Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 00:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kan het beste dan ook gemaakt worden door iemand die de openings post bijhoudt, zoals olijf of iets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 00:16 
 
Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
Denk dat apart Label-forum wel haalbaar is en ook nog overzichtelijker.
krijg je ook meteen een mooie lijst met alle releases tot nu toe er in (en dan nog releases forum los)

Ik weet niet hoever Jordy daarin staat met HTv3.0, maar ik zal het zeker even voorleggen.

hardcoresjors schreef:
wat is er mis met het drugs topic?

Niks?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 00:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
hardcoresjors schreef:
wat is er mis met het drugs topic?

Niks?


Houden zo dan! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 00:18 
 

bRt_ schreef:
Chris Two schreef:
Denk dat apart Label-forum wel haalbaar is en ook nog overzichtelijker.
krijg je ook meteen een mooie lijst met alle releases tot nu toe er in (en dan nog releases forum los)

Ik weet niet hoever Jordy daarin staat met HTv3.0, maar ik zal het zeker even voorleggen.

Als hij duidelijkere uitleg nodig heeft, laat maar weten ;)
Tis betje warrig zoals ik het nu zie

hardcoresjors schreef:
wat is er mis met het drugs topic?

Off-topic niks, daar is lekker vrijheid blijheid

maar in algemeen komen bijv. Tripreports & nieuwe info over drugs (maar niet de discussie erover)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 00:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
hardcoresjors schreef:
wat is er mis met het drugs topic?

Off-topic niks, daar is lekker vrijheid blijheid

maar in algemeen komen bijv. Tripreports & nieuwe info over drugs (maar niet de discussie erover)

Ik dacht je gaat het drugs topic veranderen! :P
Maar goed werk jongens, goed werk! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 00:20 
 

hey, dat heiligdom van jullie blijf ik af.. tis soort verbetering erop
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 00:21 
 
Hardtraxx Veteran

Zoiets als dit.
off-topic/drugsvoorlichting-t15983.html
Jordy heeft deze wel op verzoek dichtgegooid, verder weet ik ook niet hoe en wat andere zullen zeggen op dit topic aangezien niet iedereen drugs gebruikt. No offence, maar echt hardstyle gerelateerd is het ook niet echt. Daarmee doel ik dan op het feit dat het overal wel gebruikt wordt, niet alleen in onze scene. Het komt er wel in voor, maar ..
Snap je? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 00:23 
 

Dan maak een apart Party-Drugs forum. Kun je als user zelf aan-of-uit vinken als je die wilt zien. Voila
kan er een algemeen topic in gepleurt worden en kan een-ieder voor trip-report een nieuw topic aangemaakt worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 00:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze mag weer open:

off-topic/het-grote-drugs-topic-t12987.html?hilit=drugs#p410636
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 00:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Zoiets als dit.
off-topic/drugsvoorlichting-t15983.html
Jordy heeft deze wel op verzoek dichtgegooid, verder weet ik ook niet hoe en wat andere zullen zeggen op dit topic aangezien niet iedereen drugs gebruikt. No offence, maar echt hardstyle gerelateerd is het ook niet echt. Daarmee doel ik dan op het feit dat het overal wel gebruikt wordt, niet alleen in onze scene. Het komt er wel in voor, maar ..
Snap je? :D

Haha, ik zat die net door te lezen de laatste pagina's. Wat een faaltopic was dat zeg! :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 00:27 
 
Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
Dan maak een apart Party-Drugs forum. Kun je als user zelf aan-of-uit vinken als je die wilt zien. Voila
kan er een algemeen topic in gepleurt worden en kan een-ieder voor trip-report een nieuw topic aangemaakt worden

Er was al eens over nagedacht om zoiets te doen met de nieuwe ht :)
Chukkels schreef:

Het begin gaat goed, maar dan komt er weer een hele hoop zever om het zo te zeggen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 00:29 
 

bart, laat je deze ook aan Jor-D zien (dit topic) dat hij wat ideeën mij kan nemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 00:32 
 
Hardtraxx Veteran

Ja, ik gooi hem straks of morgen dicht en plaats hem dan wel even bij beheer :)
Meer Ideeën zijn altijd welkom natuurlijk!
Hoe en welke topics terug open mogen, welke samengevoegd kunnen worden etc.. !
Alleen normale reacties aub!

Top10 alltime en track of the day zijn nu al terug geopent :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 00:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Mijn idee hierop:

Wist-je-Dat
Gehoorbescherming
Release waar vind ik ze
TMS (kan naar radioshows gedoe)
Thera-byte (zou apart forum voor labels moeten komen binnen algemeen: dus Fusion, Theracords, Scantraxx (discussie)
Track of The day
Stel je Vraag
Origineel of remix
Rate the track/artist zowel HC als HS

Draidy schreef:
Ook het beste track van.... Topic mag blijven imo

Hier kan ik me in vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 00:47 
 
Hardtraxx Veteran

Het feit dat als ik fijnste melodie en beste kick terug open krijg je ook weer topics met beste claps, snares, screeches etc ..
Die dingen kunnen naar mijn gevoel wel samen in een topic?

Welk nummer luister je nu zou ik nog kunnen openen, maar dat wordt dan weer een hele lijst per dag van +- dezelfde personen. Track of the day is dan weer wat rustiger, die is open. Ook 'wat' interessanter dan bovenstaande.
Hetzelfde wat betreft Top5, daar worden ook iedere dag lijsten geplaatst die weer snel veranderen.

Zomerplaten heb ik dan weer geopend, festival seizoen komt er weer aan. Top 10 all-time is ook open, duiken misschien weer wat verloren tracks op.

Welke track wil jij nog live horen en waar zie jij graag een P.2, Nummers die je eerst niet tof vond maar waar je nu helemaal weg van bent blijven dan gesloten? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 00:56 
 

Tis meer goed nadenken van jullie mods/crew kant af icm. mening van het volk (wij dus)

Denk dat 75% daar weg kan (doei grote postcounts van sommige)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 00:57 
 
Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
Tis meer goed nadenken van jullie mods/crew kant af icm. mening van het volk (wij dus)

Het is wel het volk dat ht groter maakt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 01:36 
 
Hardtraxxer

Wat mij betreft mogen alle lijstjes topics weg uit algemeen. IMO is algemeen meer (of zou moeten) een scene informatie subforum met wat er speelt en om daar over te discussiëren. Die lijstjes kunnen dan samen met het drugs topic en soortgelijke zaken in een community subforum ergens in de buurt van offtopic.

Naar mijn ervaring op andere fora lokken lijstjestopics toch alleen maar gespam uit en vind er eigenlijk zelden een discussie plaats waar een forum toch voor is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 03:15 
 
Hardtraxxer

Chris Two schreef:
bRt_ schreef:
Chris Two schreef:
Denk dat apart Label-forum wel haalbaar is en ook nog overzichtelijker.
krijg je ook meteen een mooie lijst met alle releases tot nu toe er in (en dan nog releases forum los)

Ik weet niet hoever Jordy daarin staat met HTv3.0, maar ik zal het zeker even voorleggen.

Als hij duidelijkere uitleg nodig heeft, laat maar weten ;)
Tis betje warrig zoals ik het nu zie


ff spammen maar wel met een doel!
http://www.forum.darkindustry.nl/index.php
hier is ook een labelgedeelte... dat vind ik zelf heel tof aangezien er niet in gereageerd kan worden...
maar elk label kan hier zn nieuwe releases aankondigen, en ook alleen door 1 user die aan het topic gekoppeld wordt... werkt ideaal... iedereen kan gewoon aankondigingen doen en zo een overzichtelijke lijst houden...
de reacties komen dan wel in de reguliere release topics in de rest van t forum
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 07:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Martijn schreef:
Wat mij betreft mogen alle lijstjes topics weg uit algemeen. IMO is algemeen meer (of zou moeten) een scene informatie subforum met wat er speelt en om daar over te discussiëren. Die lijstjes kunnen dan samen met het drugs topic en soortgelijke zaken in een community subforum ergens in de buurt van offtopic.

Naar mijn ervaring op andere fora lokken lijstjestopics toch alleen maar gespam uit en vind er eigenlijk zelden een discussie plaats waar een forum toch voor is.

Juist, hou er max 5 open ofzo maar wat heb je aan een heel subforum waar de bedoeling is elke keer 1 antwoord te geven op een vraag. Verder vind ik een apart subforum voor labels, en dus ook Theracords/Byte een goed idee. Laat iemand lekker OP's maken over elk sublabel en daar lekker in discussiëren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 07:23 
 
Hardtraxx Veteran

Vind het kick-topic best leuk en niet echt vol spam :thumbup: en drugstopic was iets teveel dezelfde mensen alleen maar dingen zeggen als "weet je toen nog"... Dus daar moeten meer reports a la drugsforum.nl/tripreports ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 08:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Drugs topic is alleen maar gespam, ik zou er graag een reports, info en vragen topic bij zien waar alle nuttige posts kunnen worden gemaakt. Tuurlijk mag er dan ook op gereageerd worden, kunnen best discussies ontstaan (zodat het topic leeft), maar al dat "bijpakkeng" en "pep pep pep" gezwam heb ik geen zin in. Zoals het in het begin was, dat was fijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 08:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

algemeen/welke-track-wil-jij-nog-live-horen-t14340.html

Zou ik wel als 'nuttig' kunnen zien, zou ook handig kunnen zijn voor mogelijke DJ's die hier kijken om te zien of ze nog iets vinden om te draaien bijv. :whistle:

De rest die gesloten is heb ik persoonlijk niks mee en zie ik het nut ook niet echt van in, ook al zou 'Ondergewaardeerde tracks' nog wel open kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 08:44 
 
Hardtraxx Addict

Ik ben ook zeker voor een serieus Drugs topic waar men ervaringen en reports kunnen plaatsen en waar ook serieus gediscussieerd kan worden, dit mag van mij in Offtopic maar Algemeen kan opzich ook nog wel. Het huidige Drugs offtopic mag er van mij zeker blijven :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 09:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik denk dat je op de goede weg bent BRT_

Alleen snap ik nu niet helemaal waarom dan het:

Lekkerste Kick
Fijnste Melodie
Top5

Dicht zijn, het gaat hier altijd om dat mensen open-minded moeten zijn en via deze topics krijg je wel een inzicht in welke tracks andere HT'ers aanspreken en ikzelf doe er ook nog vaak genoeg ideeën op, tot op heden zijn er geen clap en snare topics geopend dus ik denk dat je hier een beetje spoken ziet, fijnste schreech zou wel nog kunnen zelfs vind ik! In die topics wordt i.m.o niet echt getrolled toch?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen