Alias van El Grekoz voor het rauwere werkwrote:Zijn toch die nieuwe Griekse producers?wrote:View on YouTube
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
dit is de 1e keer dat ik een track van hem hoor onder deze naam en kvind het wel vet klinken...kwacht ff op betere previewwrote:Alias van El Grekoz voor het rauwere werkwrote:Zijn toch die nieuwe Griekse producers?wrote:View on YouTube
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
vind ik toch een mindere van the machine, mijn meningwrote:View on YouTube
Illegal Chemistry heeft al een dikke release op hun (?) naam staan iigwrote:dit is de 1e keer dat ik een track van hem hoor onder deze naam en kvind het wel vet klinken...kwacht ff op betere preview
-
D
Vind die van The Machine erg tegenvallen, vergeleken met zijn andere knallers
als die van AVIO de Quakedance anthem is dan is die eigenlijk best wel blij
had liever hun eigen stijltje gezien
Attack Again ( 2010 Edit ) is idd het zelfde verhaal als MMA
over The Wasted Pinquinz zou ik maar niks zegge
als die van AVIO de Quakedance anthem is dan is die eigenlijk best wel blij
had liever hun eigen stijltje gezien
Attack Again ( 2010 Edit ) is idd het zelfde verhaal als MMA
over The Wasted Pinquinz zou ik maar niks zegge
Dit is echt niet als MMA, dit is Hardstyle, MMA Remix is Housewrote:Zelfde verhaal als MMA. Een al zwaar overplayde track wordt ff ge-edit om hem nog meer te overplayen. Om te kotsen dit.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
de intro klinkt dikker dan bij 't origineel van Attack Again en dat vind ik al goed genoeg! Origineel vette plaat, de eerste attack again van NC vette plaat, de 2010 edit...vette plaat 
Poe, nu wil ik echt effe een onderbouwing (Vind de vocals van A Ghost story ook niks maar dat laat ik d'r ook buiten)wrote:wat een kutnummer en die vocals slaan echt nergens opwrote:Naar aanleiding van mijn tweet naar Jack of Sound, heeft hij een HQ preview geupload van You're Next![]()
View on YouTube
Kippenvel!
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
you're next is wel oke, maar laten we hopen dat er een instrumentale mix komt. Dat stukje vind ik niet lekker in de track liggen, verder klinkt die outro ook niet verkeerd hee! 
View on YouTube
Wist niet echt welk topic te plaatsen
Imo de beste track van Toneshifterz tot nu toe. Heerlijke intro & heerlijke euforische melodie
Wist niet echt welk topic te plaatsen
Imo de beste track van Toneshifterz tot nu toe. Heerlijke intro & heerlijke euforische melodie
Doet me wel denken aan Noisecontrollers qua sounds. Lekkere track!
Toneshifterz!
En met die titel hebben ze helemaal gelijk, zij kunnen wel eens een groot duo worden in de toekomst. Wat een jaar hebben ze achter de rug, stuk voor stuk kwalitatief nette tracks! 
nieuwe toneshifterz klinkt heel nicee 
Hele dikke plaat weer van de Toneshifterz
! Vind ze echt wel een van de beste producers van dit jaar 
Fijn plaatje inderdaad van Toneshifterz, lijkt wel of er gevoel in die plaat zit
Dat idee heb ik de laatste tijd maar zelden bij het horen van Hardstyle 
En
@ Ge cunt groeten uit Australië krijgen KUT 
En
Dat was echt een geniaal moment toen ze dat zeiden!wrote: Ge cunt groeten uit Australië krijgen KUT
Geweldig nummer van Toneshifterz! De melodie is echt pakkend, en met gevoel gebracht.
En de intro
En de intro
sinds ze bij fusion zitten maken ze bijna alleen maar goeie nummers dit is er een van 
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Die edit van AA is wel leuk gedaan! 
Redelijk plaatje, luister wel lekker weg. En het orgineel heb speciale betekenis voor mij dus ik vind hem wel wat hebben
Dik plaatje hoorwrote:ach laat hem maar.. ik maak er verder geen woorden meer aan vuilwrote:Geloof niet dat die het als een aanval tegen jou gebruikte.wrote: Hou aub op met het dom gebruiken van die " :') " smiley.
Ik zet hem hier neer om te kijken wat mensen er van vinden? Het blijven hardstyle producers en het is een new track of niet dan?
View on YouTube
Die vocals komen bij zo bekend voor. Is het niet toevallig Enya, en ik geloof dat dit ook in een film zit.wrote:Nog een best goede. Artiestennaam is wel slecht maar ach.
View on YouTube
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
die van Toneshifterz vind ik echt een van de slechtere platen van hen.
Enya - May It Bewrote:Die vocals komen bij zo bekend voor. Is het niet toevallig Enya, en ik geloof dat dit ook in een film zit.wrote:Nog een best goede. Artiestennaam is wel slecht maar ach.
View on YouTube
Zooo zonde van het origineel deze rare frats.