@ Showtek troep:
Die Smack vind ik daarentegen wel lekker klinken..!
Heerlijke plaat.. Vind er een beetje B-front sound inzittenwrote:Zag dat ie al in betere erop stond, hiero:wrote:Klinkt vet! Ik zou hem wel is in beter kwaliteit willen horen!
View on YouTube
Ja precies wat ik ook dacht! Erg fijne plaat, zaterdag hoor ik 'm van Atmozfears himselfwrote:Heerlijke plaat.. Vind er een beetje B-front sound inzittenwrote:Zag dat ie al in betere erop stond, hiero:wrote:Klinkt vet! Ik zou hem wel is in beter kwaliteit willen horen!
View on YouTube
Ben benieuwd, hopelijk weer eens een goeie Dbstf trackwrote:DBSTF
Our new track together with @djisaac is going to be huge!! So happy with the result! Tommorow we're going to finish it. Now up to #HDE
Is benieuwd ..
lost in music?wrote:Ik ben niet benieuwd, heb nog geen goed nummer gezien van isaac met een andere artiest en vind zijn huidige solo producties ook niet mooi.
tear the club up en bitches waren toch wel aardige tracks als je het mij vraagtwrote:Ik ben niet benieuwd, heb nog geen goed nummer gezien van isaac met een andere artiest en vind zijn huidige solo producties ook niet mooi.
lekker trackje weer hoor
Klinkt niet slecht. Kan me wel aardig overtuigen!
Leuk nummertje, lekker energiek en mooie euforische melodie
Scope wat doe je, weer zo´n saaie track.
kvind de intro wel lekker maar de climax is weer beetje afgezaagd vind ik...jammer minder goed dan ik had verwacht
Midintro vind ik leuk, maar wat een gedrocht van een break&climax weer :')wrote:Scope's remix