r3zonance - theory en r3zonance Impossible
Bijna zeldzaam
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Wildstylez & Max Enforcer - Lose Control
Werd destijds goed ontvangen maar wat een heerlijke feeling zit er in deze plaat. Zou 'm graag nog eens horen.
Werd destijds goed ontvangen maar wat een heerlijke feeling zit er in deze plaat. Zou 'm graag nog eens horen.
Phrantic - Become One (Fuse Mix)
Volledig overschaduwd door de Merge Mix hiervan maar deze is ook heerlijk
Volledig overschaduwd door de Merge Mix hiervan maar deze is ook heerlijk
Slim Shore & Focuz - Wauw!
Deze hoor je dus gewoon letterlijk nooit meer
.
Deze hoor je dus gewoon letterlijk nooit meer
Steengoede plaat.wrote:Slim Shore & Focuz - Wauw!
Deze hoor je dus gewoon letterlijk nooit meer.
Fate or Fortune (Qlimax Anthem 2012) en Beyond Believe (Reverze Anthem 2012) beide van Psyko Punkz, toch best vette en sfeervolle anthems die je nooit meer hoort (en ook destijds niet geweldig werden ontvangen volgens mij).
Eenschwrote:Fate or Fortune (Qlimax Anthem 2012) en Beyond Believe (Reverze Anthem 2012) beide van Psyko Punkz, toch best vette en sfeervolle anthems die je nooit meer hoort (en ook destijds niet geweldig werden ontvangen volgens mij).
wrote:Fate or Fortune (Qlimax Anthem 2012) en Beyond Believe (Reverze Anthem 2012) beide van Psyko Punkz, toch best vette en sfeervolle anthems die je nooit meer hoort (en ook destijds niet geweldig werden ontvangen volgens mij).
Devin Wild - Everlasting
Man, man, wat een plaat. Vooral die 2e climax
Die plaat inmixen op de vocals van autumn greenwrote:Devin Wild - Everlasting
Wasted Penguinz - The Resistance
IMO 1 van de beste platen van Wasted Penguinz. Wordt ook nooit gedraaid helaas. Mag dus ook in het Topic 'Welke track wil jij nog live horen' haha!:)
View on YouTube
IMO 1 van de beste platen van Wasted Penguinz. Wordt ook nooit gedraaid helaas. Mag dus ook in het Topic 'Welke track wil jij nog live horen' haha!:)
View on YouTube
Oeh, tof dat deze weer eens voorbij komen! Vooral vroeger helemaal verliefd op Beyond Believe. Vette plaat blijft dat tochwrote:wrote:Fate or Fortune (Qlimax Anthem 2012) en Beyond Believe (Reverze Anthem 2012) beide van Psyko Punkz, toch best vette en sfeervolle anthems die je nooit meer hoort (en ook destijds niet geweldig werden ontvangen volgens mij).
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 13 days ago
Heb 'm 1x live gehoord tijdens Qapital 2015, toe nota bene Adaro 'm draaide. Was flink soppen kan ik je vertellenwrote:Slim Shore & Focuz - Wauw!
Deze hoor je dus gewoon letterlijk nooit meer.
Vind zelf Wildstylez & Noisecontrollers - Take Control zwaar ondergewaardeerd. Voor 'n ijzersterke plaat van misschien wel de 2 grootste artiesten in de scene vind ik dat hij echt weinig aandacht gekregen heeft.
Jack of Sound - Starlight
Wat een fijne melodie is dat toch
Wat een fijne melodie is dat toch
Vamper - Light O en Maxter - You're Not Alone
Gouden tijden waren dat toch met, Vamper, Maxter, The R3belz op Italian Hardstyle

View on YouTube
View on YouTube
Gouden tijden waren dat toch met, Vamper, Maxter, The R3belz op Italian Hardstyle
View on YouTube
View on YouTube
You're not alone is toendietijd mega veel gedraaid 
Main Concern - The Rush
. Door Time Has Come redelijk ondergesneeuwd.
Klopt, en terechtwrote:You're not alone is toendietijd mega veel gedraaid
-
HHardtraxxer
- 807 posts member since 2012
- last seen 2 days ago
Scope DJ- Surreality
Hoorde je vroeger al weinig en tegenwoordig ook nooit in de classic setjes, erg ondergewaardeerd
Hoorde je vroeger al weinig en tegenwoordig ook nooit in de classic setjes, erg ondergewaardeerd