Goh Ik Zou Ook Wel Eens Bij Scantraxx Door Studio Willen Wandelen
Lijkt Me Zo Vet
Lijkt Me Zo Vet
Scantraxx die naar italie gaat vond ik best wel lachenwrote:Een tijd terug had je telkens van die video's op youtube staan waarin je bijvoorbeeld ging vissen.
Sinds die video's gestopt zijn had ik het gevoel dat het creatief met je producties ook iets minder ging, wat je zelf ook al aan gaf.
Heeft het daar iets mee te maken dat je niet lekker in je vel zat misschien en daarom ook geen video's meer maakte omdat er niet veel meer gelachen werd?
Ik hoop dat je weer dat soort filmpjes gaat maken, vaak gaf het een mooi beeld van wat je zoal mee maakt en doet. En ik kon er om lachen, ook niet onbelangrijk.
Dude, niet elk woord hoeft met een hoofdletter te beginnen he.wrote:Goh Ik Zou Ook Wel Eens Bij Scantraxx Door Studio Willen Wandelen![]()
Lijkt Me Zo Vet
Heuj, mijn idee uit de HSDT5wrote: een 2005/2008 feest je wat lijken?
Bedankt voor je antwoordwrote:Dan ga ik eruit en zing wat in op mijn telefoon of pak m'n laptop erbij. heb ik best vaak!wrote:dit is gelijk ook mijn vraag, het lijkt me frustrerend als je 's nachts in je bed ligt en ineens veel inspiratie krijg (wat ik soms met designen heb) maar dat je niet eraan kunt werken.wrote:Wow, echt vet dat je dit doet![]()
Ik heb wel een vraag: vind je het niet vervelend om steeds naar dat studiogebouw van Scantraxx te moeten rijden als je wilt produceren? Zou je niet liever gewoon thuis willen produceren?
Hier ben ik ook wel heel benieuwd naarwrote:Zoals hierboven ook al meermalen aangegeven: tof dat je dit doet! Ik heb wel een aantal dingen in m'n hoofd zitten die ik zou willen weten verder.
Ten eerste had ik een vraag over het anthem van Hard Bass.
Ik wil allereerst benadrukken dat ik het een erg vet nummer vind, maat dat het in mijn ogen toch een beetje te veel afwijkt van de stijl die ik bij Hard Bass voor ogen had. Het duistere tintje is weg. Nou was dat vorig jaar al een beetje ingezet met het anthem van Hard Bass, maar dit jaar is de sfeer in het nummer duidelijk omgeslagen naar een meer melodieus tintje. Nou is mijn vraag of het de weg is die B2S heeft ingeslagen met het feest om het zo mogelijk wat toegankelijker te maken of dat je gewoon jouw eigen stijl wil laten horen.
En verder:
Zijn er nog plannen om het project Project One nieuw leven in te blazen of wellicht een paar tributes doen, want op dit moment zijn jullie beiden 'top-notch' in de scene en in mijn ogen zou het een perfect moment zijn om jullie ideeën opnieuw te combineren en weer knallende shows te geven.
?
hoe vet het idee ook is.wrote:Heuj, mijn idee uit de HSDT5wrote: een 2005/2008 feest je wat lijken?tofffff
Ik loop heel vaak langs de studios van Scantraxx. Dan zie ik de geweldige batmobiles weer staanwrote: Q: Misschien best stom om te vragen... maar ik zou best keer bij Scantraxx rond willen wandelen in die studio etc. Kun je dat ook regelen
Zijn oudere werk is echt top zoals het is. Neem nou The Sacrifice of Victim Of My Rage, niets meer aan doen. Zijn klassiekers ondertussen.wrote: Er is de laatste tijd een kleine hype ontstaan mbt. re-fix/do/make's, ben jij nog van plan een oude track van je in een nieuw jasje te steken?
wrote:Ik moet heel even met m'n studiobouwer t geluid testen in mn thuisstudiootje, daarna ben ik er weer.
Vanavond naar frankrijk en dan heb ik hopelijk in het hotel ook nog wat tijd om te beantwoorden. Anyway t kan dus even duren maar ik doe mijn best om iedereen te beantwoorden!
Tof dat jullie het op prijs stellen!
Denk ook niet dat je gelijk bedoeld dat de kick er maar uit moet en er geen 'hardheid' meer in hoeft te zittenHeadhunterz: Vooroordelen over hardstyle moeten uit de weg. 'hard', hoeft niet 'HARD' te zijn.
Dus de naam 'hardstyle' is niet goed?
Headhunterz: ,,Nee, eigenlijk niet.''
Ik wilde toen graag onder een alias wat tracks maken met een vrouwelijk touch en het leek me leuk om daar een gezicht aan te geven.wrote:Nog een vraag waar waarschijnlijk, denk ik, toch geen antwoord op gaat komen:
Hoe zit het nou eigenlijk precies met dat 'Gostosa-project'. We weten dat het gestopt is maar echt meer is er ook niet van bekend geloof ik.
Mooi gezegdwrote:Tof dat je dit doet! Je moet je de kritiek niet of niet teveel aantrekken. Hoge bomen vangen veel wind en over smaak valt niet te twisten. Sommigen vinden je muziek leuk, anderen minder of niet. So be it. Vanachter een pc is het lekker makkelijk om iemand helemaal af te kraken. Lekker anoniem.
Iedere artiest, elk feest en iedere organisatie die succes heeft, krijgt hier vroeger of later mee te maken. Je houdt het niet tegen. Wie zijn er al geslachtofferd? DBSTF, Showtek, HHZ, Dana etc. Nu is Zatox bezig met een vrije val en wie volgt.. Thera? Crypsis? En de feesten? Defqon, Qlimax etc zijn al afgekraakt en nu is Hardbass aan de beurt om afgezeken te worden. Je kan er op wachten.
Anyway.. Ik hoop dat wij ook een keer aan de beurt komenWant dat hoort kennelijk bij succesvol zijn.