hahaha kvind wel vet dat ze daar die track draaien 
Whuaat daar moet ik ook is een x heen gaanwrote:hahah in amersfoort![]()
En nee, geen shirt met v-hals maar een vest
Whuaat daar moet ik ook is een x heen gaanwrote:hahah in amersfoort![]()
En nee, geen shirt met v-hals maar een vest
wrote:If you dont give a fuck, you dont get a fuck!![]()
Ondergewaardeerd
Ik stop 'm nog wel 's in mijn setjes hoorwrote:Tatanka presents J.Hiroshy - Showtime
Heel veel tracks zijn er niet met zo'n zweef melodie, en daarna een climax met zo'n hoog beukgehalte. Heb het idee dat hij niet de waardering krijgt die het verdiend.
Drama climax is dat zegwrote:^ Angel Of The Sun
Ben ik ook niet echt weg van, 1 vd minste Zany platen.wrote:Drama climax is dat zegwrote:^ Angel Of The SunZo'n dikke intro en zo'n climax, om te janken gewoon. Intro is meesterlijk.
Haha dan heb ik een heel andere mening dan jullie, vind het juist een van de beste platen van hemwrote:Ben ik ook niet echt weg van, 1 vd minste Zany platen.wrote:Drama climax is dat zegwrote:^ Angel Of The SunZo'n dikke intro en zo'n climax, om te janken gewoon. Intro is meesterlijk.
die plaat is idd ondergewaardeerd maar echt super dikwrote:A-lusion - Just Ask[/b]
D-Block & S-Te-Fan - Guilty
Noisecontrollers - Bassleader Anthem 2008
Psyko Punkz - Ghostclass
Eigenlijk allemaal oude nummers van artiesten die nu ontzettend commercieel zijn (op A-lusion na).
Ghostclass is zeker niet ongewaardeerd in de tijd dat hij uitkwam, en zelfs nu wordt hij nog redelijk veel gedraaid.wrote:die plaat is idd ondergewaardeerd maar echt super dikwrote:A-lusion - Just Ask[/b]
D-Block & S-Te-Fan - Guilty
Noisecontrollers - Bassleader Anthem 2008
Psyko Punkz - Ghostclass
Eigenlijk allemaal oude nummers van artiesten die nu ontzettend commercieel zijn (op A-lusion na).
Waarom vind je die melo dan zo slecht? Hij klinkt niet vals en ook niet random, en geeft naar mijn mening ook een prima euforische energiewrote:vergelijk die plaat met de hele release, Mr. monster, Purify Your Senses![]()
![]()
![]()
![]()
, Frequency.
Echt zonde dat hij zo'n intro heeft gepakt voor echt, in mijn ogen dan, een van de slechtste melo's die ik ken.
Kidding me right?wrote:Alles van Psyko Punkz
Ik hoor die hele release nooooit, Mr Monster eerst nog wel, maar verder nooit.wrote:Waarom vind je die melo dan zo slecht? Hij klinkt niet vals en ook niet random, en geeft naar mijn mening ook een prima euforische energiewrote:vergelijk die plaat met de hele release, Mr. monster, Purify Your Senses![]()
![]()
![]()
![]()
, Frequency.
Echt zonde dat hij zo'n intro heeft gepakt voor echt, in mijn ogen dan, een van de slechtste melo's die ik ken.
En Purify Your Senses en Frequency zijn zeker niet ondergewaardeerd en behoren ook tot mijn meest favoriete platen allertijden