Nu maar hopen dat er binnenkort ook een preview van de Substream remix online komt 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Deze komt op MiM ja en die Substream Rmx, das aan Alphaverb om online te gooien he ;-)
Daarom vel ik ook nog geen oordeelwrote:Daar maken we de muziek ook voor he en niet voor youtubewrote:die je live gehoord moet hebben...Heb zo'n vermoeden dat ie er belacheljik hard op klapt namelijk
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
als iedereen dat nou ook eens deed bij een plaat als Alternate Reality, gaan we misschien nog eens objectief worden hierow
.
Vind de plaat van crypsis en thera niks, hardkick10 erin verpest elk nummer al voor mij.
Vind de plaat van crypsis en thera niks, hardkick10 erin verpest elk nummer al voor mij.
-
BHardtraxxer
- 252 posts member since 2010
- last seen Feb 2013
x2wrote:De tering wat een heeerlijke drive zit er in deze plaat zeg!wrote:View on YouTube
Ik verwacht zomaar dat ze die niet gebruikt hebben.. (of in ieder geval niet alleen)..wrote:als iedereen dat nou ook eens deed bij een plaat als Alternate Reality, gaan we misschien nog eens objectief worden hierow.
-
M
Klinkt idd heel sample achtig die kickwrote:als iedereen dat nou ook eens deed bij een plaat als Alternate Reality, gaan we misschien nog eens objectief worden hierow.
Lekker nummertje van Crypsis & Thera 
Goede melodie met een flinke dosis energie, en de kicks vind ik niet echt storend
Goede melodie met een flinke dosis energie, en de kicks vind ik niet echt storend
Ben niet ondersteboven van Pulling The Trigger. Kicks pakken me niet en vind de melo iets te random.
-
S
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
en of ze die gebruikt hebben, al is dat bij crypsis niet eens nieuws want die heeft m wel eerder gebruikt.wrote:Ik verwacht zomaar dat ze die niet gebruikt hebben.. (of in ieder geval niet alleen)..wrote:als iedereen dat nou ook eens deed bij een plaat als Alternate Reality, gaan we misschien nog eens objectief worden hierow.
Heb je z'n productiefiles gezien dan? De kans is er, maar om zulke dingen maar meteen te gaan concluderen zonder de feiten te weten is ook een beetje overdreven nietwaar?wrote: en of ze die gebruikt hebben, al is dat bij crypsis niet eens nieuws want die heeft m wel eerder gebruikt.
Misschien lijkt de kick die hij heeft gemaakt er gewoon veel op.
Op basis van een youtube filmpje kun je platen prima afzeiken op creativiteit en dergelijke, wat bij Alternate Reality dus het geval was. Bovendien hebben sommigen van ons (ondertussen wel veel denk ik) de plaat allang live gehoord. Wij vinden 'm niet leuk, niet creatief en niet waardig als Qlimax anthem, en jij en wat anderen wel. Kap 'ns met zeiken over t feit dat de meesten het met je oneens zijn.wrote:als iedereen dat nou ook eens deed bij een plaat als Alternate Reality, gaan we misschien nog eens objectief worden hierow.
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
ja bij brennan heart mag t wel maar bij thera ofzo niet....wrote:Op basis van een youtube filmpje kun je platen prima afzeiken op creativiteit en dergelijke, wat bij Alternate Reality dus het geval was. Bovendien hebben sommigen van ons (ondertussen wel veel denk ik) de plaat allang live gehoord. Wij vinden 'm niet leuk, niet creatief en niet waardig als Qlimax anthem, en jij en wat anderen wel. Kap 'ns met zeiken over t feit dat de meesten het met je oneens zijn.wrote:als iedereen dat nou ook eens deed bij een plaat als Alternate Reality, gaan we misschien nog eens objectief worden hierow.
Leer lezen of redeneren of wat het ook is om posts van anderen te kunnen begrijpen. Ik weet niet precies hoe ik het je duidelijk kan maken dat sommige dingen wel uit youtube filmpjes te halen zijn en andere dingen niet. Bovendien weet ik niet of je het snapt al zet ik het duidelijk neer. Zal het toch maar proberen:wrote:ja bij brennan heart mag t wel maar bij thera ofzo niet....
Uit een korte preview kun je niet opmaken hoe de gehele track klinkt, maar slechts oordelen over elementen van de track. Misschien vind je een melodietje leuk of niet leuk, of een bepaald geluid. Echter kun je over het geluid nog geen definitieve mening geven omdat de kwaliteit niet voldoende is.
Uit een lange preview kun je opmaken wat het idee is van de track, wat voor opbouw het heeft, wat voor sounds erin zitten en wat voor creativiteit erachter zit. Als je bijv. de melodie van een track verschrikkelijk vindt, of van mening bent dat de track ongeinspireerde bagger is, gaat live horen hier niks aan veranderen. Als je de kicks misschien niet goed genoeg vindt, dan zou een live luisterpartij daar verandering in kunnen brengen.
Ik zou het de volgende keer van je waarderen als je zou reageren met argumenten in plaats van willekeurige uitspraken.
EDIT: Vraag me trouwens af hoe lang het duurt voordat niemand me mag hier. Heb t gevoel dat ik de laatste weken alleen maar iedereen z'n posts eronder uit probeer te halen
Voor het eerst dat ik, op basis van een preview, deze mening deel van een Thera / Crypsis productie. Kicks komen er gewoon niet lekker in en de melodie is niet vernieuwd en niet wat ik verwacht bij een productie van deze heren. Vocal klinkt wel primawrote:Ben niet ondersteboven van Pulling The Trigger. Kicks pakken me niet en vind de melo iets te random.
Misschien teveel verwend door deze heren en daarom alleen maar meer/beter willen?
Hopelijk klinkt de volledig track als geheel wat fijner dan deze preview
Niemand heeft je ooit gemogen James!wrote:EDIT: Vraag me trouwens af hoe lang het duurt voordat niemand me mag hier. Heb t gevoel dat ik de laatste weken alleen maar iedereen z'n posts eronder uit probeer te halen
wrote:Niemand heeft je ooit gemogen James!wrote:EDIT: Vraag me trouwens af hoe lang het duurt voordat niemand me mag hier. Heb t gevoel dat ik de laatste weken alleen maar iedereen z'n posts eronder uit probeer te halen
Welcome to the clubwrote:wrote:Niemand heeft je ooit gemogen James!wrote:EDIT: Vraag me trouwens af hoe lang het duurt voordat niemand me mag hier. Heb t gevoel dat ik de laatste weken alleen maar iedereen z'n posts eronder uit probeer te halen
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Goh jongens, wat gaat Wildstylez goed zeg! Heerlijke track en eindelijk eens iemand die iets anders probeert
Vanaf nu ben ik echt 100% Wildstylez fan
Wat kan deze man heerlijke nummers produceren, dit nummer ook weer. Start met een lekkere reverse bass, komt in de qlimax een heerlijke melodie in, en die kick in de qlimax is ook weer super 
Wat is er anders aan dan?wrote:Goh jongens, wat gaat Wildstylez goed zeg! Heerlijke track en eindelijk eens iemand die iets anders probeert
Edit:
Geen slecht nummer, eindelijk weer een 'mooie' melo ipv happy.