Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 17:03 
 
Hardtraxx Newbie

Goh Ik Zou Ook Wel Eens Bij Scantraxx Door Studio Willen Wandelen :P
Lijkt Me Zo Vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 17:03 
 
Artiest

Ik moet heel even met m'n studiobouwer t geluid testen in mn thuisstudiootje, daarna ben ik er weer.
Vanavond naar frankrijk en dan heb ik hopelijk in het hotel ook nog wat tijd om te beantwoorden. Anyway t kan dus even duren maar ik doe mijn best om iedereen te beantwoorden!

Tof dat jullie het op prijs stellen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 17:03 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Een tijd terug had je telkens van die video's op youtube staan waarin je bijvoorbeeld ging vissen.
Sinds die video's gestopt zijn had ik het gevoel dat het creatief met je producties ook iets minder ging, wat je zelf ook al aan gaf.
Heeft het daar iets mee te maken dat je niet lekker in je vel zat misschien en daarom ook geen video's meer maakte omdat er niet veel meer gelachen werd?
Ik hoop dat je weer dat soort filmpjes gaat maken, vaak gaf het een mooi beeld van wat je zoal mee maakt en doet. En ik kon er om lachen, ook niet onbelangrijk.


Scantraxx die naar italie gaat vond ik best wel lachen :P

Joram : Ja ik word altijd gefouilleerd bij het vliegveld, ze denken dat ik een terrorist ben ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

monstah_deejay schreef:
Goh Ik Zou Ook Wel Eens Bij Scantraxx Door Studio Willen Wandelen :P
Lijkt Me Zo Vet :D

Dude, niet elk woord hoeft met een hoofdletter te beginnen he. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 17:04 
 
Hardtraxxer

em-dee-em-aa schreef:
een 2005/2008 feest je wat lijken?

Heuj, mijn idee uit de HSDT5 :lol: tofffff
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Headhunterz schreef:
Asyrian schreef:
Josh-T schreef:
Wow, echt vet dat je dit doet :thumbsup:

Ik heb wel een vraag: vind je het niet vervelend om steeds naar dat studiogebouw van Scantraxx te moeten rijden als je wilt produceren? Zou je niet liever gewoon thuis willen produceren?


dit is gelijk ook mijn vraag, het lijkt me frustrerend als je 's nachts in je bed ligt en ineens veel inspiratie krijg (wat ik soms met designen heb) maar dat je niet eraan kunt werken.


Dan ga ik eruit en zing wat in op mijn telefoon of pak m'n laptop erbij. heb ik best vaak!


Bedankt voor je antwoord :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 17:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Zoals hierboven ook al meermalen aangegeven: tof dat je dit doet! Ik heb wel een aantal dingen in m'n hoofd zitten die ik zou willen weten verder.

Ten eerste had ik een vraag over het anthem van Hard Bass.
Ik wil allereerst benadrukken dat ik het een erg vet nummer vind, maat dat het in mijn ogen toch een beetje te veel afwijkt van de stijl die ik bij Hard Bass voor ogen had. Het duistere tintje is weg. Nou was dat vorig jaar al een beetje ingezet met het anthem van Hard Bass, maar dit jaar is de sfeer in het nummer duidelijk omgeslagen naar een meer melodieus tintje. Nou is mijn vraag of het de weg is die B2S heeft ingeslagen met het feest om het zo mogelijk wat toegankelijker te maken of dat je gewoon jouw eigen stijl wil laten horen.

En verder:
Zijn er nog plannen om het project Project One nieuw leven in te blazen of wellicht een paar tributes doen, want op dit moment zijn jullie beiden 'top-notch' in de scene en in mijn ogen zou het een perfect moment zijn om jullie ideeën opnieuw te combineren en weer knallende shows te geven.
?


Hier ben ik ook wel heel benieuwd naar :)

En natuurlijk super tof dat je dit doet, hopelijk volgen er meer. Niet alleen voor ons, maar ook voor de artiest zelf lijkt me dat je op deze manier aan best wat informatie kan komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 17:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

J9_ schreef:
em-dee-em-aa schreef:
een 2005/2008 feest je wat lijken?

Heuj, mijn idee uit de HSDT5 :lol: tofffff


hoe vet het idee ook is. :D
jullie moeten je ook voorstellen dat een dj op een bepaald punt ook ziek is van oude platen.. (denk ik )
tenminste.. dat kan ik mij best wel voorstellen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat ik me eigenlijk ook wel afvraag is hoe het gaat met remixes. Vragen andere artiesten of ze een bepaalde track van je mogen remixen of juist andersom?

Nog 1:

Er is de laatste tijd een kleine hype ontstaan mbt. re-fix/do/make's, ben jij nog van plan een oude track van je in een nieuw jasje te steken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 17:09 
 
Hardtraxx Elite

robkuh1990 schreef:
Q: Misschien best stom om te vragen... maar ik zou best keer bij Scantraxx rond willen wandelen in die studio etc. Kun je dat ook regelen :D


Ik loop heel vaak langs de studios van Scantraxx. Dan zie ik de geweldige batmobiles weer staan :D
Geweldig idee dat Headhunterz etc. zo dicht bij zijn. Laatste keer ging ik de batmobiels ff bekijken, want ik ben obsessed door auto's en muziek, toen hoorde ik de geluiden uit de studio komen. Echt lol xd
Ik zal niet verklappen waar het zit hoor, maar ook ik zou wel ff binnen willen lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Asyrian schreef:
Er is de laatste tijd een kleine hype ontstaan mbt. re-fix/do/make's, ben jij nog van plan een oude track van je in een nieuw jasje te steken?

Zijn oudere werk is echt top zoals het is. Neem nou The Sacrifice of Victim Of My Rage, niets meer aan doen. Zijn klassiekers ondertussen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 17:11 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Laten we het even bij het stellen van vragen houden ipv met elkaar in discussie treden totdat Headhunterz weer vragen beantwoord :)

Headhunterz schreef:
Ik moet heel even met m'n studiobouwer t geluid testen in mn thuisstudiootje, daarna ben ik er weer.
Vanavond naar frankrijk en dan heb ik hopelijk in het hotel ook nog wat tijd om te beantwoorden. Anyway t kan dus even duren maar ik doe mijn best om iedereen te beantwoorden!

Tof dat jullie het op prijs stellen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke. :$ haha.
En misschien dit niet vol plempen met vragen nu? Aangezien hij dan nooit meer door de vragen heen kan komen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 17:14 
 
Hardtraxx Newbie

Is HardStyle iig ook je favoriete stijl van jezelf of wat zijn jou stijlen qua muziek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Top initiatief!

Ik heb eigenlijk maar één prangende vraag, en hoop heel erg op een eerlijk antwoord. :)

Draai jij in je DJ-sets de tracks die je zelf vet vind/graag zou willen horen? Ik heb namelijk het idee dat jij en ook andere (vooral de grootste) hardstyle dj's zich laten leiden door:
1. wat door het publiek verwacht wordt (op grote podia: mensen willen dat ene hitje weer horen, of kennen oudere platen niet)
2. wat andere dj's/collega's van je verwachten (hun nieuwste track draaien, vragen of je soft/hard draait of die plaat niet wil draaien).
3. wat label/organisatie/boekingskantoor van je vraagt. (tracks/promo's van het label, aanpassen aan de opbouw v/d avond, enkel hardstyle platen draaien enz.)

Je zou deze vraag ook op produceren kunnen betrekken, maar ik vind juist het aspect van het draaien hier belangrijk. Want ik erger me werkelijk kapot om van een artiest steeds het zelfde te horen, een track op een avond 4x te horen, alleen maar nieuwe tracks te horen enzovoort. Het is tegenwoordig echt hard zoeken naar DJ's met diversiteit. En ook een initiatief van jou/q-dance op defqon vorig jaar met een andere stijl vind ik top! (met de gedachte dat er dan ook eens op andere manieren geëxperimenteerd zou worden...)

In interviews wordt wel eens aangegeven (ook door jou over Amerika als ik me niet vergist), dat je liever anders zou draaien, andere dingen, je graag vrijer zou willen voelen.

Dus ik zou de vraag ook kort kunnen stellen, waarom draai jij (en andere hardstyle artiesten) niet wat je zelf vet vind? Het schijnt dat alle artiesten daardoor ooit begonnen zijn met muziek te maken en te draaien...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 17:22 
 
Artiest

Goed bezig Willem ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk dat je dit doet! :)

Kan momenteel maar 1 vraagje bedenken die hier nog niet gesteld is...

In de lyrics van Doomed maak je redelijk duidelijk dat je de kritiek van de "raw-liefhebbers" de kop in wou drukken door zelf een hardere track te maken. Had je er voor dat deze kritiek er was ook al aan gedacht om een nummer dat harder was te maken? En ben je van plan in de toekomst nog meer "experimenten" ten doen met subgenres van hardstyle?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 17:23 
 
Hardtraxxer

Zou je onder een andere alias nog meer verschillende stijlen muziek willen maken? We weten allemaal dat je een grote fan bent van dubstep en hiphop, dus zou je daar niet eens wat mee willen proberen? Of ligt je hart qua produceren echt alleen bij hardstyle?

En dan nog even het volgende. Digiwave is een van mijn favoriete tracks aller tijden, ben je ooit van plan hier iets mee te doen? Wat ik persoonlijk ontzettend aanmoedig, haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 17:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eerst en vooral wil ik zeggen: respect dat je dit :thumbup:

Nu mijn vraag: Soms durf je al wel eens een volledige dubstep track te spelen tijdens een set. Is dit om meer fans aan te trekken of omdat je het zelf echt goed vindt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel tof dat je dit doet! Blij dat je ook ons een keer 'persoonlijk' te woord wilt staan :)

Was vroeger ook echt een 'fan' van je, maar sinds het Studio Sessions album, ben ik het persoonlijk ook allemaal wat minder gaan vinden. Bij de From Within Edit (Die wat hardere kicks hadden. en een andere melo natuurlijk, dan het origineel) vind ik dat het weer met een lijn omhoog gaat. Doomed was al een stap in de goede richting en met Headshot heb je ook al een toppertje erbij. Het anthem van Hard Bass is ook zeker geen slechte track (Alleen de 1e keer dacht ik gelijk al dat ik hem ooit al is had gehoord), maar hij klinkt wel voor een deel naar doomed, gewoon jou stijl van dit moment. :)

M'n vraag voor je is eigenlijk zoals hij al (half) eerder is gevraagd, wat bedoel je precies met dit:

Citaat:
Headhunterz: Vooroordelen over hardstyle moeten uit de weg. 'hard', hoeft niet 'HARD' te zijn.
Dus de naam 'hardstyle' is niet goed?
Headhunterz: ,,Nee, eigenlijk niet.''


Denk ook niet dat je gelijk bedoeld dat de kick er maar uit moet en er geen 'hardheid' meer in hoeft te zitten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 17:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Tof dat je dit doet! Heb wel een paar vraagjes voor je:

1) Hoe belangrijk is de DJmag top 100 voor je ?

2) Hoe voelt het voor jou dat je populairste Hardstyle dj bent van dit moment?

3) Hoe zie jij Hardstyle over 5 jaar? Nog het zelfde, of zien we dan platen van jou in de Top 40 verschijnen ?

4) Wat is voor jou het belangrijkste wat je met jouw muziek wilt bereiken?

5) Ga je op Qlimax ook oudere platen draaien, of alleen nieuw werk ? Zou leuk zijn als de oude klassiekers weer voorbij komen (voor mij ) Hoop dat het weer zo vet wordt als 2009 waar jij toch nog het beste setje had neergezet, wat momenteel nog steeds in mijn top 5 staat van beste setjes ooit. Hoop dat het overtroffen wordt dit jaar!

6) Hoeveel krijg je voor een uurtje draaien :$ Hoef je niet te beantwoorden, maar ben wel beetje nieuwsgierig haha



Nou dit is het even wat me te binnen schiet op het moment!

Ieder geval heb ik respect voor je muziek en voor jou als persoon :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Headhunterz, mooi dat je dit doet, heb er respect voor!

Q: Welk nummer van jezelf vind je het allerbeste? Je hebt natuurlijk veel parels van nummers gemaakt, dus dit lijkt me een lastige vraag :).

Q: Als je hier bepaalde kritiek ziet, gebruik je die dan ooit als feedback om die als verbeterpunten te gebruiken bij nieuwe producties?

-edit- Na je dal van vorig najaar, vind ik dat je weer helemaal terug bent, en zoek je zelfs speciaal op op feesten:P HWS is echt top, altijd zeer leuke tracklists en nummers! En Headshot, die wil ik nu :drool: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 17:52 
 
Hardtraxxer

Zwaar respect dat je dit doet, je bent en blijft een held
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 17:54 
 
Artiest

Hymn schreef:
Nog een vraag waar waarschijnlijk, denk ik, toch geen antwoord op gaat komen:

Hoe zit het nou eigenlijk precies met dat 'Gostosa-project'. We weten dat het gestopt is maar echt meer is er ook niet van bekend geloof ik.


Ik wilde toen graag onder een alias wat tracks maken met een vrouwelijk touch en het leek me leuk om daar een gezicht aan te geven.
Heeft niet gewerkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 17:56 
 
Artiest

digitalattack schreef:
Tof dat je dit doet! Je moet je de kritiek niet of niet teveel aantrekken. Hoge bomen vangen veel wind en over smaak valt niet te twisten. Sommigen vinden je muziek leuk, anderen minder of niet. So be it. Vanachter een pc is het lekker makkelijk om iemand helemaal af te kraken. Lekker anoniem.

Iedere artiest, elk feest en iedere organisatie die succes heeft, krijgt hier vroeger of later mee te maken. Je houdt het niet tegen. Wie zijn er al geslachtofferd? DBSTF, Showtek, HHZ, Dana etc. Nu is Zatox bezig met een vrije val en wie volgt.. Thera? Crypsis? En de feesten? Defqon, Qlimax etc zijn al afgekraakt en nu is Hardbass aan de beurt om afgezeken te worden. Je kan er op wachten.

Anyway.. Ik hoop dat wij ook een keer aan de beurt komen :) Want dat hoort kennelijk bij succesvol zijn.


Mooi gezegd :)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen