View on YouTube
Volgensmij heb ik hem eerder gehoord, maar ik kan er nergens meer info over vinden..
Volgensmij heb ik hem eerder gehoord, maar ik kan er nergens meer info over vinden..
Zonde dat hij er een remix van heeft gemaaktwrote:Het is G-Town Madness & The Viper - Come As One (Brennan Heart Remix)
staat bij playlist
Achja, over BH ben ik de laatste tijd echt niet meer te spreken. Eerst een verschrikkelijk slecht album, daarna het decibel anthem (die ik eigenlijk nog wel best goed vond) daarna een slecht reverze anthem, en nu.. deze kut remix.wrote:Zonde dat hij er een remix van heeft gemaaktwrote:Het is G-Town Madness & The Viper - Come As One (Brennan Heart Remix)
Supernova, zeer inspiratieloos...wrote:MACH 2 - Supernovagehoord bij eclipz echt een dikke track!
staat bij playlist
was er eerder als dbstf poepneuswrote:Supernova, zeer inspiratieloos...wrote:MACH 2 - Supernovagehoord bij eclipz echt een dikke track!
staat bij playlist
gaat om het lied,, die kick was op eclipz lekkerwrote:ok, maar dbstf zullen die mach 2 niet kennen hoor ;d
En hier ronduit klotewrote:gaat om het lied,, die kick was op eclipz lekkerwrote:ok, maar dbstf zullen die mach 2 niet kennen hoor ;d
Weekzonie, ze stonden op een gegeven moment toch ook op dezelfde wagen? Inclusief Deepack.wrote:ok, maar dbstf zullen die mach 2 niet kennen hoor ;d
Haha!wrote:haha bart wilde net het zelfde onderschrift als jou nemen
Ik vind dit dus echt nergens naar klinkenwrote:View on YouTube
Snap hier dus echt niks van vind die track zo geweldig in elkaar zitten. Hoop dat hij gereleased wordt met Existence & Artificial Intelligencewrote:Ik vind dit dus echt nergens naar klinkenwrote:View on YouTubeIk hoop niet dat dit een serieuze release wordt van ze
Heeeeeerlijkwrote:View on YouTube
Noisecontrollers - Faster 'n Further
ik vind de vocals wel lekker, zowieso de hele track is lekker, ging flink hard los op Blackwrote:ik vind die vocals om te kotsen