Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
wrote:View on YouTube
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 15 days ago
Nee moet er nu ook niet zoveel meer van hebben, maar toentertijd vond ik het wel vetwrote:Sorry, maar dat vind ik echt helemaal niks
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
THE prophet & brennan heart - wake up
Wil dat nummer zo graag een keer horen helaas hoor je die zeer zelden
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
trolololol 
-
A
Grappigggg
-
VHardtraxxer
- 391 posts member since 2010
- last seen 4 hours ago
Denk dat dit meer het werk was van JDX...wrote:wrote:View on YouTubeDie heb ik lang niet meer gehoord. Dit zou Dov eigenlijk weer uit z'n mouw moeten schudden
Slim Shore & B-Front - Charger.. Blijft kippenvel, velen vindens volgens mij de break/mid-intro te lang.
-
A
Mee eens! Deze wil ik graag een keer op goed geluid horenwrote:Re-Volt - Invictus
Gok dat je daar geen zak van hoort.wrote:Mee eens! Deze wil ik graag een keer op goed geluid horenwrote:Re-Volt - Invictus
Vind ik ook wel lekker altijd.wrote:View on YouTube
Brennan Heart - Light the Fire
Die is heel fijn ja! Heb ik slechts 1x live gehoord, Razcal draaide 'm vorig jaar op Project N50.wrote:Geck-o remix van First match... hoor ik nooit
Adaro zijn liveset van Loudness is net deze avond vrijgegeven. http://soundcloud.com/officialb2s/adaro
Hoor net ineens Ivan Carsten - You Try To Play Me der door komen. Wat vond ik dat vroeger een vette plaat!
Hoor net ineens Ivan Carsten - You Try To Play Me der door komen. Wat vond ik dat vroeger een vette plaat!
Showtek - Black 2008
Ooooh was wat ik blij toen Wildstylez hem er uit het niets op smeet op Intents.
Enkele mannen van Fusion draaien hem ook redelijk vaak. (Freqs/JoS)
Vindt Bazooka Girl dan meer ondergewaardeerd het gebied van Ivan Carsten, die zie je ook zelden voorbij komen. Jammer dat hij tegenwoordig alleen maar met troep komt aanzetten..
Ooooh was wat ik blij toen Wildstylez hem er uit het niets op smeet op Intents.
You Try To Play Me is inderdaad een geweldige plaat, maar die hoor je nog redelijk vaak vind ik.wrote:Adaro zijn liveset van Loudness is net deze avond vrijgegeven. http://soundcloud.com/officialb2s/adaro
Vindt Bazooka Girl dan meer ondergewaardeerd het gebied van Ivan Carsten, die zie je ook zelden voorbij komen. Jammer dat hij tegenwoordig alleen maar met troep komt aanzetten..
Die kicks in You Try To Play me
Die gaan echt door merg en been heen 
-
THardtraxxer
- 290 posts member since 2011
- last seen Jan 2016
wrote:THE prophet & brennan heart - wake up
Niet meer nee, Brennan heart draaide hem trouwens nog bij freshtival!
Maar heb dat nummer vorig jaar denk ik bij elk feestje wel 3 keer gehoord, net als nu lose my mind
wrote:wrote:THE prophet & brennan heart - wake up
Niet meer nee, Brennan heart draaide hem trouwens nog bij freshtival!
Maar heb dat nummer vorig jaar denk ik bij elk feestje wel 3 keer gehoord, net als nu lose my mind
Zany & Dozer - Huwex
Coone & Technoboy - Nustyle Crap
Vooral de versie van Coone, vind die echt heerlijk!
Vooral de versie van Coone, vind die echt heerlijk!
Werd gisteren nog gedraaid @ Alcatrazz. Wat een kutnummerwrote: Zany & Dozer - Huwex
Ja dan vind ik Fruxaq ook fijner ja...
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Hier op dit forum niet, maar Geck-O & Phrantic - The Hard Way.