Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 13:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vind het 'mash-up topic' en het 'edit topic' altijd wel leuk om door te kijken :)
Net zoals het drugstopic en almachtige zever topic mogen wat mij betreft zeker blijven bestaan.
Verder zou ik niet zo 1,2,3 weten welke topic weg kunnen/blijven moeten... ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Chris Two schreef:
Dan maak een apart Party-Drugs forum. Kun je als user zelf aan-of-uit vinken als je die wilt zien. Voila
kan er een algemeen topic in gepleurt worden en kan een-ieder voor trip-report een nieuw topic aangemaakt worden

Er was al eens over nagedacht om zoiets te doen met de nieuwe ht :)
Chukkels schreef:

Het begin gaat goed, maar dan komt er weer een hele hoop zever om het zo te zeggen :P

Hoe bedoel je dat? In het topic wat nu open is, staat ook een hele boel onzin in, maar niemand ergert zich eraan, omdat het er heel gemoedelijk aan toe gaat. Natuurlijk, de hel breekt wel eens uit (gotta love Tuesdays), maar verder is nagenoeg iedereen heel vriendelijk en open-minded. Dat is in alle topics zo geweest. Alleen moet er wel iemand zijn die de openingspost bijhoudt en daar is in het verleden nogal eens kritiek op geweest. Want er waren hele informatieve topics, die om onnozele redenen gesloten werden, waarna het opgepakt werd door mensen die totaal inactief waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 13:19 
 

Dat + Apart stuk voor Trip Reports is eenmaal beter anders krijg je alles door elkaar.
overzicht is belangrijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Dat + Apart stuk voor Trip Reports is eenmaal beter anders krijg je alles door elkaar.
overzicht is belangrijk!

True dat. Ook een reden dat ik niet veel tripreports meer schrijf voor HT. Ze raken toch verdwaald onder de andere posts, dat je je afvraagt waarvoor je ze schrijft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind ik ook jammer, dat alle serieuze posts toch niet gelezen worden door het grote aantal onzin posts. Gewoon bijpakken heuj! Ja, grappig man, maar doe dat lekker op Partyflock of zo. Ik vind het niet echt nodig om een hele aparte drugs sectie te maken of zo, de mensen die te veel onzin posten moeten zich gewoon inhouden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 13:47 
 

Nando schreef:
de mensen die te veel onzin posten moeten zich gewoon inhouden.

+1, denk dat Hardtraxx een stukje volwassener moet worden en de alles-kut-enter mentaliteit stuk moet laten vallen.


Dat dat ooit nog uit mijn mond moet komen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 13:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Nando schreef:
de mensen die te veel onzin posten moeten zich gewoon inhouden.

+1, denk dat Hardtraxx een stukje volwassener moet worden en de alles-kut-enter mentaliteit stuk moet laten vallen.


Dat dat ooit nog uit mijn mond moet komen :lol:


Eens, is ook jammer genoeg het imago van Hardtraxx.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 13:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Nando schreef:
de mensen die te veel onzin posten moeten zich gewoon inhouden.

+1, denk dat Hardtraxx een stukje volwassener moet worden en de alles-kut-enter mentaliteit stuk moet laten vallen.


Phoe, ben gelukkig niet de enige dus. De moderators mogen wel wat strenger worden imo.

jRn schreef:
Eens, is ook jammer genoeg het imago van Hardtraxx.


Inmiddels wel ja. Zonde is het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 14:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Nogmaals, als die dingetjes niet interessant zouden zijn, zakken de topics vanzelf weg. Een lekkerste clap topic zou afgezien van reacties die niet eens over de topic zelf gaan, na een week alweer verdwenen zijn ergens op een volgende pagina. Jij vindt ondergewaardeerde tracks interessant, iemand anders leest set of the day om interessante setjes tegen te komen. Ik vind het drugstopic zinloos, zoals wel veel meer topics in het offtopic gedeelte, terwijl anderen dat wel weer interessant vinden. Je kunt niet zomaar iets sluiten, omdat een paar mensen vinden dat ze het niet interessant vinden.


Je zegt het alsof het enkel een systeem van vraag en aanbod is, maar hier steekt het toch wel anders in elkaar naar mijn mening. Hoe jij het stelt is alsof Hardtraxx, een vrije markt is op het plein, in de stad, waar iedereen zijn kraampje mag openen en de kraampjes die niet goed verkopen overleven het toch niet. Terwijl de werkelijkheid is, dat Hardtraxx, bijvoorbeeld, een fruitmarkt is op het plein en mensen komen aanzetten met mars en cola automaten. Ja, als je daar langsloopt, gooi der ff een eurotje in, maar horen absoluut niet thuis op de fruitmarkt. Mods moeten dan zeker in de positie zijn om die automaten weg te gooien... De vergelijking gaat natuurlijk niet helemaal op, maar iig wil ik duidelijk maken dat je het niet zo simpel kunt stellen als jij hier boven doet. Het gaat er dus niet alleen om dat er een paar mensen zijn die de opsom topics niet interessant vinden, maar zoals je leest hebben de mods ook een bepaald beeld bij hun forum en daar zijn eindeloze hoeveelheden aan opsom topics blijkbaar (en gelukkig) geen onderdeel van.

Een echte oplossing heb ik nog niet kunnen bedenken, maar het beste lijkt me om de topics van die aard een beetje samen te brengen en ervoor te zorgen dat men echt gaat praten erover, ipv alleen ff kort aangeeft wat de lekkerste kick is o.i.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

word gewoon tijd voor strengere mods, minder onzin en geordenden topics. Haatraxx moet verdwijnen. meer serieuze opmerkingen en feedback in plaats van het posten van onzin op de hoop dat er op in word gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 14:21 
 
Hardtraxxer

Lyst schreef:
@Martijn, er komen echt niet meer discussies als je topics sluit. Als die behoefte er was, had heel algemeen al wel vol gestaan met discussie-topics. Als je discussies echt wil stimuleren moet je het wist-je-dat topic weghalen, want daar staan meestal de interessante dingen om over te discussiëren in, maar daar wordt iedere discussie afgekapt, omdat mensen alleen maar de feitjes willen lezen >.< . De discussie vervolgen in het algemeen discussie topic is te omslachtig en teveel werk. Zorg dan dat de standaard feitjes in het wist-je-dat topic komen en de boeiende dingen een eigen topic krijgen.


Er is natuurlijk het ene uiterste waar je discussieert met lange posts en 1 voor 1 netjes ingaat op de ander z'n argumenten en het andere waar je gewoon een lijstje of statement in gooit waar verder niks meer mee gebeurd. Hoewel het eerste te prefereren is, zie ik dat ook niet gebeuren :P

Je hebt echter ook een middengebied met meer gespreksstyle achtige discussies (stel je vraag bv) waarbij men ook op elkaar reageert, maar beperkter. En dat is nu net wat ik graag zou zien in algemeen, waarbij de betere discussies ook plaats kunnen vinden maar waar zoals je zelf zegt gewoon minder behoefte aan is. Dan kan je best ergens anders op het forum een rommelhoek inruimen waar de mensen die daar behoefte aan hebben hun gang kunnen gaan.

Neem nu het zomerplaten topic. Ik heb net de laatste pagina even snel gecheckt en er zijn letterlijk slechts 2 posts waarbij men op een ander in gaat. De eerste gaat er over dat hij die plaat ook neer wilde zetten en de ander is dat (vrij vertaald) dat hij de plaat tof vind. Wat heeft dat topic dan voor nut behalve het neerspammen van platen? (En je postcount verhogen)

Ik snap heel goed dat Jor-D dit soort zaken niet als doel voor ogen heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 14:29 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Martijn schreef:
Je hebt echter ook een middengebied met meer gespreksstyle achtige discussies (stel je vraag bv) waarbij men ook op elkaar reageert, maar beperkter. En dat is nu net wat ik graag zou zien in algemeen, waarbij de betere discussies ook plaats kunnen vinden maar waar zoals je zelf zegt gewoon minder behoefte aan is. Dan kan je best ergens anders op het forum een rommelhoek inruimen waar de mensen die daar behoefte aan hebben hun gang kunnen gaan.

Als discussieliefhebber zie ik het liefst ook veel discussie topics, maar als je dergelijke topics wil, dan kun je die toch gewoon starten? Schijnbaar zijn er niet genoeg interessante onderwerpen om over te discussiëren in Algemeen of zijn er niet genoeg mensen die graag willen discussiëren. Daar brengt het sluiten van opsom topics echt geen verandering in. Want leg mij is uit, waarom zou iemand op dat moment wel een dergelijk topic openen, als hij daar op dit moment geen behoefte aan heeft.

Citaat:
Neem nu het zomerplaten topic. Ik heb net de laatste pagina even snel gecheckt en er zijn letterlijk slechts 2 posts waarbij men op een ander in gaat. De eerste gaat er over dat hij die plaat ook neer wilde zetten en de ander is dat (vrij vertaald) dat hij de plaat tof vind. Wat heeft dat topic dan voor nut behalve het neerspammen van platen? (En je postcount verhogen)

Meer dan jij denkt. Zoals ik nu al tig keer heb vermeld zorgen dergelijke topics ervoor dat mensen die zich aan het verdiepen zijn in hardstyle meer muziek tegenkomen dan alleen de nieuwe tracks. Ik vind soms zelf ook wel een nieuwe plaat, die ik tof vind en die plaats ik dan in een van de opsom topics in de hoop dat mensen die in aanraking komen met tracks die ze anders nooit hadden ontdekt. Dat heeft niets met het postcount verhogen te maken, want je hele postcount is alleen nog maar via een hele omslachtige manier weer te vinden. En de meeste postcount wordt nog altijd gecreëerd in het offtopic gedeelte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 14:30 
 
Hardtraxx Addict

Als er een apart Drugs subforum komt wordt dit forum wss Drugstraxx in plaats van Hardtraxx :'). Niet dat ik daar iets op tegen heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben het wel met lyst eens dat er in Algemeen meer discussies/gesprekken mogen komen in plaats van die opsomdingen. Dan zou ik de opsomtopics eerder verhuizen naar ergens anders.

In inderdaad... Het is jammer dat er een "haattraxx" imago is. Maar dat ligt er volgens mij gewoon aan dat er veel raw-liefhebbers zijn, en de buitenstaanders vooral melodieuze liefhebbers zijn. Kan nogal botsen in meningen :P Zolang hier dan leuke discussies uit komen, voor mij prima. Maar direct gaan zeggen: "deze tracks zijn alle 3 kut" en dan de volgende matige raw release de hemel in gaan prijzen, vind ik kort door de bocht. Maarja is weer iets anders dat hier volledig off-topic is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 16:12 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

nielstil schreef:
Ik ben het wel met lyst eens dat er in Algemeen meer discussies/gesprekken mogen komen in plaats van die opsomdingen. Dan zou ik de opsomtopics eerder verhuizen naar ergens anders.


Ben ik het mee eens :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Vind ik ook jammer, dat alle serieuze posts toch niet gelezen worden door het grote aantal onzin posts. Gewoon bijpakken heuj! Ja, grappig man, maar doe dat lekker op Partyflock of zo. Ik vind het niet echt nodig om een hele aparte drugs sectie te maken of zo, de mensen die te veel onzin posten moeten zich gewoon inhouden.


Dit dus. Het drugstopic zoals het er nu is vind ik vrijwel waardeloos. Misschien wel gezellig voor degene die meedoen aan de bijpakchat, maar serieuze vragen, antwoorden en reports verdwijnen gewoon in de bergen met onzin. Een drugssectie hoort hier niet imo, het is niet hardstyle-gerelateerd genoeg, maar ik vind het wel in een evt. 'community' sectie passen (wat nu offtopic is geloof ik). Maar dan wel 2 topics, 1 serieus en 1 niet-serieus. Er hoeft geen openingspost te zijn met standaardinfo, want dat komt er nooit, gewoon wat handige links is genoeg. Evt een faqje maken en updaten als bepaalde vragen vaak gesteld worden. Gewoon serieuze vragen, stellingen, nieuws/info, reports en de reacties daarop, en niks anders. Ik zou best de topicstarter willen zijn - als ik dat topic ook nog zou moeten/mogen modden dan wil ik die taak best op me nemen.

Ik ben het overigens met lyst eens over de opsomtopics dat er schijnbaar behoefte is aan de meeste. Misschien kan er meer met sticky's gewerkt worden om belangrijke topics en echte discussies bovenaan te houden. Zo niet, dan een subsectie "Ontdekken" in algemeen of iets in die richting waar die topics kunnen? Dan blijft het toch in algemeen, net zoals dat free tracks in releases staat, maar worden 'gewone' topics niet weggeschoven. Dan is er denk ik ook meer ruimte voor discussietopics in algemeen. Evt kun je in de "ontdeksectie" mensen vragen om (youtube) samples toe te voegen aan hun posts zodat mensen meteen kunnen luisteren naar wat er aangeraden wordt. Mss kun je daar ook de polltopics van welke remix, etc. neer kunnen zetten, dan kan daar ook meer mee gedaan worden. Denk aan beste kick polls en dat soort dingen, zonder dat het in algemeen in de weg zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 17:05 
 
Hardtraxx Veteran

Laat ik hier ook maar reageren.
Ik vind dat hier teveel opsom en nutteloze topics zijn (over heel HT maar laten we het op algemeen houden)
Ik post ook wel is offtopic, set of the day, track of the day, lekkerste melo etc. maar dat is denk ik meer puur uit verveling of ik heb hem nu toch al aangeklikt laat ik ook maar iets posten. Ik denk dat niemand die topics zal missen.
Het enige wat ik echt nuttig op de 1e pagina in het algemeen forum:
- Wist je dat... (HC)(HS) : het is een opsom topic maar er komen vaak aftermovie's, nieuwtjes en andere dingen in te staan die veel mensen boeien.
- Gehoorbescherming : algemeen onderwerp en is belangrijk
- Hoe heet deze track : altijd handig maar kan bijv ook bij stel je vraag topic kunnen.
- Alphaverb's track idee : Dit is de meest toepasselijke plaats en je wordt ook weer net als wist je dat op de hoogte gehouden alleen hier wat 'specifieker' en kan je makkelijker terugkijken.
-Top 10 Alltime : vind ik zelf wel interessant en zal in de loop van tijd wel een aantal pagina's zakken
-Theracords/therabyte : eigenljk weer zo'n specifiek wist je dat topic. Het zou mooi zijn als we dat van alle labels in een subforum kunnen maken
- Discussie topic : Worden welis interresante discussie's gehouden.

Verder zeiken sommige de mods af alleen het is meer werk dan je denkt hun hebben ook een sociaal leven ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 17:07 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Nou die topics staan toch allemaal op de eerste pagina?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 17:12 
 
Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Nou die topics staan toch allemaal op de eerste pagina?

Ik heb ook alleen maar op de eerste pagina gekeken heb het niet goed getypt zal het bewerken
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 21:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Had het nog niet gezegd trouwens maar mooi dat er nu wel eens wat aandacht aan wordt besteed. Dankje brt_ erg geschikt van je. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook uit Den Ouden Doosch:

algemeen/drugsgebruik-informatie-tips-vragen-t8210.html?hilit=drugs

Mag ook weer open xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die zou wat mij betreft best terug mogen komen, ook al kun je er op internet zat over vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:

Dit topic wordt vervangen door: algemeen/drugsvoorlichting-t15983.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 19:42 
 

nielstil schreef:
Ik ben het wel met lyst eens dat er in Algemeen meer discussies/gesprekken mogen komen in plaats van die opsomdingen. Dan zou ik de opsomtopics eerder verhuizen naar ergens anders.

In inderdaad... Het is jammer dat er een "haattraxx" imago is. Maar dat ligt er volgens mij gewoon aan dat er veel raw-liefhebbers zijn, en de buitenstaanders vooral melodieuze liefhebbers zijn. Kan nogal botsen in meningen :P Zolang hier dan leuke discussies uit komen, voor mij prima. Maar direct gaan zeggen: "deze tracks zijn alle 3 kut" en dan de volgende matige raw release de hemel in gaan prijzen, vind ik kort door de bocht. Maarja is weer iets anders dat hier volledig off-topic is :P

Inderdaad, zeg je tegen mensen ik zit op Hardtraxx, dan is het van 'amai ben jij ook zo'n kritisch persoon die alles wat melodieus is afbreekt' :') dus er moet wel iets veranderen, meer in discussie gaan en minder gaan bashe op een plaat zonder het te onderbouwen. Nu is het meestal 10 man die zegt '13 in een dozijn plaat' 'kutlied' of gewoon :sick: posten. Dan krijg je niet echt de zin om nog verder te reageren en dat is best spijtig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 02:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
nielstil schreef:
Ik ben het wel met lyst eens dat er in Algemeen meer discussies/gesprekken mogen komen in plaats van die opsomdingen. Dan zou ik de opsomtopics eerder verhuizen naar ergens anders.

In inderdaad... Het is jammer dat er een "haattraxx" imago is. Maar dat ligt er volgens mij gewoon aan dat er veel raw-liefhebbers zijn, en de buitenstaanders vooral melodieuze liefhebbers zijn. Kan nogal botsen in meningen :P Zolang hier dan leuke discussies uit komen, voor mij prima. Maar direct gaan zeggen: "deze tracks zijn alle 3 kut" en dan de volgende matige raw release de hemel in gaan prijzen, vind ik kort door de bocht. Maarja is weer iets anders dat hier volledig off-topic is :P

Inderdaad, zeg je tegen mensen ik zit op Hardtraxx, dan is het van 'amai ben jij ook zo'n kritisch persoon die alles wat melodieus is afbreekt' :') dus er moet wel iets veranderen, meer in discussie gaan en minder gaan bashe op een plaat zonder het te onderbouwen. Nu is het meestal 10 man die zegt '13 in een dozijn plaat' 'kutlied' of gewoon :sick: posten. Dan krijg je niet echt de zin om nog verder te reageren en dat is best spijtig.

dan zullen er toch echt mensen aangesteld moeten worden die op elke :sick: post reageren van: wat vind je er zo :sick: aan dan? aangezien er anders toch niemand op reageert...
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen