Mag ik vragen hoe oud jij bent? Toen dat origineel een hit was was dat echt wel een vet nummer, vandaar dat ik deze remix nu ook wel grappig vind waarschijnlijkwrote:Nee niks voor mij die Badeendjes jingle.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Hoezo? Ik volg je even niet. Hun stijltje is niks voor mij, dus is dit nummer ook weer een track die mij niet kan raken.wrote:Mag ik vragen hoe oud jij bent? Toen dat origineel een hit was was dat echt wel een vet nummer, vandaar dat ik deze remix nu ook wel grappig vind waarschijnlijkwrote:Nee niks voor mij die Badeendjes jingle.
Die sample van badeendjes is gebruikt in 2001 als ik me niet vergis.. Hampenberg - Duck Toywrote:Hoezo? Ik volg je even niet. Hun stijltje is niks voor mij, dus is dit nummer ook weer een track die mij niet kan raken.wrote:Mag ik vragen hoe oud jij bent? Toen dat origineel een hit was was dat echt wel een vet nummer, vandaar dat ik deze remix nu ook wel grappig vind waarschijnlijkwrote:Nee niks voor mij die Badeendjes jingle.
View on YouTube
Vandaad de naam ook.
Ja oke, dat snapte ik. Maar vond het een vage reactie van Deeltjesversneller op dat ik de track niks vond.wrote:Die sample van badeendjes is gebruikt in 2001 als ik me niet vergis.. Hampenberg - Duck Toy
View on YouTube
Vandaad de naam ook.
Je had het over badeentjes jingles. Maar deze waren geript. Dat lijkt mij de redenatie 
Haha, ik bedoelde met jingle de track van Da Tweekaz. Snap de verwarring!wrote:Je had het over badeentjes jingles. Maar deze waren geript. Dat lijkt mij de redenatie
Die vind ik dan wel weer vet! Kende hem al, maar al heel lang niet gehoord.
Ik bedoel dat als je iets herkent van iets wat je vroeger leuk vond dat je dan een hele andere gedachte krijgt van iets. Net als dat je bijvoorbeeld bepaalde vocals die gebruikt zijn in een Hardstyle nummer in een film terug hoort, dan is die scene voor jou ineens een stuk specialerwrote:Hoezo? Ik volg je even niet. Hun stijltje is niks voor mij, dus is dit nummer ook weer een track die mij niet kan raken.wrote:Mag ik vragen hoe oud jij bent? Toen dat origineel een hit was was dat echt wel een vet nummer, vandaar dat ik deze remix nu ook wel grappig vind waarschijnlijkwrote:Nee niks voor mij die Badeendjes jingle.
Ja ik snap het nu, vind het niet zo speciaal hoor. De originele ook niet, vandaar dat ik de Tool ook niet zo veel vind.
Nog niet echt veel uit op te maken.
Weet niet of deze hier al is gepost (geen zin om al die pages door te zoeken, heb wel wat anders te doen
)
Vind het wel een lekkere track
View on YouTube
Vind het wel een lekkere track
View on YouTube
Als je de upload datum van het filmpie zelf bekijkt (augustus), weetje toch denk ik dat het hier al lang al gepost is?wrote:Weet niet of deze hier al is gepost (geen zin om al die pages door te zoeken, heb wel wat anders te doen)
Vind het wel een lekkere track![]()
View on YouTube
-
NHardtraxxer
- 238 posts member since 2009
- last seen Dec 2018
Blijft een lekker nummer, vooral die introwrote:Ik hoorde deze volgens mij op Decibel voor het eerst en op Dominator het broertje "Universe".
View on YouTube
Was deze kwaliteit van "Bass Mechanics" hier al te vinden? Zo ja, excuseer mij..
Nou, ik volg dit topic altijd, maar het is mij nooit opgevallen. Daarbij had ik nog niet naar de upload datum gekekenwrote: Als je de upload datum van het filmpie zelf bekijkt (augustus), weetje toch denk ik dat het hier al lang al gepost is?
Bang de bass is zo heerlijk dat zelfs de Brennan Heart tinten gruwelijk zijn 
Ja, is echt een toevoeging aan het nummer deze keer, en geen irritatiepunt. Heerlijke track!wrote:Bang de bass is zo heerlijk dat zelfs de Brennan Heart tinten gruwelijk zijn
De intro van Bang The Bass is echt gruwelijk! Vocals zijn ook lekker. Melodie zit goed in elkaar en is aanstekelijk, typische BH-synth die me we een beetje strot uit komt maar mij door de rest eigenlijk gestolen kan blijven. Het beste van beide artiesten in 1 track, superlekker!
Jeetje wat een hoog bpm.wrote:Weet niet of deze hier al is gepost (geen zin om al die pages door te zoeken, heb wel wat anders te doen)
Vind het wel een lekkere track![]()
View on YouTube
Inderdaadwrote:De intro van Bang The Bass is echt gruwelijk! Vocals zijn ook lekker. Melodie zit goed in elkaar en is aanstekelijk, typische BH-synth die me we een beetje strot uit komt maar mij door de rest eigenlijk gestolen kan blijven. Het beste van beide artiesten in 1 track, superlekker!
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
brennan heart sounds met een vleugje zany en typische zany concepten voor melo's en intro met een vleugje brennan heart...dan kun je alleen maar zeggen dat ze wel een geweldige track hier neer zetten, het werkt