Vind dat Lyst nu wel aan leiding gaat hoor 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Ja die van Lyst is wel goed gevonden 
He yousef!!!wrote:Ja die van Lyst is wel goed gevonden
Alles lekka dan?xd
-
KDonateur
- last seen Feb 2014
2 Words:wrote:He yousef!!!wrote:Ja die van Lyst is wel goed gevonden
Alles lekka dan?xd

FUCK YOU !!!
-
RHardtraxxer
- 93 posts member since 2008
- last seen Apr 2011
Reity, tja vroeger heette ik altijd Dana met gamen en op MSN, maarja je wordt ouder en ben niet meer zo fan van haar.
Op Q-base hadden we witte hempjes met naam op het borst, en mijn naam was daar Reity (achternaam is Reitsma) zodoende.. alles beter dan Youssef;o
Op Q-base hadden we witte hempjes met naam op het borst, en mijn naam was daar Reity (achternaam is Reitsma) zodoende.. alles beter dan Youssef;o
Whahah die yousefwrote:2 Words:wrote:He yousef!!!wrote:Ja die van Lyst is wel goed gevonden
Alles lekka dan?xd
[img]http://www.forcesitaly.org/italy/immagini/fuck_you.jpg[/ing]
FUCK YOU !!!
-
KDonateur
- last seen Feb 2014
Ik heb nog altijd geen DJ naam *zucht*
Ik heb echt geen inspiratie, maar ja kan je waarschijnlijk best niet pushen en gewoon wachten tot er vanzelf één komt
Ik heb echt geen inspiratie, maar ja kan je waarschijnlijk best niet pushen en gewoon wachten tot er vanzelf één komt
YoussefDJ
Achja misschien heb je wel een achternaam waar je iets mee kan? Overigens moet je een DJ naam echt zelf verzinnen. Is echt iets persoonlijks. Tipje, sla je woordeboek engels/frans/duits eens open en pak een willekeurig bladzijde en woord
Achja misschien heb je wel een achternaam waar je iets mee kan? Overigens moet je een DJ naam echt zelf verzinnen. Is echt iets persoonlijks. Tipje, sla je woordeboek engels/frans/duits eens open en pak een willekeurig bladzijde en woord
-
KDonateur
- last seen Feb 2014
Ik neem m'n woordenboeken mee naar de les morgen en zoek er dan wel ééntje 
En als ik nog 1 keer iets met Yousef zie
Ik zat al op vertaalsites van engels - latijns, misschien staat daar wel iets tussen
En als ik nog 1 keer iets met Yousef zie
Ik zat al op vertaalsites van engels - latijns, misschien staat daar wel iets tussen
Wat zijn de namen dan? Richard en Dennis? 
-
DHardtraxxer
- 193 posts member since 2009
- last seen Jul 2013
Da Dreamer is mijn DJ naam.

Ja en de oorsprong is?? 
Dat dat je DJ naam is lijkt me logisch
Dat dat je DJ naam is lijkt me logisch
-
IHardtraxxer
- 77 posts member since 2009
- last seen Nov 2010
Ik had eerst Iron Exectionerz Of Raw Abuse. Beetje te lang. En ik zelf ben best vredelievend. Dus daarom deze naam.
SndR
Tja mijn naam is Sander, drop de klinkers en en je hebt sndr.
S - Soundz
N - Noisez
D - Drumz
&
R - Remixez
Tja mijn naam is Sander, drop de klinkers en en je hebt sndr.
S - Soundz
N - Noisez
D - Drumz
&
R - Remixez
Zinloos geluid komt van de naam van een techno feest dat stop zinloos geluid heet, op de flyer stond een lieve heers beestje met in plaats van stippen, speakers, en dat vond ik geniaal verzonnen.
van daar de naam, heb het ingekort omdat ik niet helemaal wou jatten
http://static.djguide.nl/image/nieuws20 ... uid300.jpg
Stop zinloos geluid!
van daar de naam, heb het ingekort omdat ik niet helemaal wou jatten
Stop zinloos geluid!
Grappig plaatjewrote:Zinloos geluid komt van de naam van een techno feest dat stop zinloos geluid heet, op de flyer stond een lieve heers beestje met in plaats van stippen, speakers, en dat vond ik geniaal verzonnen.
van daar de naam, heb het ingekort omdat ik niet helemaal wou jatten![]()
Stop zinloos geluid!
is een bek vol jawrote:Ik had eerst Iron Exectionerz Of Raw Abuse. Beetje te lang. En ik zelf ben best vredelievend. Dus daarom deze naam.
Naja, W0uT3R is gewoon m'n naam in breezer geschreven, wilde een keer lid worden van een site en Wouter was al gebruikt en ik vind breezertaaltje om te lachen dus t is meer spottend
Als DJ naam ben ik overigens HardFucka gaan gebruiken,
Hard van HARDstyle en Fucka weet ik niet, lag lekker op de tong en ik hou van sex haha
Als DJ naam ben ik overigens HardFucka gaan gebruiken,
Hard van HARDstyle en Fucka weet ik niet, lag lekker op de tong en ik hou van sex haha