dat is idd een dikkewrote:Wat blijft die Snatch City remix ook lekker he
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Die is ook echt zo gruwelijk vet! Ben echt blij dat Ran-D hem ook vet vind, waardoor je hem ook nog ooit eens live hoortwrote:dat is idd een dikkewrote:Wat blijft die Snatch City remix ook lekker hewrote:Juist!![]()
. meteen de eerste keer dat ik hem hoorde.
Haha ik zie mezelf! En bij Snatchcity remix zie je Titatovenaar met de vriendin van Brilliant op z'n nek
-
RHardtraxxer
- 471 posts member since 2009
- last seen Feb 2017
-
RHardtraxxer
- 471 posts member since 2009
- last seen Feb 2017
Die Tuuduu edit bestaat echt al best wel lang
Hier is ie wel een beetje veranderd..
Idd, staat zelfs op Scantraxx Unreleasedwrote:Die Tuuduu edit bestaat echt al best wel langHier is ie wel een beetje veranderd..
Ik heb hem live gehoort van Vortex zelf op GZ! PNXRMX werdt toen heel erg verrast, haha dat weet ik nog goedwrote:Die is ook echt zo gruwelijk vet! Ben echt blij dat Ran-D hem ook vet vind, waardoor je hem ook nog ooit eens live hoort
JAAAAAA!!! SAIFAM gaat weer de goede kant op. Vroeger misschien iets TE melodisch, nu weer echt een beetje een oudere sound te pakken. Helemaal vet!
Klinkt echt lekker maar het komt me ook bekend voor.
Stephanie draaide hem ook op Mysteryland, vond hem toen ook al vet klinken!wrote:JAAAAAA!!! SAIFAM gaat weer de goede kant op. Vroeger misschien iets TE melodisch, nu weer echt een beetje een oudere sound te pakken. Helemaal vet!
Ik vind hem ook lekker klinken. De melo in de intro vind ik wat weg hebben van The Hose of Raiders, ergens in die richting. Zoals Khadber dus zegt, de oude sound!wrote:Klinkt echt lekker maar het komt me ook bekend voor.
wat een mega dikke track
heerlijk die oude sound !!

Supervet nummer van tuneboy! Kweenie waar ik hem een keer heb gehoord maar knalde zeker lekker!
Zooo die is nice! Na OM weer een aparte, originele plaat van Tuneboy!
Die reversed bass
. Net als in de goeie ouwe tijd! Climax heeft wel een hele makkelijke melodie, maar is gewoon goed. Dit plaatje moet maar eens snel uitkomen!
Die reversed bass
jij zegt het!wrote:xDDwrote:Wasted Penguinz :') Als poep geluid kon maken zou het zo klinken.
-
BHardtraxxer
- 197 posts member since 2009
- last seen Jun 2017
Waarom is dit zon vette stage en vind ik defqon stage hierbij in het niet vallen?
kijk ff op pagina 205wrote:Deze was nog niet gepost, maar deze ging zo hard op Adrenaline
beetje in strijd met je naam, vind je nietwrote:jij zegt het!wrote:xDDwrote:Wasted Penguinz :') Als poep geluid kon maken zou het zo klinken.
soooo die nieuwe tuneboy klinkt echt goed,
ik wil meer van dat spul
ik wil meer van dat spul
Ik vind 'm dik