Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2009 16:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Ik vind Showtek qua muziek weer hard vooruit gaan, maar dat popidool gedrag is een beetje jammer. Dat keur ik af.


helemaal mee eens.
met die ondertekst prijzen ze zichzelf helemaal de hemel in :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2009 18:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Xblister schreef:
man man man. wat een showtek haat hier! :sick:

Hoe kom je daar nou bij? Vind jij het normaal dan hoe ze reageren als de stroom eraf wordt gehaald vanwege de veiligheid?

Ik had zelf hetzelfde bericht geplaast als het ging om de Donkey Rollers ofzo, maar ik kan me niet voorstellen dat Zany bijvoorbeeld zo belachelijk zou gaan staan doen.


Stroom eraf voor de veiligheid? haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2009 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kort samen gevat is dat wel waarom ze de stroom eraf halen toch? Als de organisatie vrolijk doorgaat met feesten dan is de laaste optie blijkbaar de stroom der af. Dan zal iedereen wel over elkaar heen vallen maargoed dan kun je ze wel makkelijk naar buiten vegen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2009 19:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dennis Aka Mash schreef:
Maar hoe on respectvol is dat tegen over de mensen die juist de veiligheid bewaken. Kom op he..

Wat boeit dat nou, die snappen toch heus wel dat er artiesten op het podium staan die een show proberen op te voeren. En Showtek zal het ook wel niet serieus menen. Puur om de show gaande te houden. En daar hebben ze groot gelijk in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2009 19:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dat de stroom eraf is geweest en dat alles het vervolgens weer gwn doet is nog een gelukje. Het is niet bepaald goed als alles zomaar uit komt te staan. Veel apparatuur moet bijv koelen en dat kan niet zonder stroom. Hebben die popo's nog geluk dat ze geen schade hebben aangericht. :P Vind t wel een lage streek om de stroom dr af te halen hebben wij ook een keer gehad op een feest vlak voor t eind en dat is niet leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2009 19:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Kort samen gevat is dat wel waarom ze de stroom eraf halen toch? Als de organisatie vrolijk doorgaat met feesten dan is de laaste optie blijkbaar de stroom der af. Dan zal iedereen wel over elkaar heen vallen maargoed dan kun je ze wel makkelijk naar buiten vegen :P

Zulk soort dingen zorgen juist altijd voor chaos!! mensen raken in paniek etc...
Zo hoort het in ieder geval niet te gaan, maar goed! Care >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2009 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Machiel schreef:
maarten1410 schreef:
Kort samen gevat is dat wel waarom ze de stroom eraf halen toch? Als de organisatie vrolijk doorgaat met feesten dan is de laaste optie blijkbaar de stroom der af. Dan zal iedereen wel over elkaar heen vallen maargoed dan kun je ze wel makkelijk naar buiten vegen :P

Zulk soort dingen zorgen juist altijd voor chaos!! mensen raken in paniek etc...
Zo hoort het in ieder geval niet te gaan, maar goed! Care >.<

Ach, het is sowieso al niet goed dat er zoveel man binnen is. Maar inderdaad, blabla.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2009 09:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als jullie op zo'n feestje staan ga je echt geen aandacht besteden aan de politie.
Ik denk dat zoiezo meer dan de helft van jullie geen respect heeft voor welke politie dan ook!

Vind het wel lachen hoe Showtek dit doet.
Die organisatie erachter moet zorgen dat Showtek gewoon kan draaien die avond zonder problemen.
Ze wisten vast niet dat er zoveel volk op af zou komen!

Respect voor Showtek dat ze overal in de wereld zich laten zien en de Hardstyle sound laten horen!

Heb zin in het nieuwe album!
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen