Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 10 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
The Gladiators - The Light [Sound Barrier] http://www.youtube.com/watch?v=Z-ou2Zf3Qy0
Giada - Song For A Princess [Red Alert] http://www.youtube.com/watch?v=Z-ou2Zf3Qy0
Ultrasonic - Ultrabass [Subway Records] http://www.youtube.com/watch?v=Y7g-yysSCfM
Russenmafia - Back On Track [Pulse] http://www.youtube.com/watch?v=k5MGZn6z5zw
Anaklein - Lena (Technoboy Remix) [Loud Beats] http://www.youtube.com/watchv=QHYRIGA5nKI

Voor de liefhebbers! :)
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Jack of Sound - Eternal Night
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Andromeda wrote:Ultrasonic - Ultrabass [Subway Records] http://www.youtube.com/watch?v=Y7g-yysSCfM
Enige in je lijst die niet echt ondergewaardeerd is. Zelfs Thera heeft deze tussen '09 en '12 nog een paar keer gedraaid. En dan nog een handjevol artiesten. Niet zo regelmatig als bovenstaande natuurlijk, maar toch. Mani is vanzelfsprekend.

Zowieso is heel wat Early ondergewaardeerd, iets wat een leuk discussiepuntje is natuurlijk. Gelukkig bestaat er nog zoiets als Hardclassics. Al heeft niet iedereen het juiste concept door. :P
Hardtraxx Addict
1247 posts member since 2010
last seen 24 days ago
Dutch Master - Taste Me :loving:
Hardtraxx Addict
1416 posts member since 2013
last seen Dec 2016
Chris One - Drug Muzik
P
Hardtraxx Veteran
5058 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Noisecontrollers & Digital Punk - Blue Horizon nog nooit live gehoord. Wel gruwelijke plaat
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 10 hours ago
De originele Rate Reducer, vind hem vele malen gaver dan de HHZ remix.
Last edited by wootum on , edited 1 time in total.
S
wootum wrote:De originele Rate Reducer, vind hem vele male gaver dan de HHZ remix.
DIT!
M
Hardtraxx Addict
1979 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Aristo wrote:Dutch Master - Taste Me :loving:
:loving: :loving:
Hardtraxxer
167 posts member since 2010
last seen Jan 2025
Pipa wrote:Noisecontrollers & Digital Punk - Blue Horizon nog nooit live gehoord. Wel gruwelijke plaat
Is toch wel vaak gedraaid. En heeft ook nog een hele tijd in de lijsten van topdownloads gestaan van de hardstyle releases bij hardstyle.com volgens mij.
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Uberhout wrote:
iMark wrote:Floorcrushers - Psycho Stylez

Geniale plaat, die intro is zo perfect! Helaas nog nooit live gehoord en ben bang dat ik dat niet meer ga doen ook.
Gisteren door Phuture Noize @ TC Celebrates gedraaid :loving:
Ontiegelijk dikke plaat idd!
Serieus? Een van de weinige tracks die ik nog nooit live heb gehoord volgens mij. Toch opmerkelijk dat een 'producer' duo (die doorgaans alleen nieuwe tracks draaien) hem dan draait :P.

Maar inderdaad gruwelijk ondergewaardeerd en echt gruwelijk vet. Zoals ongeveer alles wat bij Danny Masseling uit de studio komt ^^
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 1 day ago
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Beste track van Delete vind ik. Supergave plaat!
P
Hardtraxx Veteran
5058 posts member since 2013
last seen 1 day ago
RemcoM. wrote:
Pipa wrote:Noisecontrollers & Digital Punk - Blue Horizon nog nooit live gehoord. Wel gruwelijke plaat
Is toch wel vaak gedraaid. En heeft ook nog een hele tijd in de lijsten van topdownloads gestaan van de hardstyle releases bij hardstyle.com volgens mij.
toch ben ik vaak bij optredens van NC en DP geweest.En heb hem nog noooit gehoord. Jammer want vind echt gruwelijk nog steeds en verdient nog wel af en toe gedraaid te worden.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Daveytl wrote:Beste track van Delete vind ik. Supergave plaat!
Ja die wil ik wel nog eens live horen. Net zoals deze plaat :

View on YouTube

Kan prima als openingsplaat in een setje vroeg op de avond. Heerlijke opbouw, vocals, en climax ^^
S
flevoboys wrote:
Daveytl wrote:Beste track van Delete vind ik. Supergave plaat!
Ja die wil ik wel nog eens live horen. Net zoals deze plaat :

View on YouTube

Kan prima als openingsplaat in een setje vroeg op de avond. Heerlijke opbouw, vocals, en climax ^^
Inderdaad! Of Analogue Players in a Digital World :loving:
K
Hardtraxx Addict
1848 posts member since 2011
last seen Aug 2023
Zany - Nightmare Into Reality
S
Donkey Rollers - Metro/Overcome :loving: :worship:
A
Ondergewaardeerd weet ik niet zozeer maar wel veel te weinig gedraaid. Heb hem eigenlijk nooit in een setje langs horen komen. Doodzonde want dit:

View on YouTube

is toch wel zo'n prachtige track imo :cry:
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
AndyAsteroids wrote:Ondergewaardeerd weet ik niet zozeer maar wel veel te weinig gedraaid. Heb hem eigenlijk nooit in een setje langs horen komen. Doodzonde want dit:

View on YouTube

is toch wel zo'n prachtige track imo :cry:
Mee eens :D Erg vette plaat.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Fijn plaatje idd!
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Ik vond Code Black - F.E.A.R. hier ook altijd wel ondergewaardeerd om eerlijk te zijn. Echt zo'n gruwelijk dikke track.
Beetje het stijltje wat Phuture Noize nu maakt vind ik met die machine-sounds en chaos.
K
Hardtraxx Addict
1848 posts member since 2011
last seen Aug 2023
Vind ik dus ook, maar die plaat werd toen ondergesneeuwd met kritiek dat hij was gekopieerd van een Scot Brown track. Jammer.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Daveytl wrote:Ik vond Code Black - F.E.A.R. hier ook altijd wel ondergewaardeerd om eerlijk te zijn. Echt zo'n gruwelijk dikke track.
Beetje het stijltje wat Phuture Noize nu maakt vind ik met die machine-sounds en chaos.
Mee eens! Quirk vind ik daar in tegen ook erg ondergewaardeerd! Ooit F.E.A.R. en Quirk 1x live gehoord toen Thera ze draaide op Fusion Of Dance Indoor 2011 :thumbup: .

View on YouTube
M
Hardtraxx Addict
1979 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Kwisniks wrote:Vind ik dus ook, maar die plaat werd toen ondergesneeuwd met kritiek dat hij was gekopieerd van een Scot Brown track. Jammer.
Is ie ook :P maar dat maakt hem niet minder vet :)