helemaal mee eens.wrote:Ik vind Showtek qua muziek weer hard vooruit gaan, maar dat popidool gedrag is een beetje jammer. Dat keur ik af.
met die ondertekst prijzen ze zichzelf helemaal de hemel in
helemaal mee eens.wrote:Ik vind Showtek qua muziek weer hard vooruit gaan, maar dat popidool gedrag is een beetje jammer. Dat keur ik af.
Stroom eraf voor de veiligheid? haha.wrote:Hoe kom je daar nou bij? Vind jij het normaal dan hoe ze reageren als de stroom eraf wordt gehaald vanwege de veiligheid?wrote:man man man. wat een showtek haat hier!
Ik had zelf hetzelfde bericht geplaast als het ging om de Donkey Rollers ofzo, maar ik kan me niet voorstellen dat Zany bijvoorbeeld zo belachelijk zou gaan staan doen.
Wat boeit dat nou, die snappen toch heus wel dat er artiesten op het podium staan die een show proberen op te voeren. En Showtek zal het ook wel niet serieus menen. Puur om de show gaande te houden. En daar hebben ze groot gelijk in.wrote:Maar hoe on respectvol is dat tegen over de mensen die juist de veiligheid bewaken. Kom op he..
Zulk soort dingen zorgen juist altijd voor chaos!! mensen raken in paniek etc...wrote:Kort samen gevat is dat wel waarom ze de stroom eraf halen toch? Als de organisatie vrolijk doorgaat met feesten dan is de laaste optie blijkbaar de stroom der af. Dan zal iedereen wel over elkaar heen vallen maargoed dan kun je ze wel makkelijk naar buiten vegen
Ach, het is sowieso al niet goed dat er zoveel man binnen is. Maar inderdaad, blabla.wrote:Zulk soort dingen zorgen juist altijd voor chaos!! mensen raken in paniek etc...wrote:Kort samen gevat is dat wel waarom ze de stroom eraf halen toch? Als de organisatie vrolijk doorgaat met feesten dan is de laaste optie blijkbaar de stroom der af. Dan zal iedereen wel over elkaar heen vallen maargoed dan kun je ze wel makkelijk naar buiten vegen
Zo hoort het in ieder geval niet te gaan, maar goed! Care