Dees is idd netjes!
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Inderdaad een leuke track, niet te mainstream en 13 in een dozijn zoals de andere inzendingen.
-
G
ik mis alleen een geniale beat en dikke kick
sorry, dit is em niet imo
andere nrs van jullie vind ik vet, maar dit egt niet
Jij vind sowieso alles wat 13 in een dozijn is vet en alles wat anders is bevalt je niet 
Ieder zn mening hewrote: ik mis alleen een geniale beat en dikke kick![]()
sorry, dit is em niet imo
andere nrs van jullie vind ik vet, maar dit egt niet
Ze zeggen het zelf al die Psyko Punkz, BOOOM! 
Maakt mij niet uit, zo ken ik Wildstylez weer, vind het echt een dikke plaat. Beter al had hij die Defqon anthem ook in anderhalve dag gemaakt dan.wrote:Dat nummer had ie in anderhalve dag gemaaktmelodie klinkt wel heel simpel maar heeft een lekkere drive! Volgens mij heeft ie ook de vocals gebruikt die Muzik or Noize ook had teminste zo klinkt dat stemmetje
-
RHardtraxxer
- 471 posts member since 2009
- last seen Feb 2017
hebbe hebbe hebbe!!!wrote:http://www.hardstyle.com/merchandise/a-lusion-and-scope-dj-present-second-identity/143/
Eind September Het Album![]()
ERG vette coverart
en ERG vet album
en ERG vet album
6 vd 14 tracks zijn al eerder te horen geweest.. wie weet is het wat.wrote:ERG vette coverart
en ERG vet album
Ik ben benieuwd man ik vind je sound al erg pro klinken!Ieder zn mening he Het was voor mij ook een uitdaging om te kijken in hoeverre ik mn eigen stijl kon combineren met het ''defqon sfeertje'' omdat ik zelf meer van het rauwe werk hou Maar voor mij was dit eenmalig en ik ondertussen alweer wat hardere tracks aant maken
+1. Ik ga HE-LE-MAAL uit m'n plaat! Wat een dikke kick!
Is dit iemand die net zo serieus is als wij of is dit een levenloze grap?
-
S
-
MHardtraxxer
- 403 posts member since 2010
- last seen Dec 2014
held
-
MHardtraxxer
- 403 posts member since 2010
- last seen Dec 2014
wrote:wrote:
Beste. Grap. Ooit.![]()
:')
track i sook voor de grap gemaakt
Zow wat zijn jullie snel, wilde m net gaan plaatsen 
Go Vinwrote:Ik ben benieuwd man ik vind je sound al erg pro klinken!Ieder zn mening he Het was voor mij ook een uitdaging om te kijken in hoeverre ik mn eigen stijl kon combineren met het ''defqon sfeertje'' omdat ik zelf meer van het rauwe werk hou Maar voor mij was dit eenmalig en ik ondertussen alweer wat hardere tracks aant maken