Delt-A schreef:
ULTIMO schreef:
XQlusive liveacts, met als headliners: Project one, Minus Militia, Gunz for Hire en Freakz at night.

Lijkt me wel leuk, maar dan Delete VIP ipv Minus Militia, en voor de rest "gewone" live sets, zoals B-Front Live en Phuture Noize Live.
Dan heb je het idee niet helemaal begrepen..
Live acts. Niet sets.
Een XQ live acts lijkt me trouwens wel een ontzettend gaaf idee.
Ncbm, project one, b-freqz, delete vip, minus militia, 3thw, Freakz at night, A2 Allstars. Audiotricz en Atmozfears.. Genoeg opties.