Omdat je vaak tracks met kicks met een piek onder de 50/55 hz slap vindwrote:Ja die heb ik, vanwaar de vraag?wrote:Heb je wel een subwoofer?
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
heeft iemand uberhaubt ooit die luna remix gedraait? 
Heeft niet zozeer met de frequentie te maken maar meer met de kleur van de klank en de lengte van de bass tail.wrote:Omdat je vaak tracks met kicks met een piek onder de 50/55 hz slap vindwrote:Ja die heb ik, vanwaar de vraag?wrote:Heb je wel een subwoofer?
Remix al hoewel het origineel ook mega vet is.
orgineel is al 1 van de beste tracks ooit
echte liefhebbers stemmen orgineel
newbies voor de remix
echte liefhebbers stemmen orgineel
newbies voor de remix
De profeetwrote:heeft iemand uberhaubt ooit die luna remix gedraait?
De kicks van The Prophecy remix zijn nog leger dan het brein wat denkt dat ze zwaarder zijn dan de originele kicks
wrote:echte liefhebbers stemmen orgineel![]()
newbies voor de remix
Je mag best een eigen mening hebben, vind ik prima, maar ook de kicks in de climax van het origineel zijn zo gigantisch vol en zwaar dat de onderburen denken dat de verdomde duitsers weer zijn binnengevallen met duizend bommen en granaten! Zijn niet veel kicks die daar qua kracht overheen gaan hoor... 
Sommige mensen moeten nou eenmaal tegen stemmen anders voelen ze zich niet slim..wrote:Inderdaad, verbaas me erover dat er 10 stemmen zijn uit gegaan naar de remixwrote:Ik verklaar degenen die voor de remix kiezen alvast voor gek bij deze
Nogmaals:wrote:Sommige mensen moeten nou eenmaal tegen stemmen anders voelen ze zich niet slim..wrote:Inderdaad, verbaas me erover dat er 10 stemmen zijn uit gegaan naar de remixwrote:Ik verklaar degenen die voor de remix kiezen alvast voor gek bij deze
-
D
Orgineel
één van DE beste platen ooit gemaakt 
EDIT: kijk dit is pas een Qlimax anthem.. vanaf 2008 werd het al steeds minder en veel vrolijker!
als 2012 zo'n Qlimax anthem mag hebben dan wil ik zelfs het dubbele betalen
EDIT: kijk dit is pas een Qlimax anthem.. vanaf 2008 werd het al steeds minder en veel vrolijker!
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Origineel, want het blijft een beest van een knaller 
is goed jonge betaal jij maar 75 euro meer voor je kaartje als er een duister anthem komtwrote:Orgineeléén van DE beste platen ooit gemaakt
:')
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Origineel, zo heldig 
Vind de origineel niet zo heldig als sommige het hier verwoorden, maar de melodie in beide is natuurlijk goud! Vind de kicks van de 2009 remix niks, maar dan ook echt niks. Het origineel dus 
-
T
wrote:is goed jonge betaal jij maar 75 euro meer voor je kaartje als er een duister anthem komtwrote:Orgineeléén van DE beste platen ooit gemaakt
:')
Origineel is veel beter
. De remix vind ik niet veel aan.
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
origineel natuurlijk. Die 2008 edit vind ik echt verschrikkelijk slecht 
Zie je toch????wrote:wrote:Is dit een vraag?