Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 19 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 10 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
johnlienden wrote:Showtek’s popularity is creating some big waves around the globe. Check out their latest youtube movie and see for yourself that it’s not always fun to be the most popular kid on the block…
View on YouTube

Bron: http://www.showtek.nl
Ik had het filmpje net ook al gepost in wistjedat idd
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Waarom nou weer zo kansloos tegen de politie tekeer gaan?? Het ziet er echt uit van: kijk eens wat cool!! Totaal niet nodig.
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2008
last seen Jul 2018
Over je zelf spreken in de 3e persoon :x
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2008
Tot dat ze politie zelf nodig hebben..
Hardtraxxer
923 posts member since 2008
last seen Jul 2010
Khadber wrote:Waarom nou weer zo kansloos tegen de politie tekeer gaan?? Het ziet er echt uit van: kijk eens wat cool!! Totaal niet nodig.
Ik vind dat ze wel een goeie reden hebben om dat te doen, ben geen fan van ze, maar ze zijn daar om mensen los te laten gaan en dan gaan die politie-pukkels dit een beetje dwarsbomen, kom op zeg.
Hardtraxx Veteran
Kijk is hoe vol die tent staat man. Erg gevaarlijk als er ook maar iets gebeurt. Een en al paniek.

En als jij er had gestaan als er iets gebeurde had je achter af ook geroepen waar was de politie..
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 17 hours ago
ik dacht serieus dat dat filmpje door iemand die een hekel heeft aan showtek gemaakt was
Hardtraxx Addict
1301 posts member since 2008
last seen May 2018
Ach who cares! Zo te zien wast gewoon een goed feest!
Hardtraxxer
406 posts member since 2009
last seen Mar 2020
Vind het zielig van de politie dat ze op die manier reageren :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
A2BNixke wrote:Vind het zielig van de politie dat ze op die manier reageren :thumbdown:
Want?

Niet meer dan logisch, vol = vol in zo'n tent, als er wat gebeurt wordt er achteraf weer afgegeven op de politie of de organisatie dat ze er maar "wat aan moesten doen".. Lekker makkelijk.
Hardtraxxer
923 posts member since 2008
last seen Jul 2010
Dennis Aka Mash wrote:Kijk is hoe vol die tent staat man. Erg gevaarlijk als er ook maar iets gebeurt. Een en al paniek.

En als jij er had gestaan als er iets gebeurde had je achter af ook geroepen waar was de politie..
Geef de politie dat het recht om de stroom af te sluiten?

Ik heb ook zo'n feest meegemaakt, waar het superdruk was, maar niemand maar ook niemand maakte heibel en de politie was niet nodig.

Dan moet je juist de publiek pakken en niet de DJ's.
Last edited by Headhunter(4)Ever on 05 Oct 2009 16:16, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Het gaat hier niet om heibel of ruzie. Het gaat hier om de veiligheid en de maximum capaciteit van die tent. Als daar iemand half platgedrukt word zijn de organisatie en de politie de eerste die verantwoordelijk worden gehouden.. En hoe wil je zorgen dat mensen daar weggaan omdat het te druk is.. Vragen om te vertrekken?? ;)
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Check out their latest youtube movie and see for yourself that its not always fun to be the most popular kid on the block

Fail :')
O
Hardtraxxer
967 posts member since 2009
last seen Jan 2013
Dakpan wrote:Check out their latest youtube movie and see for yourself that its not always fun to be the most popular kid on the block

Fail :')
epic fail, hahaha XD
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
wat nou fail
haha ik vind juist mooi
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
die kale moet echt leren om een beetje beter te mc'en want volgens mij probeert hij dat :/
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Dit is niet de eerste keer dat een showtek zaal te vol is, als ze nou wat minder kaarten verkopen of een grotere zaal huren?
Hardtraxx Elite
2581 posts member since 2008
last seen May 2014
Mol wrote:Dit is niet de eerste keer dat een showtek zaal te vol is, als ze nou wat minder kaarten verkopen of een grotere zaal huren?
Daar kiest Showtek natuurlijk niet zelf voor, maar degenen die het feest organiseren.
Khadber wrote:Waarom nou weer zo kansloos tegen de politie tekeer gaan?? Het ziet er echt uit van: kijk eens wat cool!! Totaal niet nodig.
Prima juist, hoe suf zou het zijn om gewoon te zeggen 'jongens de politie onderbreekt het feest even, over 10 minuten gaan we weer verder'? Met die acties als 'zeg allemaal fuck you tegen de politie' hou je de show gaande ;).
Hardtraxx Veteran
Maar hoe on respectvol is dat tegen over de mensen die juist de veiligheid bewaken. Kom op he..
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 15 days ago
Sjezuns wat een zielige reactie van Duro :x Snap dat je gewoon wilt draaien maar dit is gewoon stoken.
Donateur
1558 posts member since 2009
last seen Oct 2017
En die arrogante kut tekst eronder..bah
Hardtraxxer
242 posts member since 2009
last seen Aug 2016
man man man. wat een showtek haat hier! :sick:
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 15 days ago
Xblister wrote:man man man. wat een showtek haat hier! :sick:
Hoe kom je daar nou bij? Vind jij het normaal dan hoe ze reageren als de stroom eraf wordt gehaald vanwege de veiligheid?

Ik had zelf hetzelfde bericht geplaast als het ging om de Donkey Rollers ofzo, maar ik kan me niet voorstellen dat Zany bijvoorbeeld zo belachelijk zou gaan staan doen.
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Ik vind Showtek qua muziek weer hard vooruit gaan, maar dat popidool gedrag is een beetje jammer. Dat keur ik af.
Hardtraxxer
406 posts member since 2009
last seen Mar 2020
Khadber wrote:
A2BNixke wrote:Vind het zielig van de politie dat ze op die manier reageren :thumbdown:
Want?

Niet meer dan logisch, vol = vol in zo'n tent, als er wat gebeurt wordt er achteraf weer afgegeven op de politie of de organisatie dat ze er maar "wat aan moesten doen".. Lekker makkelijk.
Ja nee ik bedoelde dat van de stroom af te sluiten. Als het vol is, is het idd wel vol ja.