Noisecontrollers - Space 
Degos & Re-Done - Nothing is What it Seems
Degos & Re-Done - Turn it Off
Heel veel tracks van hun eigenlijk.
Staat nog dagelijks aan hier, die anti die terug gaat naar de melodie halverwegewrote:The R3belz - Earth
wrote:Main Concern - The Rush. Door Time Has Come redelijk ondergesneeuwd.
Vanochtend nog geluisterd in de auto! Heerlijke trackwrote:B-Front & DJ Thera - R.E.M. Sleep
Hoor die plaat nooit op feestjes (kan aan mij liggen) en hoor d'r in het algemeen nooit mensen over praten. Naar mijn mening een heerlijke melodie, break en climax. Beide stijlen komen redelijk goed terug ook.
toevallig draait b-front m even op loudnesswrote:R.E.M. sleep![]()
heb die uberhaupt nooit op een feest gehoord, zou mooi zijn als dat nog komen gaat
Heb deze altijd beter gevonden dan Shade.wrote:View on YouTube
Naar mijn idee is deze flink ondergesneeuwd door het succes van The Shade. Ik weet niet of dat echt zo is, maar dat gevoel heb ik.
Even terugkomend op R.E.M. Sleep, B-Front draaide hem op de afgelopen editie van Loudnesswrote:R.E.M. sleep![]()
heb die uberhaupt nooit op een feest gehoord, zou mooi zijn als dat nog komen gaat
Artifact draaide hem ook op Emporiumwrote:R.E.M. sleep![]()
Heerlijke plaat inderdaadwrote:The Pitcher - La Nuit Noire
Destijds wel redelijk vaak gedraaid, maar krijgt mijns inziens niet de waardering die het verdient. Productietechnisch groundbreaking, mega origineel, super sfeer en erg hard.