en nog een
Zany - Miracle
Zany - Miracle
Die origineel is niet te overtreffen!!!wrote:Deze is ZO ondergewaardeerd
Showtek - Black (The Informer Remix)
+1wrote:Die origineel is niet te overtreffen!!!wrote:Deze is ZO ondergewaardeerd
de beste naar mijn mening, heerlijke plaat is dat, als de kicks gewoon echt een stuk ruiger waren dan was het nog beterwrote:+1wrote:Die origineel is niet te overtreffen!!!wrote:Deze is ZO ondergewaardeerd
1 van de beste showtek tracks naar mijn mening
wrote: Wildstylez - Pleasure
Dit niveau haalt Wildstylez nooit meer.
Inderdaad!wrote:Ivan Carsten - Amazing Combination (Original Mix)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat heb ik dus bij alle Williams Syndrome tracks... Thunder, Emotions en ook Limbo... allemaal topplaten die van tijd tot tijd wel aandacht krijgen maar niet zoveel als dat ze verdienen.wrote:Williams Syndrome - Limbo
Een van de meest ondergewaardeerde tracks die ik ken. Wat een sfeer zit er in dat nummer!
Niet ondergewaardeerdwrote:B-Front& Jones - Lunatick ooo lekker, zeker die raw mix
Redemptionwrote:Dat heb ik dus bij alle Williams Syndrome tracks... Thunder, Emotions en ook Limbo... allemaal topplaten die van tijd tot tijd wel aandacht krijgen maar niet zoveel als dat ze verdienen.wrote:Williams Syndrome - Limbo
Een van de meest ondergewaardeerde tracks die ik ken. Wat een sfeer zit er in dat nummer!
Die tracks hebben alles... originaliteit, drive, en verder gewoon's
Hopelijk maakt Bas ooit nog eens zo'n release
idd die mandela track van hem is echt een goeie plaat als ik eerlijk ben:)wrote:ik vind The Mentalists op zich wel ondergewaardeerd...
en Bruno Power nummers ook, die hoor ik zelden in setjes.
Ik vind die nieuwe edit totaal niet slecht hoor, kan iemand me uitleggen waarom iedereen deze track zo kut vind. ik heb hem voor decibel nog nooit gehoord.wrote:Nou eigenlijk vind ik Down with the hardstyle wel een ondergewaardeerde track![]()
Cabaret, cabaret
Ik vind de nieuwe remix ook best goed, vooral op een festival is ie best leuk, maar ik dacht laat ik eens aan de trend meedoen, mag toch ook wel een keertje?wrote:Ik vind die nieuwe edit totaal niet slecht hoor, kan iemand me uitleggen waarom iedereen deze track zo kut vind. ik heb hem voor decibel nog nooit gehoord.wrote:Nou eigenlijk vind ik Down with the hardstyle wel een ondergewaardeerde track![]()
Cabaret, cabaret
hoog FTS-gehalte, of hoe moet ik dat noemen...wrote:Ik vind die nieuwe edit totaal niet slecht hoor, kan iemand me uitleggen waarom iedereen deze track zo kut vind. ik heb hem voor decibel nog nooit gehoord.wrote:Nou eigenlijk vind ik Down with the hardstyle wel een ondergewaardeerde track![]()
Cabaret, cabaret