Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 17:00 
 

Maak er dan een klein regeltje bij dat je met normale reacties moet komen ipv een smiley. Als je het niet eens kunt opbrengen om een volledige zin te posten, post dan niet. Zelfde geld overigens ook voor positieve reacties. Die moeten dan ook niet met een :thumbsup: smiley komen maar iets fatsoenlijks posten.

Of de mods moeten die smiley posts of die 1 word replies gewoon weghalen zodat alleen de serieuze en/of normale reacties blijven staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 18:49 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Gewoon minimaal 3 woorden eisen als je iets wil zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 18:51 
 

Fekete schreef:
Maak er dan een klein regeltje bij dat je met normale reacties moet komen ipv een smiley. Als je het niet eens kunt opbrengen om een volledige zin te posten, post dan niet. Zelfde geld overigens ook voor positieve reacties. Die moeten dan ook niet met een :thumbsup: smiley komen maar iets fatsoenlijks posten.

Of de mods moeten die smiley posts of die 1 word replies gewoon weghalen zodat alleen de serieuze en/of normale reacties blijven staan.





:thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:

Ik vind dat genoeg thumbsups laat zien ohe ik over iets denk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 21:03 
 

kaboem schreef:
Fekete schreef:
Maak er dan een klein regeltje bij dat je met normale reacties moet komen ipv een smiley. Als je het niet eens kunt opbrengen om een volledige zin te posten, post dan niet. Zelfde geld overigens ook voor positieve reacties. Die moeten dan ook niet met een :thumbsup: smiley komen maar iets fatsoenlijks posten.

Of de mods moeten die smiley posts of die 1 word replies gewoon weghalen zodat alleen de serieuze en/of normale reacties blijven staan.





:thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:

Ik vind dat genoeg thumbsups laat zien ohe ik over iets denk!

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 15:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Fekete schreef:
Of de mods moeten die smiley posts of die 1 word replies gewoon weghalen zodat alleen de serieuze en/of normale reacties blijven staan.

Volgens mij hebben we maar 3 actieve mods. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 13:39 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Volgens mij hebben we maar 3 actieve mods. :(

Hoezo dat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 15:04 
 

Als jullie nog een nieuwe mod zoeken... ik ben beschikbaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 18:32 
 
Hardtraxx Veteran

Dysphoria schreef:
Als jullie nog een nieuwe mod zoeken... ik ben beschikbaar!

Dan word het een groot troll festijn :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 21:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
TiMOTHYb schreef:
Volgens mij hebben we maar 3 actieve mods. :(

Hoezo dat :P

Leuk idee hoor om alle smileyposts/1 woorden-posts weg te modden, maar dan mag je wel met ploegendienst gaan werken. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 17:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wellicht een idee om mods net zoals op andere forums een duidelijke taak aan te wijzen? Dat je 2 mods voor het releases gedeelte hebt, 2 voor het offtopic gedeelte etc.. Daarnaast, heb het al meerdere keren aangegeven, vind ik dat het mod beleid wel wat duidelijker mag. Wanneer je een topic verwijdert oid, licht dan op zn minst de TS hier even over in, of gooi het op slot met een duidelijke mod edit. Het zelfde met het verwijderen van posts. Op andere forums zie ik ze vaak een soort modbreak gebruiken, biedt ook duidelijk waarom posts verwijdert zijn, ipv dat ze zomaar ineens weg zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 22:48 
 

TakkU schreef:
Wellicht een idee om mods net zoals op andere forums een duidelijke taak aan te wijzen? Dat je 2 mods voor het releases gedeelte hebt, 2 voor het offtopic gedeelte etc.. Daarnaast, heb het al meerdere keren aangegeven, vind ik dat het mod beleid wel wat duidelijker mag. Wanneer je een topic verwijdert oid, licht dan op zn minst de TS hier even over in, of gooi het op slot met een duidelijke mod edit. Het zelfde met het verwijderen van posts. Op andere forums zie ik ze vaak een soort modbreak gebruiken, biedt ook duidelijk waarom posts verwijdert zijn, ipv dat ze zomaar ineens weg zijn.

Dit dus, topics die zonder melding verwijderd of gesloten worden zijn zeer frustrerend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoop niet dat jullie voor zoiets : algemeen/wat-vinden-we-van-showtek-t26825.html een uitleg willen van een mod he?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen