ik vind het wel ene goed nummer maar tis niet het allerbeste
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Hmm, ok thnx voor comments, maar ik vind hem echt geniaal!
Citizen - If I Say Stop
Goeie plaat, zeer ongewaardeerd
Goeie plaat, zeer ongewaardeerd
Brainkicker - Mash-Hairy
zwaar onderschat
Emo - Fear (Original Mix)
Ook onderschat
zwaar onderschat
Emo - Fear (Original Mix)
Ook onderschat
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
GVD valt bij mij onder happy Hardstyle, normaal gesproken vind ik het wel vet beetje catchy vrolijke melodie maar deze slaat totaal neit aan bij mij
Wat wil je dan met zo'n naam? :')wrote: Emo - Fear (Original Mix)
Ook onderschat
Vind Ik ook
gaat hij nu pols snijden omdat hij ondergewaardeerd is?
gaat hij nu pols snijden omdat hij ondergewaardeerd is?
The Pitcher - I Just Can't Stop
Toch ondergewaardeerd als je het mij vraagt. Je hoort em hier en daar wel in een setje maar niemand die er echt blij mee is geloof ik... Kan het mis hebben natuurlijk
Maar I LOVE IT! Keihard mee blèren!
Toch ondergewaardeerd als je het mij vraagt. Je hoort em hier en daar wel in een setje maar niemand die er echt blij mee is geloof ik... Kan het mis hebben natuurlijk
Iedereen vind hem toch juist fucking gruwelijk?wrote:The Pitcher - I Just Can't Stop![]()
Toch ondergewaardeerd als je het mij vraagt. Je hoort em hier en daar wel in een setje maar niemand die er echt blij mee is geloof ik... Kan het mis hebben natuurlijkMaar I LOVE IT! Keihard mee blèren!
Ik vind de melodie en vocals echt vet gedaan, maar de geluidskwaliteit van The Pitcher blijft me keer op keer teleurstellen... Die kicks klinken ook echt nergens naar.
Ja ik vind hem dus ook gruwelijk! Maar me sta(m)pmaatjes zijn het niet helemaal met me eens... maar ik blijf erbij: VET!wrote:Iedereen vind hem toch juist fucking gruwelijk?wrote:The Pitcher - I Just Can't Stop![]()
Toch ondergewaardeerd als je het mij vraagt. Je hoort em hier en daar wel in een setje maar niemand die er echt blij mee is geloof ik... Kan het mis hebben natuurlijkMaar I LOVE IT! Keihard mee blèren!
Ik vind de melodie en vocals echt vet gedaan, maar de geluidskwaliteit van The Pitcher blijft me keer op keer teleurstellen... Die kicks klinken ook echt nergens naar.
Ik vind The Pitcher - I Just Can't Stop totaal niet ondergewaardeerd.
Ik vind het een wel een superplaatje en hoor van iedereen dat hij er wel blij mee is.
Ik vind het een wel een superplaatje en hoor van iedereen dat hij er wel blij mee is.
I Just can't stop is de beste plaat op dit moment 
Ben ik dan de enige die hem niet zo boeiend vind?
-
OHardtraxxer
- 967 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
Raw inc. & planet rockers - filthy(live edit) 
nee geintje
vind dat noisecontrollers - night after night beetje ondergewaardeerd is..
heb die track nooit echt meer ergens gehoord..
nee geintje
vind dat noisecontrollers - night after night beetje ondergewaardeerd is..
heb die track nooit echt meer ergens gehoord..
A! Toch iemand gevonden!wrote:Ben ik dan de enige die hem niet zo boeiend vind?
3 posts hierboven zeg je dat je hem vet vindwrote:A! Toch iemand gevonden!wrote:Ben ik dan de enige die hem niet zo boeiend vind?
Ja, dat vind ik ook maar jij vindt hem niet zo dus nu wordt hij toch ondergewaardeerdwrote:3 posts hierboven zeg je dat je hem vet vindwrote:A! Toch iemand gevonden!wrote:Ben ik dan de enige die hem niet zo boeiend vind?
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
eerste 3x was hij leuk nu vind ik hem niet veel meer aanwrote:Ben ik dan de enige die hem niet zo boeiend vind?
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
is ie ondergewaardeerd dan? is dikkewrote:Ja ik vind hem dus ook gruwelijk! Maar me sta(m)pmaatjes zijn het niet helemaal met me eens... maar ik blijf erbij: VET!wrote:Iedereen vind hem toch juist fucking gruwelijk?wrote:The Pitcher - I Just Can't Stop![]()
hoe kan die je nu lelijk vinden?
Vind hem zelf goed, maar kan begrijpen dat sommige dat niet vinden 
DJ Luna - Unlocked
Pradera vs Sasha F - Get Looose
Pradera vs Sasha F - Get Looose
Frontliner - Rock That Thing, onbetwist mijn favoriete hardstyle plaat.
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Topplaatwrote:Activator - June..