wat een KUT anthem.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
How much can i still take from zatox ? 
ik vind hem vet aparte melodie ook, maar de intro is wel het lekkerste 
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
ik weet niet of het aan joeptoep ligt,, maar ik mis de frontliner kick??wrote:View on YouTube
Frontpage.
inderdaad dik kippenvel bij die 2de climaxwrote: Die 2e climax, die climax was perfect geweest voor een qlimax anthem
Defqon.1-anthem:
Intro begint geweldig, fantastisch hoe het opbouwt met een heerlijk zomers sfeertje en een lekker fris deuntje. Dan komt zo'n ellendig lange break van anderhalve minuut (had niet anders verwacht) en dan... onzinmelodie nummer zoveel. Heeft totaal niks te maken met de rest van de plaat, klinkt weer veel te vreemd en ingewikkeld, de synth heeft totaal geen feeling vergeleken met de rest van de plaat... denk dat ik daar nog even aan moet wennen.
Echt een anthem met 2 gezichten. De intro-outro zijn perfect, en de climax is een schoolvoorbeeld van hoe het niet moet. Een melodie als bij Maximum Force Readiness had het veel beter gedaan. Daar moet ik nog aan wennen, maar dat komt denk ik wel goed aangezien we de komende 3 maanden tot Defqon doodgegooid gaan worden met dit anthem...
Yellow Minute-remix:
had van mij niet gehoeven. Yellow Minute is een geweldige plaat en deze remix verschilt nauwelijks met het origineel. De 2e climax klinkt echter onvoorstelbaar hard zeg! Wil niet zeggen dat het een slechte plaat is, in tegendeel, maar het is nou niet echt een geniale remix ofzo.
Intro begint geweldig, fantastisch hoe het opbouwt met een heerlijk zomers sfeertje en een lekker fris deuntje. Dan komt zo'n ellendig lange break van anderhalve minuut (had niet anders verwacht) en dan... onzinmelodie nummer zoveel. Heeft totaal niks te maken met de rest van de plaat, klinkt weer veel te vreemd en ingewikkeld, de synth heeft totaal geen feeling vergeleken met de rest van de plaat... denk dat ik daar nog even aan moet wennen.
Echt een anthem met 2 gezichten. De intro-outro zijn perfect, en de climax is een schoolvoorbeeld van hoe het niet moet. Een melodie als bij Maximum Force Readiness had het veel beter gedaan. Daar moet ik nog aan wennen, maar dat komt denk ik wel goed aangezien we de komende 3 maanden tot Defqon doodgegooid gaan worden met dit anthem...
Yellow Minute-remix:
had van mij niet gehoeven. Yellow Minute is een geweldige plaat en deze remix verschilt nauwelijks met het origineel. De 2e climax klinkt echter onvoorstelbaar hard zeg! Wil niet zeggen dat het een slechte plaat is, in tegendeel, maar het is nou niet echt een geniale remix ofzo.
Maar dat kan ook niet als het origineel al zo geweldig was!wrote:Wil niet zeggen dat het een slechte plaat is, in tegendeel, maar het is nou niet echt een geniale remix ofzo.
YM in een ander jasje, voor mij prima gelukt!
Het is misschien niet extreem anders, maar voegt wel degelijks iets toe. En wat voor iets 
Doet me trouwens denken aan O Fortuna
Doet me trouwens denken aan O Fortuna
Last edited by Lyst on 28 Mar 2010 12:52, edited 1 time in total.
Helemaal mee eens!wrote:Het is misschien niet extreem anders, maar voegt wel degelijks iets toe. En wat voor iets
Lekkere remix is het inderdaad. en godsamme inderdaad die 2e climax!
zou idd echt iets zijn voor qlimax anthem. daar kunnen de producers van qlimax anthem dit jaar een voorbeeld aan nemen.
Voor Defqon. 1 Anthem: Erg lekkere track! kan er niks anders over zeggen. Keiharde intro en een lekkere climax. Helaas weer zo'n ellenlange break.
zou idd echt iets zijn voor qlimax anthem. daar kunnen de producers van qlimax anthem dit jaar een voorbeeld aan nemen.
Voor Defqon. 1 Anthem: Erg lekkere track! kan er niks anders over zeggen. Keiharde intro en een lekkere climax. Helaas weer zo'n ellenlange break.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Haha!wrote: Nieuwe DBSTF. Laat je verassen.
Ze kunnen het dus wel, een hardere track maken!
Lekker hoor!
Lekker hoor!
Lol, wat moet dat voorstellen? Shiverz 2.0? Opzich een harde track met een lekkere anti... Maar dit is wel heeeeeel simpel
Yellow Minute is zojuist even 20 x gruwelijker gemaakt.
2e climax met die choirs. 
Hard, maar wéér een anti-climax (die bovendien behoorlijk lijkt op Fade To Black).
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
ze kunnen het wel,, maar ze deden het niet...wrote:Ze kunnen het dus wel, een hardere track maken!
Lekker hoor!
:worship:eindelijk weer een plaatje van dbstf die lekker is
Jaaa, dat viel mij ook al op! die anti-climax is gewoon fade to black 2 :')wrote:Hard, maar wéér een anti-climax (die bovendien behoorlijk lijkt op Fade To Black).
En nieuwe dbstf klinkt ook weer godvers hard.
Alleen ik vind de opbouw van de track (wat je hoort dan)
best wel wat van shiverz weghebben
Zo denk ik er ook over...wrote:Lol, wat moet dat voorstellen? Shiverz 2.0? Opzich een harde track met een lekkere anti... Maar dit is wel heeeeeel simpel
De anthem van Defqon klinkt weer heerlijk zomers, graag zou ik hem eerst wel in HQ willen beluisteren voordat ik een echt oordeel durf te geven.
Yellow Minute : Ongelofelijk
A2
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
Defqon anthem heeft een goede intro, maar die climax is op het eerste gezicht veels te ver gezocht. Hetzelfde al bij In Qontrol anthem, zou moet het dus echt niet.