wrote:wrote:Waarom ken ik overload niet? of is het een alias van iemand?
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Komt er eigenlijk opneer, dat het een Zatox is ? 
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
doe dan wel alsjeblieft zonder nikkitawrote:Wie weet ... zou zo maar eens kunnenwrote:Komt er eigenlijk opneer, dat het een Zatox is ?
-
A
Jammer rico, fakewrote:Het is bekend!!!!1!
officieel:
Overload - Save.Exit.Planet
Overload - Save.Exit.Planet (Evil Avtivities RMX)
bron: qdance twitter:
We are proud to anounce that this years Inqontrol anthem will be produced by Overload! Also a remix will be produced by the one and only Evil Activities!
nice zatox als overload, niet verwacht eigenlijk, iig gerardo rochini of hoe je zijn naam spelt 
zatox zei zelf dat vorig jaar zijn jaar zou worden maar volgens mij heeft hij vorig jaar al overtroffen met die 2 4 trackers die eraan zitten te komen
zatox zei zelf dat vorig jaar zijn jaar zou worden maar volgens mij heeft hij vorig jaar al overtroffen met die 2 4 trackers die eraan zitten te komen
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
no shitwrote:Jammer rico, fakewrote:Het is bekend!!!!1!
officieel:
Overload - Save.Exit.Planet
Overload - Save.Exit.Planet (Evil Avtivities RMX)
bron: qdance twitter:
We are proud to anounce that this years Inqontrol anthem will be produced by Overload! Also a remix will be produced by the one and only Evil Activities!
-
A
nvm, mensen geloven het ook nog 
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
zatox,,, i think
-
DHardtraxxer
- 66 posts member since 2008
- last seen Feb 2012
Geen, idee.. maar DE Line-up wordt vandaag bekend gemaakt
Zaterdag 27 Februari!
BRON: Partyflock!
BRON: Partyflock!
Ik heb Wildstylez en Frontliner, zonder eerst te kijken ofzo, mooi dat veel mensen ook dit zo kiezen!
Ga voor Frontliner, gezien het feit hij de "geheime" leider van The Third Millennium Society is.
Last edited by styl0w on , edited 1 time in total.
daarom stem ik ook op Frontlinerwrote:Ga voor Frontliner, gezien het feit hij de "geheime" leider van The Third Millennium Society.
*zag net pas dat je 2 mag stemmen xD*
'T is nu wel overduidelijk dat het Frontliner is lijkt me zo...
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Ik gok Bass Agents 
Maar het zal wel Frontie worden dan he
Maar het zal wel Frontie worden dan he
op de site staat ie als leider van de Third Millenium Society ofzoiets, dus het lijkt me niet vreemd als ie dan het anthem maakt.wrote:Waarom Frontliner dan?
het zou kunnen dat we de om de tuin worden geleid
-
S
Waarom zouden zie die moeite doen dan?
ja idd 
zou net zoiets zijn als een afscheidsbriefje verstoppen als je zelfmoord gaat plegen.
zou net zoiets zijn als een afscheidsbriefje verstoppen als je zelfmoord gaat plegen.
nouja, het zou kunnen! we zeggen nou al 2 pagina's over dat het frontliner is...
misschien vinden ze het wel leuk dat we er over praten, zoveel moeite is het ook niet
misschien vinden ze het wel leuk dat we er over praten, zoveel moeite is het ook niet
-
LHardtraxxer
- 855 posts member since 2010
- last seen Dec 2014
+ er is ook iets met Greenhouse, een nr van hem. Misschien ver gezocht maar als toch iedereen Frontliner denkt..wrote:op de site staat ie als leider van de Third Millenium Society ofzoiets, dus het lijkt me niet vreemd als ie dan het anthem maakt.wrote:Waarom Frontliner dan?