BenieuwdCoone
You guys are way to curious. It's called : "Coone - Starf*ckers" More info about the release on short notice! (Just keep an eye on my media)
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
WoesjDj_Digital_Punk
Made some insane progress today! Awesome! Tomorrow Fusion HQ... Will finish the 2 new tracks I made with @djbfront ... #lovemyjob !!! XD
Hopelijk van het kaliber Elementswrote:WoesjDj_Digital_Punk
Made some insane progress today! Awesome! Tomorrow Fusion HQ... Will finish the 2 new tracks I made with @djbfront ... #lovemyjob !!! XD
idd benieuwd naar...khoop op een Twillight Zone achtige trackwrote:BenieuwdCoone
You guys are way to curious. It's called : "Coone - Starf*ckers" More info about the release on short notice! (Just keep an eye on my media)
wrote:Hopelijk van het kaliber Awakewrote:WoesjDj_Digital_Punk
Naar aanleiding van mijn tweet naar Jack of Sound, heeft hij een HQ preview geupload van You're Next
View on YouTube
Kippenvel!
View on YouTube
Kippenvel!
wrote:Naar aanleiding van mijn tweet naar Jack of Sound, heeft hij een HQ preview geupload van You're Next![]()
View on YouTube
Kippenvel!
-
D
en niet zo beetje ookwrote:Naar aanleiding van mijn tweet naar Jack of Sound, heeft hij een HQ preview geupload van You're Next![]()
View on YouTube
Kippenvel!
-
D
wrote:wrote:Hopelijk van het kaliber AwakeDj_Digital_Punk
Niet om jullie pret te bederven, maar die kick die erin zit is in het eerste deel dat ie met de melodie speelt echt vals hoor... Pas in het 2e deel als de melodie omhoog gaat zit ie goed.
-
D
heel erg benieuwd, nou coone laat zien wat je in huis hebtwrote:BenieuwdCoone
Maakt me geen kut uit, klinkt gvd lekkerwrote:Niet om jullie pret te bederven, maar die kick die erin zit is in het eerste deel dat ie met de melodie speelt echt vals hoor... Pas in het 2e deel als de melodie omhoog gaat zit ie goed.
Die is zo fokking dik.wrote:View on YouTube
Mystery – Together (Zero Sanity Remix)
wat een kutnummer en die vocals slaan echt nergens opwrote:Naar aanleiding van mijn tweet naar Jack of Sound, heeft hij een HQ preview geupload van You're Next![]()
View on YouTube
Kippenvel!
De vocals van dit nummer zijn tenminste origineel (niet zo'n hoge vrouwenstem of zware robotstem), de melodie is heerlijk energiek en euforisch, de outro klapt er flink in.. wat vind je er dan nog kut aan?wrote:wat een kutnummer en die vocals slaan echt nergens opwrote:Naar aanleiding van mijn tweet naar Jack of Sound, heeft hij een HQ preview geupload van You're Next![]()
View on YouTube
Kippenvel!
Ik kraak zelden iemand af voor zijn mening, maar als je dit niet vet vind snap je er gewoon niks van.wrote:wat een kutnummer en die vocals slaan echt nergens opwrote:Naar aanleiding van mijn tweet naar Jack of Sound, heeft hij een HQ preview geupload van You're Next![]()
View on YouTube
Kippenvel!
Gewoon echt niet goedwrote:Ik kraak zelden iemand af voor zijn mening, maar als je dit niet vet vind snap je er gewoon niks van.wrote:wat een kutnummer en die vocals slaan echt nergens opwrote:Naar aanleiding van mijn tweet naar Jack of Sound, heeft hij een HQ preview geupload van You're Next![]()
View on YouTube
Kippenvel!
ik snap ook echt niet wat je hier slecht aan vind??...dit is echt wel een heel orginele track en zeer goed uitgewerkt...en idd die outro klapt er idd opwrote:wat een kutnummer en die vocals slaan echt nergens opwrote:Naar aanleiding van mijn tweet naar Jack of Sound, heeft hij een HQ preview geupload van You're Next![]()
View on YouTube
Kippenvel!
-
RHardtraxxer
- 471 posts member since 2009
- last seen Feb 2017
Ik vind nummer ook totaal niks aan