Centraal discussie topic, werkte best redelijk in het verleden volgens mij. Snap nog steeds niet precies wat de reden was om die te sluiten
Mij lijkt het verdelen van de nieuwsberichten op zich en de reacties/discussies naar aanleiding van de nieuwsberichten geen goed plan en wel hierom;
- Leden lezen het ''nieuwtje'' en willen reageren, dit gaat niet makkelijk omdat ze daarom een nieuw topic moeten openen. In veel gevallen zal de moeite niet opwegen tegen de ''drang'' om te reageren.
- In een centraal discussietopic zal een grote chaos worden;
-Een hoop ge-quote om de discussie nog enigzins overzichtelijk te houden. Eindeloos gescroll dus.
-Je kan maar 4 quotes in je bericht hebben dus het onderwerp kan snel verloren gaan
-Mede hierom zullen mensen die zich laat in de discussie mengen niet weten waar het aanvankelijk over ging
-Bij een hoop nieuws zullen er 10 discussies door elkaar plaatsvinden, daar is niet aan te beginnen dan: zie het voor je met al die quotes, onzinberichten etc.
-Bij een centraal discussietopic zal alleen maar meer onzin komen
Ik ben gewoon voor ''fatsoenlijke'' discussie in het WJD topic. Dan moeten moderators maar kijken wat wel en niet kan. Dat is immers gewoon hun taak. Maarja ik ben ook zon asociale lul die zijn rommel op tafel laat staan bij de McDonald's omdat er daar mensen zijn die betaald krijgen om het op te ruimen.