Past goed bij het feest (dat ook minder bekend is). Frontliner is zeker een goeie keus
Hoop op een mooi duister anthem..
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Zonder duister anthem is in Qontrol.. in Qontrol niet meer.
Dat zei men ook over Qlimax..wrote:Zonder duister anthem is in Qontrol.. in Qontrol niet meer.
Het moet gewoon bij het thema passen en zo gigantisch duister is het nou ook weer niet.
Zucht...
buiten het publiek/drukte is dat feest 10 keer beter geworden...
buiten het publiek/drukte is dat feest 10 keer beter geworden...
Je wou zeggen dat er nu geniaal gedraaid wordt, dat de sets zowel qua listing als mixing epic zijn?
Dat de line-up beter is? Decor en thema etc is nu veel meer uitgewerkt als vroeger, maar van mij
hoeven feesten zelfs tegenwoordig geen decor en thema te hebben hoor.
Geef mij ownage muziek, een stapel lasers en ik ben tevreden.
Dat de line-up beter is? Decor en thema etc is nu veel meer uitgewerkt als vroeger, maar van mij
In 2007 (om maar een voorbeeld te noemen) was het allemaal tig keer slechter qua line-up, TL's en geluid, dus wat dat betreft is Qlimax er gewoon op vooruit gegaan.
Ik vond het anthem van Qlimax echt vet als ik eerlijk moet zijn. Niet al te duister maar toch wel een heel andere stijl als ik die van D-Block & S-te-Fan gewend ben.
Wat doe je dan op Qlimax? Je weet dat het event dan niet voor jou bedoeld is.wrote:Je wou zeggen dat er nu geniaal gedraaid wordt, dat de sets zowel qua listing als mixing epic zijn?
In Qontrol is minder gericht op het grote publiek ja, maar Qlimax moest eerst ook "duister" zijn blabla. Het hangt er maar van af wat er als thema staat.
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
Thema hoort toch altijd duister te zijn op qlimax, laten we een van de meest happy makende hardstyle producers qlimax anthem maken. Maar goed nu OT Frontliner is niks voor in qontrol als je het mij vraagt, doe maar B-front ofzo
B-Front z'n tijd komt nog wel, die is aan het groeien op het moment joh.wrote:Thema hoort toch altijd duister te zijn op qlimax, laten we een van de meest happy makende hardstyle producers qlimax anthem maken. Maar goed nu OT Frontliner is niks voor in qontrol als je het mij vraagt, doe maar B-front ofzo
Ik krijg bij in qontrol anthems veel meer een 'tech' gevoel dan een duister gevoel. En van dit lijstje zijn de a2 daar het beste toe in staat.
-
JHardtraxx Elite
- last seen Jan 2013
Achja 1 ding is zeker 2008 anthem wordt niet meer overtredenwrote:Ik krijg bij in qontrol anthems veel meer een 'tech' gevoel dan een duister gevoel. En van dit lijstje zijn de a2 daar het beste toe in staat.
DONKEY ROLLERS
Nou het lijkt mij nu wel duidelijk dat Frontliner het anthem maakt,
Na zijn Cross Over set waarin de 2 anthems van 2008 en 2009 staan.
Lijkt mij het logisch dat hij 2010 maakt.
Is er al een preview ofzo van?
Na zijn Cross Over set waarin de 2 anthems van 2008 en 2009 staan.
Lijkt mij het logisch dat hij 2010 maakt.
Is er al een preview ofzo van?
-
WHardtraxxer
- 201 posts member since 2009
- last seen Sep 2015
ik heb op partyflock gekeke... Overload staat er wel op, is geen alias, maar gewoon een totaal onbekende dj
misschien nu een doorbraak?
vreemd dat ie meteen een anthem mag maken...
had mij zatox maar gedaan, maar helaas staat die ook niet eens op IQ.
O.......M......G :')wrote:ik heb op partyflock gekeke... Overload staat er wel op, is geen alias, maar gewoon een totaal onbekende djmisschien nu een doorbraak?
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
hahahahaha, dat was nep wouswrote:O.......M......G :')wrote:ik heb op partyflock gekeke... Overload staat er wel op, is geen alias, maar gewoon een totaal onbekende djmisschien nu een doorbraak?
-
LHardtraxxer
- 855 posts member since 2010
- last seen Dec 2014
wrote:ik heb op partyflock gekeke... Overload staat er wel op, is geen alias, maar gewoon een totaal onbekende djmisschien nu een doorbraak?
dat was de beste imo!wrote:Flash Forward was beter imo
wrote:ik heb op partyflock gekeke... Overload staat er wel op, is geen alias, maar gewoon een totaal onbekende djmisschien nu een doorbraak?
whahahahahahhahahahahahahahaha
en even voor de duidelijkheid, overload is wel een alias van zatox & vortex 
-
JHardtraxx Elite
- last seen Jan 2013
Overload - The Anthemwrote:en even voor de duidelijkheid, overload is wel een alias van zatox & vortex
Ha weten we ook eindelijk wie die ene is die zich voordoet als 16 jarig jongetje hier op t forumwrote:en even voor de duidelijkheid, overload is wel een alias van zatox & vortex
Waarom is er een gast die dit op Partyflock heeft gezet? :')