Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 46  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2019 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

XQ Sefa
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2019 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zie een PN ook wel een Xqlusive krijgen, ontzettend dedicated fanbase plus loopt inmiddels al wel eventjes mee. Zou binnen no time uitverkopen schat ik zo in. Atmozfears kan ook ja. Bass Modulators betwijfel ik ten zeerste of ze goed zouden verkopen, is voor mijn gevoel niet een naam met een echte fanbase. Kan me ook vergissen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2019 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Rickzel schreef:
Zeg ook niet dat alle keuzes de beste waren, Da Tweekaz was op z'n minst verrassend te noemen, en dat pakte voor veel mensen in dit geval nie best uit, maar wie weet komen ze nu weer met een opvallende XQ aanzetten die wel een schot in de roos is.


Mijn gokje is een raw artiest aangezien die momenteel nou eenmaal beter verkopen. Een Adaro misschien?
Andere optie lijkt met Atmozfears omdat hij zo'n wijde sound kan produceren.


XQ Adaro zou wmbt perfecte keuze zijn, krijg je in ieder geval een beetje een gevarieerde line-up als je iedereen pakt die hij graag support of mee samenwerkt. Van een Clockartz tot een Regain. (ik noem maar iets)

maargoed gaan 't zien, ben in ieder geval erg benieuwd wat 2020 brengt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2019 00:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Had XQ Bass Modulators eigenlijk een aantal jaar geleden wel verwacht, toen ze het Defqon anthem hadden en veel hitjes en NCBM tracks.

Zie het nu ook niet meer zo snel gebeuren.
Alhoewel ik ze nog wel steeds goed vind meedoen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2019 23:11 
 
Hardtraxxer

Is er al bekend wat Q gedaan heeft (of nog gaat doen) met al die ingezamelde NIke air maxs?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2019 08:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tijdens het 1e jaar, ik denk in 2016, heb ik een paar ingeleverd. Toen werd verteld dat ze er een podium of kunstwerk mee gingen maken. Ik ben elk jaar terug gegaan naar de shrine maar ze hadden nog steeds te weinig schoenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2019 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We hebben volgens mij niet echt een Q-Dance topic voor dit soort dingen, het is ook niet echt een WJD dus ach
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2019 09:09 
 
Hardtraxx Veteran

Wat fijn dat dit in het Nederlands is want zo te zien hebben die jongens goeie humor :thumbsup:
Leuk van Q dat ook de niet ''nette'' antwoorden erin zijn gelaten
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2019 14:38 
 
Hardtraxx Veteran

3:35 'Om daar een dj-set te doen' :huh: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2019 14:54 
 
Hardtraxx Veteran

:lol: leuk filmpje, een keer niet dat overdreven serieuze gedoe
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2019 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Wat is de aanleiding er toe dat er meerdere comments zijn die zeggen dat Frontliner/B-Frontliner vanavond op Qlimax zal staan? Mis ik iets in deze video?

Het gerucht dat B-Frontliner er zou staan omdat World Outside op de Qlimax CD staat is me al bekend. Maar dan kun je ook zeggen dat Adaro er zal staan omdat er 2 tracks van hem opstaan, niet eens in samenwerking met een artiest die wel bevestigd op de line-up staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2019 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frontliner gaat een Showtekje doen. Komt bij B-Front op het podium en gaan dan World Outside draaien. Daarna gaat Frontliner weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2019 16:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zoiets inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2019 16:33 
 
Hardtraxxer

Qapital voor april is gisteren al aangekondigd, maar over een X-Qlusive is het nog wel erg stil? Zouden ze deze schrappen dit jaar ivm DediQated? De HMH is nog wel vrij op zaterdag de 25e zie ik. Zou over 5 weken al zijn, dus een keer een aankondiging zou wel leuk zijn. Iemand die meer weet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2019 20:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja nu je het zegt.
Dat had allang aangekondigd moeten zijn lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2019 05:18 
 
Hardtraxx Veteran

Tuurlijk komt er geen XQ artiest in januari. Anders was het al wel bekend. 1 maandje is gewoon te kort tijd voor aankondiging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2019 09:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zo natuurlijk vind ik het anders niet.
Vorig jaar begonnen ze het persbericht nog met deze zin:

"Since 2003, it has been a Q-dance tradition to start the year with an event that’s all about honouring the biggest artists of the moment: X-Qlusive."
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2019 10:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat ze zichzzelf niet met een X-Qlusive bezig gaan houden zo kort voor een evenement dat ze waarshijnlijk heel groots aan willen pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2019 11:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Ik denk dat ze zichzzelf niet met een X-Qlusive bezig gaan houden zo kort voor een evenement dat ze waarshijnlijk heel groots aan willen pakken.


Denk ook dat ze veel meer gefocust zijn op Dediqated, en daardoor X-Qlusive volgend jaar links laten liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2019 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik meen mij echt te herinneren dat ze vorig jaar al hebben aangekondigd geen nieuwe X-Qlusive neer te zetten of was dat alleen een X-Qlusive Holland?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2019 17:36 
 
Hardtraxxer

RTM93 schreef:
Tuurlijk komt er geen XQ artiest in januari. Anders was het al wel bekend. 1 maandje is gewoon te kort tijd voor aankondiging.

De thema XQ is wel eens overgeslagen, de artiesten XQ volgens mij nog nooit. Zo 'tuurlijk' lijkt me dat dan niet. Zal er mogelijk ook wel mee te maken hebben dat er geen echte artiest is die momenteel én een XQ zou verdienen én waar ze zeker bij weten dat de kaartverkoop goed zal lopen.

Wel zonde, X-Qlusive in januari is hier al een jaar of 8 echt een zekerheidje. Op de Da Tweekaz editie na :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2019 00:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is er zo moeilijk aan een bericht de wereld in te sturen dat er in 2020 geen X-Qlusive *artiest* is omwille van Dediqated :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2019 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Wat is er zo moeilijk aan een bericht de wereld in te sturen dat er in 2020 geen X-Qlusive *artiest* is omwille van Dediqated :/


Bezuinigingen bij Q spelen ook parten blijkt wel weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2019 14:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Misschien dat ie in maart alsnog komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2019 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh dus je bent nu ook al als organisatie verplicht om te melden dat je GEEN feest organiseert? :lol:
wacht gewoon rustig af, komt er niks, organiseren ze niks. Normaal doen hoor :P
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 46  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen