Dan was jij toen meer bezig met deze muziek dan ikwrote:Ik ook niet.wrote:toen die uitkwam was ik nog geen 16.wrote:Omdat die veel te overplayed was.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Dit! Die tweede climax gaat helemaal nergens meer overwrote:Hardstyle Mafia - Far Away From Home![]()
.
Elke keer weer kippenvel, bijna alles is geweldig aan die track.
100%wrote:Dit! Die tweede climax gaat helemaal nergens meer overwrote:Hardstyle Mafia - Far Away From Home![]()
.
Elke keer weer kippenvel, bijna alles is geweldig aan die track.
Samen met alle andere melodieuze tracks van 'm.wrote:Geck-o - Megabase
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Behoorlijk, zoals We Dance To The Beat bijvoorbeeld, of z'n Hallucinating Remixwrote:Samen met alle andere melodieuze tracks van 'm.wrote:Geck-o - Megabase
Bass Modulators - Anthem of Summer
-
A
ditwrote:Bass Modulators - Anthem of Summer
-
BHardtraxxer
- 508 posts member since 2012
- last seen Jul 2020
The Machine & Thera - It Is This Feeling
Frontliner - Self Deprecation
Heb er enkele waarvan ik denk dat ze ondergewaardeerd zijn.
-B-Front & Alpha2-Liberate
Nooit vaak gehoord, terwijl het zo'n heerlijke plaat is en blijft.
-Josh & Wesz-Rauwe Brok
Ook niet vaak gehoord. Die vage sounds maken deze plaat anders, iets wat ik kan waarderen
-Zany- Symphonic Feedback (Titan remix)
Een remix die er staat en die ook niet echt vaak op feestjes zijn gedraaid.
-B-Front & Digital Punk-Elements
-B-Front & High Voltage- Everything Starts
Heb ik zelf niet vaak gehoord op feestjes/livesets, in tegenstelling tot Everything Changes.
Crypsis & Thera-If all fails
Misschien niet op dit forum, maar over het algemeen. Is vrij onbekend, merkte ik op Thrillogy (Crypsis area) toen meen ik Titan hem draaide.
-B-Front & Alpha2-Liberate
Nooit vaak gehoord, terwijl het zo'n heerlijke plaat is en blijft.
-Josh & Wesz-Rauwe Brok
Ook niet vaak gehoord. Die vage sounds maken deze plaat anders, iets wat ik kan waarderen
-Zany- Symphonic Feedback (Titan remix)
-B-Front & Digital Punk-Elements
-B-Front & High Voltage- Everything Starts
Heb ik zelf niet vaak gehoord op feestjes/livesets, in tegenstelling tot Everything Changes.
Crypsis & Thera-If all fails
Misschien niet op dit forum, maar over het algemeen. Is vrij onbekend, merkte ik op Thrillogy (Crypsis area) toen meen ik Titan hem draaide.
Die is kapot gedraaid toen hij uitkwamwrote:-Zany- Symphonic Feedback (Titan remix)
Deze ^, en Josh & Wesz - Bezoekuur. Volgens mij heb ik ze beide nooit live gehoord. Komt misschien omdat ik Josh & Wesz in 2011 niet heb gezien.wrote: -Josh & Wesz-Rauwe Brok
Beide erg vet! Rauwe Brok draai ik heel af en toe nog wel eens (lekker om te mixen), maar Bezoekuur echt al lang niet meer gehoord, meteen even opgezet. Vind sowieso bijna alle Josh & Wesz platen wel redelijk ondergewaardeerd.wrote:Josh & Wesz - Bezoekuur.wrote: -Josh & Wesz-Rauwe Brok
Edit: Kom nu Wildstylez - Feedback tegen, heerlijk!
Last edited by Maximize on , edited 1 time in total.
Deze ja, compleet ondergesneeuwd door Changes.wrote: -B-Front & High Voltage- Everything Starts
Heerlijke plaat zeg.
Vazard - G.I.R. (Delete Remix)
In mijn ogen de beste plaat van Delete
In mijn ogen de beste plaat van Delete
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Floorcrushers - Psycho Stylez
Geniale plaat, die intro is zo perfect! Helaas nog nooit live gehoord en ben bang dat ik dat niet meer ga doen ook.
Geniale plaat, die intro is zo perfect! Helaas nog nooit live gehoord en ben bang dat ik dat niet meer ga doen ook.
Luister ik ook nog geregeld, gruwelijke plaat.wrote:Floorcrushers - Psycho Stylez
If you think you're the bomb, then I'm Hiroshima
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
In Groningen op Hard Paradise gedraait. Kneiters harde plaat live _0_wrote:Floorcrushers - Psycho Stylez
Op Output in november nog gehoord dankzij Mind.Illusion
Crypsis - The Demand is ook ondergewaardeerd, wel op Loudness toevallig nog gehoord, maar in die HS2000 stond ie niet eens..
Crypsis - The Demand is ook ondergewaardeerd, wel op Loudness toevallig nog gehoord, maar in die HS2000 stond ie niet eens..
Die kicks in de mid-introwrote: Crypsis - The Demand is ook ondergewaardeerd, wel op Loudness toevallig nog gehoord, maar in die HS2000 stond ie niet eens..
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 14 days ago
Gisteren door Phuture Noize @ TC Celebrates gedraaidwrote:Floorcrushers - Psycho Stylez
Ontiegelijk dikke plaat idd!
Die was even onverwachts! Maar wel een supervette plaat iddwrote:Gisteren door Phuture Noize @ TC Celebrates gedraaidwrote:Floorcrushers - Psycho Stylez
Ontiegelijk dikke plaat idd!