Ik had het filmpje net ook al gepost in wistjedat iddwrote:Showtek’s popularity is creating some big waves around the globe. Check out their latest youtube movie and see for yourself that it’s not always fun to be the most popular kid on the block…
View on YouTube
Bron: http://www.showtek.nl
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Waarom nou weer zo kansloos tegen de politie tekeer gaan?? Het ziet er echt uit van: kijk eens wat cool!! Totaal niet nodig.
Over je zelf spreken in de 3e persoon 
Ik vind dat ze wel een goeie reden hebben om dat te doen, ben geen fan van ze, maar ze zijn daar om mensen los te laten gaan en dan gaan die politie-pukkels dit een beetje dwarsbomen, kom op zeg.wrote:Waarom nou weer zo kansloos tegen de politie tekeer gaan?? Het ziet er echt uit van: kijk eens wat cool!! Totaal niet nodig.
Kijk is hoe vol die tent staat man. Erg gevaarlijk als er ook maar iets gebeurt. Een en al paniek.
En als jij er had gestaan als er iets gebeurde had je achter af ook geroepen waar was de politie..
En als jij er had gestaan als er iets gebeurde had je achter af ook geroepen waar was de politie..
ik dacht serieus dat dat filmpje door iemand die een hekel heeft aan showtek gemaakt was
Ach who cares! Zo te zien wast gewoon een goed feest!
Vind het zielig van de politie dat ze op die manier reageren 
Want?wrote:Vind het zielig van de politie dat ze op die manier reageren
Niet meer dan logisch, vol = vol in zo'n tent, als er wat gebeurt wordt er achteraf weer afgegeven op de politie of de organisatie dat ze er maar "wat aan moesten doen".. Lekker makkelijk.
Geef de politie dat het recht om de stroom af te sluiten?wrote:Kijk is hoe vol die tent staat man. Erg gevaarlijk als er ook maar iets gebeurt. Een en al paniek.
Ik heb ook zo'n feest meegemaakt, waar het superdruk was, maar niemand maar ook niemand maakte heibel en de politie was niet nodig.
Dan moet je juist de publiek pakken en niet de DJ's.
Last edited by Headhunter(4)Ever on 05 Oct 2009 16:16, edited 1 time in total.
Het gaat hier niet om heibel of ruzie. Het gaat hier om de veiligheid en de maximum capaciteit van die tent. Als daar iemand half platgedrukt word zijn de organisatie en de politie de eerste die verantwoordelijk worden gehouden.. En hoe wil je zorgen dat mensen daar weggaan omdat het te druk is.. Vragen om te vertrekken?? 
Check out their latest youtube movie and see for yourself that its not always fun to be the most popular kid on the block
Fail :')
-
OHardtraxxer
- 967 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
epic fail, hahaha XDwrote:Check out their latest youtube movie and see for yourself that its not always fun to be the most popular kid on the block
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
wat nou fail
haha ik vind juist mooi
haha ik vind juist mooi
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
die kale moet echt leren om een beetje beter te mc'en want volgens mij probeert hij dat 
Dit is niet de eerste keer dat een showtek zaal te vol is, als ze nou wat minder kaarten verkopen of een grotere zaal huren?
Daar kiest Showtek natuurlijk niet zelf voor, maar degenen die het feest organiseren.wrote:Dit is niet de eerste keer dat een showtek zaal te vol is, als ze nou wat minder kaarten verkopen of een grotere zaal huren?
Prima juist, hoe suf zou het zijn om gewoon te zeggen 'jongens de politie onderbreekt het feest even, over 10 minuten gaan we weer verder'? Met die acties als 'zeg allemaal fuck you tegen de politie' hou je de show gaandewrote:Waarom nou weer zo kansloos tegen de politie tekeer gaan?? Het ziet er echt uit van: kijk eens wat cool!! Totaal niet nodig.
Maar hoe on respectvol is dat tegen over de mensen die juist de veiligheid bewaken. Kom op he..
Sjezuns wat een zielige reactie van Duro
Snap dat je gewoon wilt draaien maar dit is gewoon stoken.
Hoe kom je daar nou bij? Vind jij het normaal dan hoe ze reageren als de stroom eraf wordt gehaald vanwege de veiligheid?wrote:man man man. wat een showtek haat hier!
Ik had zelf hetzelfde bericht geplaast als het ging om de Donkey Rollers ofzo, maar ik kan me niet voorstellen dat Zany bijvoorbeeld zo belachelijk zou gaan staan doen.
Ik vind Showtek qua muziek weer hard vooruit gaan, maar dat popidool gedrag is een beetje jammer. Dat keur ik af.
Ja nee ik bedoelde dat van de stroom af te sluiten. Als het vol is, is het idd wel vol ja.wrote:Want?wrote:Vind het zielig van de politie dat ze op die manier reageren
Niet meer dan logisch, vol = vol in zo'n tent, als er wat gebeurt wordt er achteraf weer afgegeven op de politie of de organisatie dat ze er maar "wat aan moesten doen".. Lekker makkelijk.