Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 145  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 15:13 

Hardtraxxer

WIJNUH schreef:
Blazed schreef:
Klementino schreef:
Nou eigenlijk vind ik Down with the hardstyle wel een ondergewaardeerde track :woot:

Cabaret, cabaret :innocent:

Ik vind die nieuwe edit totaal niet slecht hoor, kan iemand me uitleggen waarom iedereen deze track zo kut vind. ik heb hem voor decibel nog nooit gehoord.

hoog FTS-gehalte, of hoe moet ik dat noemen...

op Q-Base bleef ik ook gewoon met mn armen over elkaar stil staan wachten op het volgende nummer, vreselijk vind ik m... :sick:

In tegenstelling tot de lyrics in Down with the hardstyle vind ik de lyrics in FTS origineel en erg krachtig...
Ik bedoel, die lyrics staan tenminste voor de mensen uit de scene? Don't you agree?

Kijk ik kan snappen dat je de lyrics van DWTH over de top vind, maar met FTS is toch niet zo veel mis?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 16:55 

Hardtraxx Veteran

Klementino schreef:
In tegenstelling tot de lyrics in Down with the hardstyle vind ik de lyrics in FTS origineel en erg krachtig...
Ik bedoel, die lyrics staan tenminste voor de mensen uit de scene? Don't you agree?

Kijk ik kan snappen dat je de lyrics van DWTH over de top vind, maar met FTS is toch niet zo veel mis?

Afgezien van de inhoud is er heel veel mis met de meeste Showtek vocals. Ten eerste is de uitspraak genoeg om je aan te ergeren, het klinkt allemaal zo 'straat'. Ten tweede is het Engels over het algemeen niet al te best: rare constructies, zinnen die niet mooi lopen, overmatig gebruik van scheldwoorden om zinnen op te vullen.

En de inhoud... of het heeft geen inhoud, en klinkt slecht, of het heeft een veel te overdreven inhoud. Zo'n tekst als FTS/Fuck The System is verre van origineel (punk bestaat al iets langer dan 3 jaar geloof ik) en bovendien is het leven allemaal zo slecht nog niet.

Daarnaast heb ik zelf ook nog een hekel aan het gebruik van het woord hardstyle in tracknamen, artiestennamen en vocals. Noem 1 serieus genre waarin ze steeds moeten benadrukken wat voor soort muziek het is. "This is motherfucking trance, let's motherfucking dance"? Wie zou dat serieus nemen? Toch zijn de teksten waar Showtek mee komt vaak niet veel beter, of zelfs nog slechter ("I'm a hardstyle loco, musica kokoko" of wat dan ook... betekent dat uberhaupt iets? "Cause ecstasy knows, this is hard style!"... eh?).

/end rant over Showtek vocals

EDIT: In house, vooral oude house, benadrukken ze trouwens nog best vaak dat het house muziek is... maar die genre naam klinkt tenminste nog ergens naar. Ik heb eigenlijk een best grote hekel aan het woord hardstyle zelf. Klinkt zo kinderachtig allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 17:32 

Hardtraxxer

PNXRMX schreef:
Afgezien van de inhoud is er heel veel mis met de meeste Showtek vocals. Ten eerste is de uitspraak genoeg om je aan te ergeren, het klinkt allemaal zo 'straat'. Ten tweede is het Engels over het algemeen niet al te best: rare constructies, zinnen die niet mooi lopen, overmatig gebruik van scheldwoorden om zinnen op te vullen.

En de inhoud... of het heeft geen inhoud, en klinkt slecht, of het heeft een veel te overdreven inhoud. Zo'n tekst als FTS/Fuck The System is verre van origineel (punk bestaat al iets langer dan 3 jaar geloof ik) en bovendien is het leven allemaal zo slecht nog niet.

Daarnaast heb ik zelf ook nog een hekel aan het gebruik van het woord hardstyle in tracknamen, artiestennamen en vocals. Noem 1 serieus genre waarin ze steeds moeten benadrukken wat voor soort muziek het is. "This is motherfucking trance, let's motherfucking dance"? Wie zou dat serieus nemen? Toch zijn de teksten waar Showtek mee komt vaak niet veel beter, of zelfs nog slechter ("I'm a hardstyle loco, musica kokoko" of wat dan ook... betekent dat uberhaupt iets? "Cause ecstasy knows, this is hard style!"... eh?).

/end rant over Showtek vocals

EDIT: In house, vooral oude house, benadrukken ze trouwens nog best vaak dat het house muziek is... maar die genre naam klinkt tenminste nog ergens naar. Ik heb eigenlijk een best grote hekel aan het woord hardstyle zelf. Klinkt zo kinderachtig allemaal.

Mee eens. Ik heb ook een schijt hekel aan de vocal Hardstyle in een track. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 17:33 

Hardtraxx Addict

PNXRMX schreef:

zo jij ook al?
als iemand aan mij vraagt wat voor muziek luister je? dan moet ik toch met een beetje kleur bekennen: hardstyle..
ik vind hardstyle mooie muziek maar het woord zelf is echt niet om aan te horen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 17:34 

Hardtraxx Addict

Backstab schreef:

Mee eens. Ik heb ook een schijt hekel aan de vocal Hardstyle in een track. :sick:

The Space We Created is een mooi voorbeeld.
echt een super dikke track vind ik zelf, maar ik luister hem te weinig omdat ik me echt irriteer aan de vocal.
niet zo zeer in de break maar headhunterz, noisecontrollers, this is hardstyle had er van mij niet ingehoeven :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 17:38 

Hardtraxx Veteran

Guide4U schreef:
PNXRMX schreef:

zo jij ook al?
als iemand aan mij vraagt wat voor muziek luister je? dan moet ik toch met een beetje kleur bekennen: hardstyle..
ik vind hardstyle mooie muziek maar het woord zelf is echt niet om aan te horen!

Haha idd, klinkt eigenlijk nergens naar, de naam hardstyle bedoel ik dan he :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 17:48 

Hardtraxx Veteran

Guide4U schreef:
PNXRMX schreef:

zo jij ook al?

+1. op een of andere manier komt het niet lekker uit de mond, het klinkt zo... tja ik weet niet. Echt heel raar. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 18:28 

Aan het typen...

PNXRMX schreef:
Klementino schreef:

+1, maar er zijn uitzonderingen
Ik vind hem het namelijk wel goed gebruikt in Tatarola ft Da Rook MC - Insane.

En Down with the hardstyle heeft gayvocals, past totaal niet bij hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 19:43 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:

Past precies bij het meerendeel van de hardstyle van tegenwoordig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 19:46 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Lyst schreef:

Onzin, DWTH is echt wel een uiterste
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 19:51 

Artiest

Dakpan schreef:
Lyst schreef:

jouw visie van hardstyle scene van tegenwoordig is volgens mij zo pessimistisch als maar kan.
onzin dat dat past bij merendeel van de hardstyle...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 20:46 

Hardtraxxer

Guide4U schreef:
PNXRMX schreef:

zo jij ook al?

Ik vind het juist eigenlijk wel een goede benaming... als het jou muziek is dan past het precies bij je...

Het is Harder dan top40 muziek(in de meeste gevallen :P) en het heeft Stijl, dus waarom is Hardstyle geen mooi woord? Ik noem het vaak tegen niet-wetende personen vaak Hard-Dance, omdat ze het anders gaan associeren met Hardcore en dan is redelijk praten met dat soort figuren ver te zoeken, zucht :surrender:

Skedoedelefloeps schreef:
jouw visie van hardstyle scene van tegenwoordig is volgens mij zo pessimistisch als maar kan.
onzin dat dat past bij merendeel van de hardstyle...

Ik ben het hier wel met Skedoedelefloeps eens, Dakpan heeft wel vaak een kern van waarheid in zijn zegjes maar hij is soms ietwat overdreven pessimistisch :P no offence hoor maar ik snap wat er bedoelt wordt hier :P

Daarnaast wordt er ook heel veel raw hardstyle geproduceerd dus mainstream is helemaal niet per se het merendeel. Toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 23:16 

Hardtraxx Elite

Pavo - Elektrik (geproduceerd door de heren van NC)
Overigens dikke +100 voor Dakpan :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 23:24 

Hardtraxxer

Mannonymous schreef:

Dakpan moet wel oppassen want als ik hier mijn setje goed opzet dan trillen de dakpannen van het dak :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 00:49 

Artiest

Mannonymous schreef:

-100 voor dakpan :$
staat ie weer op 0 :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 02:05 

Hardtraxx Addict

Klementino schreef:
Ik vind het juist eigenlijk wel een goede benaming... als het jou muziek is dan past het precies bij je...

Het is Harder dan top40 muziek(in de meeste gevallen :P) en het heeft Stijl, dus waarom is Hardstyle geen mooi woord? Ik noem het vaak tegen niet-wetende personen vaak Hard-Dance, omdat ze het anders gaan associeren met Hardcore en dan is redelijk praten met dat soort figuren ver te zoeken, zucht :surrender:

als je echt trots op de naam hardstyle bent dan zeg je dat tegen buitenstaanders toch ook gewoon, waarom zeg je dan op eens hard-dance? juist, omdat het dan geassocieerd wordt met iets anders.
de naam hardstyle zie ik vaak als een combinatie van hardcore en jumpstyle... nou dan had ik liever een andere benaming gehad. dubstep, dat is een vette naam, techno dat is een vette naam, maar hardstyle? het klinkt zo achterhaalt weet je :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 10:09 

Hardtraxxer

haha toch nog iemand die het nummer elektronic niet is vergeten ;D
sinds dat ie uit is, niet vaak gehoord maar blijft een vet nummer
ook leuk om te zien dat animated audio nogges langskomt deze dagen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 10:27 

Hardtraxx Veteran

Pavo - Tekno Music
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 10:56 

Bierkoning

Pila vs Blutonium - Hardstyle Rockers
The Beholder & Max Enforcer - Got To Be There
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 12:35 

Max Enforcer - Damned

zie ik nooit in setjes voorbij komen..
niet dat ik de track vet vind maar toch ongewaardeerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 12:42 

Artiest

DarkSymphony schreef:
Max Enforcer - Damned

vind je m NIET vet dan? :$ die plaat is zo dik he :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 13:27 

DarkSymphony schreef:
Max Enforcer - Damned

Damned niet echt :oh:
Fade To Black dan weer wel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 13:47 

Artiest

DarkSymphony schreef:
DarkSymphony schreef:
Max Enforcer - Damned

Damned niet echt :oh:
Fade To Black dan weer wel :D

hmm ik vind damned persoonlijk vetter dan fade to black, ondanks dat ze beide heel bruut zijn.
mogen we het hier ook hebben over overgewaardeerde tracks? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 14:54 

Hardtraxx Elite

broodroosterr schreef:
haha toch nog iemand die het nummer elektronic niet is vergeten ;D
sinds dat ie uit is, niet vaak gehoord maar blijft een vet nummer
ook leuk om te zien dat animated audio nogges langskomt deze dagen :cool:

Tsja.. zat eens te graven in de fusion map en vond deze ;)
Wel grappig om te zien dat de heren NC in 2007 al de pavo platen maakte xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 15:53 

Hardtraxxer

de laatste 2 tracks van Joshua Hiroshy vind ik ook wel ondergewaardeerd, hoor er nooit iemand over...

terwijl Shut da fuck up en endovene toch best lekkere tracks zijn :P
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 145  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen