Dat is één van mijn favo platen. Heerlijk gevoel in die track.wrote:Builder - My Life Is Just A Demo
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 7 days ago
Hoezo ondergewaardeerd? Omdat je hem nu niet meer hoort? Dan kun je alle tracks van 2009 en vroeger opnoemen. Want in de tijd toen deze "nieuw" was hoorde je hem genoeg hoorwrote:Builder - My Life Is Just A Demo
-
DHardtraxxer
- 65 posts member since 2012
- last seen Jul 2012
Deze zou ik wel eens ergens voorbij willen horen komen:
The Machine - Lady Of The Lake
Ran-D - My Sound
Hardstyle Mafia - X Marks The Spot
Die laatste zouden ze eigenlijk nog eens uit moeten brengen, zo vet
The Machine - Lady Of The Lake
Ran-D - My Sound
Hardstyle Mafia - X Marks The Spot
Die laatste zouden ze eigenlijk nog eens uit moeten brengen, zo vet
Zo die luisterde ik vroeger idd heel veel
X marks the spot
Haha inderdaad die was epicwrote:Zo die luisterde ik vroeger idd heel veelX marks the spot
Of Ghost.wrote:Haha inderdaad die was epicwrote:Zo die luisterde ik vroeger idd heel veelX marks the spot
Noisecontrollers & Zany - Diffusion

Ik vond Zany & MC DV8 - Vision altijd al zo'n vette plaat. Is jammer genoeg nooit een "hitje" geworden in de scene. Totdat hij ineens in de liveset en DVD van qlimax zit.. De track krijgt eindelijk een beetje de aandacht die hij verdient!
-
A
zo idd, kende hem zelf ook nog nietwrote:Ik vond Zany & MC DV8 - Vision altijd al zo'n vette plaat. Is jammer genoeg nooit een "hitje" geworden in de scene. Totdat hij ineens in de liveset en DVD van qlimax zit.. De track krijgt eindelijk een beetje de aandacht die hij verdient!
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 15 days ago
wrote:zo idd, kende hem zelf ook nog nietwrote:Ik vond Zany & MC DV8 - Vision altijd al zo'n vette plaat. Is jammer genoeg nooit een "hitje" geworden in de scene. Totdat hij ineens in de liveset en DVD van qlimax zit.. De track krijgt eindelijk een beetje de aandacht die hij verdient!![]()
Vind de sounds daarvan echt heel vet
-
A
wrote:Schaam jullie, heldenplaat!![]()

beter laat dan nooit
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Vision stond op nummertje 84 in de top100 2009.
Even een zinloos feitje van mijn kant.
Maar is inderdaad een hele dikke plaat! Al weer een tijdje niet gehoord.
Even een zinloos feitje van mijn kant.
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 15 days ago
Haha klopt, daar hoorde ik hem ook voor het eerst inwrote:Vision stond op nummertje 84 in de top100 2009.
Even een zinloos feitje van mijn kant.Maar is inderdaad een hele dikke plaat! Al weer een tijdje niet gehoord.
OT: Maxter - All About
Net als Noisecontrollers - Astral
Vroeger he-le-maal plat gedraait. In die tijd was dat de reden dat ik noisecontrollers ging volgen qua muziekale producties. Hhz stopt hem in een hard with style en nu ook weer voor de 2e keer een hit
Vroeger he-le-maal plat gedraait. In die tijd was dat de reden dat ik noisecontrollers ging volgen qua muziekale producties. Hhz stopt hem in een hard with style en nu ook weer voor de 2e keer een hit
Zie hem anders bijna nooit voorbij komen, maar scusiwrote:Ondergewaardeerd? Zeker niet hier.
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Wildstylez - Into The Light, hoor 'm nooit meer langskomen.
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
acti - spring 
-
A
Geck-o remix van First match... hoor ik nooit 
View on YouTube
Brennan Heart - Light the Fire
Brennan Heart - Light the Fire
-