Ik denk dat die kwaliteit door die rare melodie komt,,,wrote:Die is juist overgewaardeerd... Melodie zit leuk in elkaar maar wat een kutgeluidskwaliteit!wrote:Dutch Master - Floorspin
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Rim shotters - Century...
niemand die hem kent? maar wat een plaat
Heb hem ff opgezocht en damn wat een plaat! Is die ergens te koop? digitaal?wrote:Rim shotters - Century...
Junodownloadwrote:Heb hem ff opgezocht en damn wat een plaat! Is die ergens te koop? digitaal?wrote:Rim shotters - Century...
Ik heb het denk nog niet vaak genoeg gezegd:
DE DUB MIX VAN LIGHT OF THE DARK
ook vind ik dat Twilight van Scope een ondergewaardeerd juweeltje is.
DE DUB MIX VAN LIGHT OF THE DARK
ook vind ik dat Twilight van Scope een ondergewaardeerd juweeltje is.
Degos & Re-done - Hardsound amplifier
Deze vind ik onderschat , omdat rawness vandezelfde vinyl meer werd gedraait.
Maar persoonlijk ik die slechter vind .
Deze vind ik onderschat , omdat rawness vandezelfde vinyl meer werd gedraait.
Maar persoonlijk ik die slechter vind .
die ken ik welwrote:Rim shotters - Century...
en dat is echt een geweldige plaat die je bijna niet hoort
Ken hem ook, niet heel boeiend eigenlijkwrote:die ken ik welwrote:Rim shotters - Century...
en dat is echt een geweldige plaat die je bijna niet hoort
The Mentalists - Tomorrow
Die melodie!
Die melodie!
The Ripper pres. suicide corps - Excuse me mister DJ, lekker plaatje maar hoor hem ook weinig
Weet ook niet of iemand hier hem kent
-
DHardtraxxer
- 775 posts member since 2009
- last seen Jul 2024
Wildstylez - Truth? Hoor hem nooit in een set maar ik vind hem zeker geweldig maar er zijn zoveel ongewaardeerde tracks en producers volgens mij.. Een paar voorbeelden: Dragan, The Vision, Frequencerz, Robin Clark, Scope DJ en er passen er vast nog wel een paar in het rijtje thuis.
-
DHardtraxxer
- 593 posts member since 2009
- last seen Nov 2023
dat is idd ondergewaardeerd maar zoon lekere track net als lifez a bitch die ook heel ondergewardeerd iswrote:Wildstylez - Truth? Hoor hem nooit in een set maar ik vind hem zeker geweldig maar er zijn zoveel ongewaardeerde tracks en producers volgens mij.. Een paar voorbeelden: Dragan, The Vision, Frequencerz, Robin Clark, Scope DJ en er passen er vast nog wel een paar in het rijtje thuis.
Ik vind Mr. Puta - La vida Narcotica ook heel erg ondergewardeerd ik hoor hem bijna nooit maar ik vind het een geweldig nr 
Idd,een goede plaat is datwrote:The Ripper pres. suicide corps - Excuse me mister DJ, lekker plaatje maar hoor hem ook weinig
Zeer ongewaardeerd..
Aii dat was een van me eerste tracks van hardstyle, samen met Phillippe Rochard - Pirates & Kat meets Gerardo Roschini - Allrightwrote:Digital Punk ft Marlon S - Bringin' the Funk.
Zo'n heerlijk nummer, hoor je heel zelden.![]()
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Bringin' the funk is echt heerlijk Defqon CD 2008 ken ik m van 
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
me to,,, haha bijna op het einde stond hijwrote:Bringin' the funk is echt heerlijk Defqon CD 2008 ken ik m van
-
MHardtraxxer
- 88 posts member since 2009
- last seen Aug 2012
Twee tracks die ik zelden of nooit ben tegen gekomen in livesets, en daarom ondergewaardeerd imo zijn:
maresse -ruffenuff_(original_mix) (2006)
rezonanze vs escaper - get naked (2006)
maresse -ruffenuff_(original_mix) (2006)
rezonanze vs escaper - get naked (2006)
Ik hoor die juist altijdwrote:Ik vind Mr. Puta - La vida Narcotica ook heel erg ondergewardeerd ik hoor hem bijna nooit maar ik vind het een geweldig nr
Tatarola - Who's Calling
de orgineel. echt een top track naar mijn mening, hoor hem nooit meer
de orgineel. echt een top track naar mijn mening, hoor hem nooit meer
Overminds!
Die reversed bass en die kicks van ze!
Tomorrow & Beyond! Die intro!
Die reversed bass en die kicks van ze!
Tomorrow & Beyond! Die intro!
Ik kreeg gisteren van iemand een oud plaatje, maar echt supermooi.
Gevaarlijke Daan - G.V.D. moet hij heten, maar dat is zoooooon goeie plaat! Voor de rest nog nooit van gehoord, iemand anders wel..?
Gevaarlijke Daan - G.V.D. moet hij heten, maar dat is zoooooon goeie plaat! Voor de rest nog nooit van gehoord, iemand anders wel..?
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Ja stond hier sinds enkele dagen op het forum, het is een free release. Ik vind er niks aan eigelijkwrote:Ik kreeg gisteren van iemand een oud plaatje, maar echt supermooi.
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
zijn overal veel al veel reacties op die plaat gegeven.wrote:Ik kreeg gisteren van iemand een oud plaatje, maar echt supermooi.