Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 22:28 

Hardtraxxer

ik lees het hier op hardtraxx best wel vaak.. bij elke post van een nieuwe track zijn er wel wat mensen die zeuren over pitch kicks... ik zelf vind het juist iets toevoegen aan de track.

dus ik ben wel benieuwd...

Waarom? wat vinden jullie er zo erg aan?

er zijn nummers waarvan ik denk: oke dit is wel erg extreem.. maar grotensdeels vind ik het meevallen.

so tell me ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 22:37 

Bierkoning

Deze vind ik mooi!:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 22:38 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Deze vind ik mooi!:

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 22:39 

Hardtraxx Veteran

Deze is ook briljant :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 22:42 

Hardtraxx Veteran

Hier gaan verder mensen heel grappig doen, maar ik vind het een beetje uit de hand gelopen kritiek.

Een aantal tracks heeft de laatste tijd flink hoge pitchkicks, maar dit lijkt een beetje over te waaien naar ongeveer iedere track die het heeft. Een beetje over de top al zeg ik het zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 22:43 

Hardtraxx Veteran

Pitchkicks.. heel heel soms voegt het wat toe, maar 90% van de tijd stoor ik me er vreselijk aan, het maakt er een stuiterballen feest van ... tracks mogen van mij lekker doorgaan en doorgaan zonder pitchkicks.

Tijdens het losgaan irriteren pitchkicks me ook vaak, word dan meteen helemaal uit de track gesmeten.. Bovendien zijn pitchkicks vaak een stuk zwakker ook dan normale kicks
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 22:49 

Vroegah waren er ook pitchkicks, alleen gingen ze niet zo achterlijk hoog dat de bass gewoon wegviel. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 22:51 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Vroegah waren er ook pitchkicks, alleen gingen ze niet zo achterlijk hoog dat de bass gewoon wegviel. ;)

Ik zeg ook: er zijn een aantal tracks waarbij het nu iets te veelvuldig gebeurd. Maar nu zie ik steeds vaker dezelfde kritiek op tracks die voor dit gedoe wel door de beugel konden. Dan is er:
* een hele grote verandering van smaak in een hele korte tijd
* hypocrisie om iets wat vroeger wel oké was

Ik gok op optie twee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 22:54 

Hardtraxxer

tommetjeuh schreef:
Pitchkicks.. heel heel soms voegt het wat toe, maar 90% van de tijd stoor ik me er vreselijk aan, het maakt er een stuiterballen feest van ... tracks mogen van mij lekker doorgaan en doorgaan zonder pitchkicks.

Tijdens het losgaan irriteren pitchkicks me ook vaak, word dan meteen helemaal uit de track gesmeten.. Bovendien zijn pitchkicks vaak een stuk zwakker ook dan normale kicks

Pitchkicks zijn normale kicks als ze niet pitchen..
Persoonlijk stoor ik me er zelden aan. Vind het in veel tracks juist heel veel energie toevoegen.
Zoals bijvoorbeeld bij world on fire van zany en de chain reaction remix van body movin'!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 22:56 

Hardtraxx Veteran

Vroeger vond ik het oke omdat ik me nog veel minder had verdiept in de scene, ook hadden tracks tussen 2006 tot 2009 ook iets wat ik niet meer terug vind in de huidige mainstream, maar dat kan aan mezelf liggen :P.

Bij bijvoorbeeld een so high stoor ik me niet aan de pitchkicks omdat de rest er om heen zo ongelofelijk geniaal is.. maar verder vind ik het niveau van de mainstream van nu maar beroerd laag, en dan stoor ik me ook veel sneller aan pitchkicks.

Q-Dominic schreef:
Pitchkicks zijn normale kicks als ze niet pitchen..

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 22:57 

Hardtraxxer

Project 141 schreef:
Misschien een idee om ff een poll te maken.

goed plan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 23:03 

Hardtraxx Veteran

Ik heb ze het liefst zoals in deze track. Lekker hoog en onbereikbaar voor de dagjesmens, maar de echte kenner weet ze te pakken. Geweldig, ik hou ervan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 23:11 

Hardtraxx Veteran

En dan vind ik 1 topic wel genoeg.
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen