Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2009 14:45 
 
Hardtraxx Veteran

johnlienden schreef:
Showtek’s popularity is creating some big waves around the globe. Check out their latest youtube movie and see for yourself that it’s not always fun to be the most popular kid on the block…


Bron: http://www.showtek.nl


Ik had het filmpje net ook al gepost in wistjedat idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2009 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom nou weer zo kansloos tegen de politie tekeer gaan?? Het ziet er echt uit van: kijk eens wat cool!! Totaal niet nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2009 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Over je zelf spreken in de 3e persoon :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2009 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tot dat ze politie zelf nodig hebben..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2009 15:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Waarom nou weer zo kansloos tegen de politie tekeer gaan?? Het ziet er echt uit van: kijk eens wat cool!! Totaal niet nodig.

Ik vind dat ze wel een goeie reden hebben om dat te doen, ben geen fan van ze, maar ze zijn daar om mensen los te laten gaan en dan gaan die politie-pukkels dit een beetje dwarsbomen, kom op zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2009 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kijk is hoe vol die tent staat man. Erg gevaarlijk als er ook maar iets gebeurt. Een en al paniek.

En als jij er had gestaan als er iets gebeurde had je achter af ook geroepen waar was de politie..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2009 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik dacht serieus dat dat filmpje door iemand die een hekel heeft aan showtek gemaakt was
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2009 15:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ach who cares! Zo te zien wast gewoon een goed feest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2009 16:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind het zielig van de politie dat ze op die manier reageren :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2009 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

A2BNixke schreef:
Vind het zielig van de politie dat ze op die manier reageren :thumbdown:

Want?

Niet meer dan logisch, vol = vol in zo'n tent, als er wat gebeurt wordt er achteraf weer afgegeven op de politie of de organisatie dat ze er maar "wat aan moesten doen".. Lekker makkelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2009 16:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dennis Aka Mash schreef:
Kijk is hoe vol die tent staat man. Erg gevaarlijk als er ook maar iets gebeurt. Een en al paniek.

En als jij er had gestaan als er iets gebeurde had je achter af ook geroepen waar was de politie..

Geef de politie dat het recht om de stroom af te sluiten?

Ik heb ook zo'n feest meegemaakt, waar het superdruk was, maar niemand maar ook niemand maakte heibel en de politie was niet nodig.

Dan moet je juist de publiek pakken en niet de DJ's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2009 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het gaat hier niet om heibel of ruzie. Het gaat hier om de veiligheid en de maximum capaciteit van die tent. Als daar iemand half platgedrukt word zijn de organisatie en de politie de eerste die verantwoordelijk worden gehouden.. En hoe wil je zorgen dat mensen daar weggaan omdat het te druk is.. Vragen om te vertrekken?? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2009 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Check out their latest youtube movie and see for yourself that its not always fun to be the most popular kid on the block

Fail :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2009 17:09 
 
Hardtraxxer

Dakpan schreef:
Check out their latest youtube movie and see for yourself that its not always fun to be the most popular kid on the block

Fail :')


epic fail, hahaha XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2009 17:28 
 
Donateur

wat nou fail
haha ik vind juist mooi
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2009 18:52 
 
Hardtraxx Veteran

die kale moet echt leren om een beetje beter te mc'en want volgens mij probeert hij dat :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2009 19:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dit is niet de eerste keer dat een showtek zaal te vol is, als ze nou wat minder kaarten verkopen of een grotere zaal huren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2009 19:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Dit is niet de eerste keer dat een showtek zaal te vol is, als ze nou wat minder kaarten verkopen of een grotere zaal huren?

Daar kiest Showtek natuurlijk niet zelf voor, maar degenen die het feest organiseren.

Khadber schreef:
Waarom nou weer zo kansloos tegen de politie tekeer gaan?? Het ziet er echt uit van: kijk eens wat cool!! Totaal niet nodig.

Prima juist, hoe suf zou het zijn om gewoon te zeggen 'jongens de politie onderbreekt het feest even, over 10 minuten gaan we weer verder'? Met die acties als 'zeg allemaal fuck you tegen de politie' hou je de show gaande ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2009 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar hoe on respectvol is dat tegen over de mensen die juist de veiligheid bewaken. Kom op he..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2009 00:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sjezuns wat een zielige reactie van Duro :x Snap dat je gewoon wilt draaien maar dit is gewoon stoken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2009 11:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

En die arrogante kut tekst eronder..bah
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2009 13:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

man man man. wat een showtek haat hier! :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2009 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Xblister schreef:
man man man. wat een showtek haat hier! :sick:

Hoe kom je daar nou bij? Vind jij het normaal dan hoe ze reageren als de stroom eraf wordt gehaald vanwege de veiligheid?

Ik had zelf hetzelfde bericht geplaast als het ging om de Donkey Rollers ofzo, maar ik kan me niet voorstellen dat Zany bijvoorbeeld zo belachelijk zou gaan staan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2009 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind Showtek qua muziek weer hard vooruit gaan, maar dat popidool gedrag is een beetje jammer. Dat keur ik af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2009 15:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
A2BNixke schreef:
Vind het zielig van de politie dat ze op die manier reageren :thumbdown:

Want?

Niet meer dan logisch, vol = vol in zo'n tent, als er wat gebeurt wordt er achteraf weer afgegeven op de politie of de organisatie dat ze er maar "wat aan moesten doen".. Lekker makkelijk.


Ja nee ik bedoelde dat van de stroom af te sluiten. Als het vol is, is het idd wel vol ja.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen