtraxx Veteran

Ik zie een PN ook wel een Xqlusive krijgen, ontzettend dedicated fanbase plus loopt inmiddels al wel eventjes mee. Zou binnen no time uitverkopen schat ik zo in. Atmozfears kan ook ja. Bass Modulators betwijfel ik ten zeerste of ze goed zouden verkopen, is voor mijn gevoel niet een naam met een echte fanbase. Kan me ook vergissen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02-09-2019, 19:46 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Rickzel schreef:

Mijn gokje is een raw artiest aangezien die momenteel nou eenmaal beter verkopen. Een Adaro misschien?
Andere optie lijkt met Atmozfears omdat hij zo'n wijde sound kan produceren.

XQ Adaro zou wmbt perfecte keuze zijn, krijg je in ieder geval een beetje een gevarieerde line-up als je iedereen pakt die hij graag support of mee samenwerkt. Van een Clockartz tot een Regain. (ik noem maar iets)

maargoed gaan 't zien, ben in ieder geval erg benieuwd wat 2020 brengt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03-09-2019, 00:08 

Hardtraxx Addict

Had XQ Bass Modulators eigenlijk een aantal jaar geleden wel verwacht, toen ze het Defqon anthem hadden en veel hitjes en NCBM tracks.

Zie het nu ook niet meer zo snel gebeuren.
Alhoewel ik ze nog wel steeds goed vind meedoen.
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen