Dozer - Robins Revenge/Elixer
hoor je eigenlijk nooit meer maar vind beide erg sterke tracks
Dan eerder Hawk/Relax. Kippenvel tracks, luister ze zelf zo af en toe wel eens, maar eigenlijk te weinig.wrote:Dozer - Robins Revenge/Elixer
Hell yeah, geniale platen!wrote:Dan eerder Hawk/Relax.
kvind ze alle 4 erg ondergewaardeerd..terwijl het juist super tracks zijn alle 4wrote:Dan eerder Hawk/Relax. Kippenvel tracks, luister ze zelf zo af en toe wel eens, maar eigenlijk te weinig.wrote:Dozer - Robins Revenge/Elixer
Inderdaadwrote:volges mij konden we al vaststellen dat alle dozer plaatjes wel ondergewaardeerd zijn
Vind ik ook zeker!! Platen als Fluxaq/huwex/elixer/robins revenge vind ik echt heerlijke platen!!!wrote:Inderdaadwrote:volges mij konden we al vaststellen dat alle dozer plaatjes wel ondergewaardeerd zijn
Inderdaad, ik zou hem graag nog eens live zien ook maarja..wrote:Vind ik ook zeker!! Platen als Fluxaq/huwex/elixer/robins revenge vind ik echt heerlijke platen!!!wrote:Inderdaadwrote:volges mij konden we al vaststellen dat alle dozer plaatjes wel ondergewaardeerd zijnmaar worden weinig gedraaid
Wat ie voor alsnog zelf heeft laten horen vond ik niet denderend.wrote:Ik vond zijn tracks altijd een beetje opgaan in de massa, terwijl de tracks kwalitatief toch wel netjes waren. Misschien dat zijn eigen producties (die wel in het rauwe straatje liggen) meer los kunnen maken. B-Front, Titan en andere hardere Fusion artiesten zouden de tracks (voor zover ik ze ken) prima in een set kunnen mikken.
kende alleen die van the machinewrote:Ik gebruik deze regelmatig nog in mijn sets en echt bijna niemand kent hem...
View on YouTube
kende alleen die van the machinewrote:Ik gebruik deze regelmatig nog in mijn sets en echt bijna niemand kent hem...
View on YouTube
hier sluit ik me bij aan, sonic sabotage is zo'n geil nummer maar je hoort em eigenlijk nooit, jammerwrote:Crypsis z'n werk is sowieso ondergewaardeerd. Hoor Crypsis platen eigenlijk alleen door hemzelf terwijl het hele album heldig was.wrote:Ook veel te ondergewaardeerd imo: Crypsis ft. Kold Konexion - Sonic Sabotage.
Luisterde m vandaag weer, super dikke plaat maar ik hoor er nooit iemand over!
De original mix is echt zo heilig!wrote:Citizen - People Don't Like This (KGB's Remix)
whahah, ik liep eerst in de stad in de chasin winkel, komt deze plaat ineens voorbijwrote:Wildstylez - Push That Feeling![]()
super dikke climax heeft deze maar je hoort hem ook nooit meer jammer genoeg![]()
echt nog steeds hele dikke euforische plaat
in die winkelwrote:whahah, ik liep eerst in de stad in de chasin winkel, komt deze plaat ineens voorbijwrote:Wildstylez - Push That Feeling![]()
super dikke climax heeft deze maar je hoort hem ook nooit meer jammer genoeg![]()
Alle hardstylers kopen daar natuurlijk hun V-halsjes dus mogen ze best een beetje hardstyle draaien.wrote:in die winkelwrote:whahah, ik liep eerst in de stad in de chasin winkel, komt deze plaat ineens voorbijwrote:Wildstylez - Push That Feeling![]()