Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2016 12:02 
 
Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
Als er ooit zo'n feest komt dan ga ik voor P1, de rest is regelrechte scande voor de scene. Faking Minus Militia, 3 The Hard Way, Delete VIP, Freakz at Night en A2 Allstars is teringbende.


Je bent zelf een scande voor de scene
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2016 12:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wtf doen al die namen in het P1 topic. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2016 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sorry.
Ja Project One leuk. Hoop dat ze vaker optreden maar niet te vaak want dan is het niet meer speciaal en ook niet op kleinere feestjes in de time out ofzo want dat is ook niet speciaal genoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2016 13:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Sorry.
Ja Project One leuk. Hoop dat ze vaker optreden maar niet te vaak want dan is het niet meer speciaal en ook niet op kleinere feestjes in de time out ofzo want dat is ook niet speciaal genoeg.


Ja helemaal mee eens. Alleen op de grote feesten maakt het speciaal. De grote organisaties kunnen dan flink wat geld in de show pompen waardoor het nog vetter wordt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2016 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koen schreef:
Ik denk dat "als" headhunterz "terug" komt in de hardstyle het juist wel onder Project One is, aangezien hij aangegeven heeft dit juist te willen doen met zijn beste vriend, Wildstylez.


Kleine aanvulling hierop:

De lyrics van de nieuwe p1 plaat is misschien een indicatie hoe ze het verder willen aanpakken.
Alsof ze willen blijven met project one in de hardstyle en als headhunterz/wildstylez hun eigen weg, door house bij hhz en hardstyle bij ws.

Citaat:
Stand before them and there is no beginning.
Follow them and there is no end.
Stay with the project.
Move with the one.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2016 16:43 
 
Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
Als er ooit zo'n feest komt dan ga ik voor P1, de rest is regelrechte scande voor de scene. Faking Minus Militia, 3 The Hard Way, Delete VIP, Freakz at Night en A2 Allstars is teringbende.

Moeten we nu happen ofzo ? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2016 17:03 
 
Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Lenny schreef:
Als er ooit zo'n feest komt dan ga ik voor P1, de rest is regelrechte scande voor de scene. Faking Minus Militia, 3 The Hard Way, Delete VIP, Freakz at Night en A2 Allstars is teringbende.

Moeten we nu happen ofzo ? :/


Nee, ik verkondigde enkel mijn mening. Als jij erop wil happen, ga je gang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2016 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Als er ooit zo'n feest komt dan ga ik voor P1, de rest is regelrechte scande voor de scene. Faking Minus Militia, 3 The Hard Way, Delete VIP, Freakz at Night en A2 Allstars is teringbende.

Triggered.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2016 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delete VIP staat een beetje gek er tussen, geen verkleedpartij, alleen maar een set vol met edits. Snap niet wat daar slecht aan is (ook al haat je z'n muziek)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2016 15:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gisteren met kippenvel op kippenvel de vlog van hhz gekeken, terwijl ik nooit echt fan ben geweest van p1 en niet naar qlimax ben geweest. Wat heeft hij het allemaal mooi in elkaar gezet zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2016 19:05 
 
Hardtraxx Veteran

Na het zien van de vlog baal ik nog meer dat ik niet op Qlimax was. Ik denk dat afgelopen Qlimax niet te evenaren meer is. Alleen maar kippenvel na het zien van de vlog
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2016 20:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Na het zien van de vlog baal ik nog meer dat ik niet op Qlimax was. Ik denk dat afgelopen Qlimax niet te evenaren meer is. Alleen maar kippenvel na het zien van de vlog


Beetje mee eens, maar er is komt altijd wel weer iets leukers/beters
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2016 21:45 
 
Hardtraxx Veteran

Helaas kan ik Qlimax niet als vergelijkingsmateriaal nemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2016 22:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heady heeft aangegeven dat hij de muzikale vrijheid die hij heeft als Headhunterz, graag wil behouden en het is niet alleen maar house btw.
Het lijkt er op dat hij wilde zeggen, dat ie alleen onder project one dus hardstyle gaat maken en wie weet komt er nog wel ooit een solo trackie :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2016 05:07 
 
Hardtraxxer

Momenteel verblijf ik voor mijn stage in Syney, Australia. Tot mijn grote spijt heb ik P1 niet kunnen meemaken op Qlimax. Ik heb de aftermovie denk ik al 147 keer bekeken en nog elke keer kippenvel van de onderkant van mijn voeten tot mijn handpalmen met waterende ogen.
Ohh en dan ook nog al die heerlijke berichten van jullie op dit forum...

Gelukkig was voor mij het al eerder definitief dat ze op Knockout hier gaan draaien dat het van Qlimax (echt) bekend werd. En wat was ik toen door het dolle heen.

Ik kan ook echt niet wachten tot aanstaande zaterdag om ze hier te zien. Dat word sowieso een potje janken. Enige wat wel jammer is, is dat de sfeer, podium en act toch minder zal worden dan op Qlimax. Want dat valt niet te overtreffen. Zelfs nu ik dit type, overal kippenvel man man man.
Zonder twijfel dat ik hier ook heel hard ga genieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2016 11:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Denk dat dat wel meevalt. Die Australiƫrs hebben zelden de kans om een zoiets mee te maken en ik denk dat daardoor ook echt een sfeer zal ontstaan waar iedereen iets heeft van: "wat we nu meemaken is echt uniek". Net zoals iedereen had op Qlimax!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2016 13:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Volgend jaar X-Qlusive Project One, dat zou toch wat zijn zeg :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2016 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b2b setjes met Project One, meh

Die gasten moeten gewoon heeel af en toe (hooguit 2 keer per jaar) een half uur/drie kwartier op een mega feest als Qlimax te zien zijn, meer wil ik niet.

Hou het speciaal, melk die shit niet uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2016 14:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Of Q-Dance Presents Project One dan, iig een event dat geheel erom draait met oude acts zoals blademasterz, donkey rollers (ik noem maar wat).
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2016 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Rickzel schreef:
Die gasten moeten gewoon heeel af en toe (hooguit 2 keer per jaar) een half uur/drie kwartier op een mega feest als Qlimax te zien zijn, meer wil ik niet. Hou het speciaal, melk die shit niet uit.


Maar waar dan? Elk jaar op Qlimax gebeurd niet lijkt mij. Hard Bass past niet bij hen, Reverze heel misschien, en outdoor zou ik het al helemaal jammer vinden of zo.


Tsja, buitenland? Als ze nu 2 jaar niet meer in NL zouden optreden zou ik het niet eens verschrikkeijk vinden. De verwachtingen na Qlimax gaan ze niet meer toppen, die magie gaan ze nooit meer evenaren en qua producties hoef je maar 1 misstap te maken en het doet al onder aan het kleine aantal project 1 tracks dat er tot nu toe zijn.

Misschien een keer een Defqon afsluiting op de zondag ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2016 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

P1 in Australie (Knockout Circuz)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mooi dat ze dezelfde opmaak / outfit hebben als op Qlimax :D
De enige live act met schmink die ik vet vind :loving:

Het was trouwens geen klein lullig feestje:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2016 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
P1 in Australie (Knockout Circuz)

Mooi dat ze dezelfde opmaak / outfit hebben als op Qlimax :D
De enige live act met schmink die ik vet vind :loving:

Het was trouwens geen klein lullig feestje


Ik vind het eigenlijk best jammer van de schmink, aangezien ik dacht dat dat juist speciaal voor Qlimax was. Dat ze die balk en dat vest geval aanhebben geef ik dan weer niets om.
Moet ook wel zeggen dat als ze dit altijd in hun act doen het ook wel weer iets heeft.

En ik dacht zelf dat dit een feestje was ter grote van de hmh hier, blijkbaar 18.000 man :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2016 17:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2016 20:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Koen schreef:
Koen schreef:
Ik denk dat "als" headhunterz "terug" komt in de hardstyle het juist wel onder Project One is, aangezien hij aangegeven heeft dit juist te willen doen met zijn beste vriend, Wildstylez.


Kleine aanvulling hierop:

De lyrics van de nieuwe p1 plaat is misschien een indicatie hoe ze het verder willen aanpakken.
Alsof ze willen blijven met project one in de hardstyle en als headhunterz/wildstylez hun eigen weg, door house bij hhz en hardstyle bij ws.

Citaat:
Stand before them and there is no beginning.
Follow them and there is no end.
Stay with the project.
Move with the one.


dit klinkt wel logisch, al zou dat wel heel diep gemaakt zijn door ze xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2016 18:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik zag op feesboek voorbij komen dat ze ook op een groot festival in spanje staan op 8 juli
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen