Maakt niet uit, samples zijn al geriptwrote:Niet meer voor lang blijkbaar. Johan is bezig met de samples offline te halen.
Release Me, kippenvel _0_
Maakt niet uit, samples zijn al geriptwrote:Niet meer voor lang blijkbaar. Johan is bezig met de samples offline te halen.
yeszzzz heb ze ook allemaal even geript, klinkt heerlijkwrote:Maakt niet uit, samples zijn al geriptwrote:Niet meer voor lang blijkbaar. Johan is bezig met de samples offline te halen.
Release Me, kippenvel _0_
En gaaanwrote:View on YouTube
Live lekker, en thuis ook... dikkewrote:View on YouTube
Ran-D Vs Alpha Twins - Frightnightwrote:Iemand nog een paar goede Halloween hardstyle, voor me nieuwe mix
Zany - Mr monsterwrote:Iemand nog een paar goede Halloween hardstyle, voor me nieuwe mix
Ik deed het voor eigen gebruikwrote:En terecht...wrote:Niet meer voor lang blijkbaar. Johan is bezig met de samples offline te halen.aanpakken die mensen die muziek van andere sites/videos rippen en het op hun eigen kanaal dumpen om een grotere e-penis te krijgen.
Walgelijk inderdaad!wrote:En terecht...wrote:Niet meer voor lang blijkbaar. Johan is bezig met de samples offline te halen.aanpakken die mensen die muziek van andere sites/videos rippen en het op hun eigen kanaal dumpen om een grotere e-penis te krijgen.
track klinkt echt lekker vooral de intro...maar ben ik de enige die hier Ran-D sound in hoort?wrote:View on YouTube
ik denk dat dit tot nu toe het meest slechte album wordt (mischien dat Alphaverb slechter wordt)wrote:Dat er full samples op Juno staan van Smack. Blijkbaar heeft Fusion ze online gezet! :
http://www.junodownload.com/products/smack/1653914-02/
nee dat niet maar als ik Ran-D tracks hoor lijkt deze sound heel erg daar op;)wrote:Weet jij welke invloeden van wie zijn????
Ook echt te beoordelen op zo'n brakke kwaliteitwrote:ik denk dat dit tot nu toe het meest slechte album wordt (mischien dat Alphaverb slechter wordt)wrote:Dat er full samples op Juno staan van Smack. Blijkbaar heeft Fusion ze online gezet! :
http://www.junodownload.com/products/smack/1653914-02/
alle liedje klinken bijna hetzelfde, dit is echt slecht!!!!!
Donkey Rollers - Justice 4 Allwrote:Iemand nog een paar goede Halloween hardstyle, voor me nieuwe mix
Atmozfears - Trick or Treatwrote:Iemand nog een paar goede Halloween hardstyle, voor me nieuwe mix