Mwa, kan er wel naar luisteren.. Vind het wel een degelijke track 
Dumpe die handel
Dumpe die handel
iddwrote:Dumpe die handel
Deze klapte zo brutaal hard bij Titan op Defqon
Inderdaadwrote:Nondeknetterwrote:The Pitcher - Little Bitch:
View on YouTube
idd, vind em ook erg nice klinkenwrote:Mwa, kan er wel naar luisteren.. Vind het wel een degelijke track
heerlijkwrote:View on YouTube
Eerste housenummer die ik echt goed geremixed vind, lekker harde kickswrote:Vreemd, niemand die m een bommetje vindt?
zo, ik werd echt helemaal meegenomen met dat nummer. Heerlijke drivewrote:View on YouTube
Je had erbij moeten zijn! Man wat was dat een energieke live set van hemwrote:zo, ik werd echt helemaal meegenomen met dat nummer. Heerlijke drive
je maakt me jaloerswrote:Je had erbij moeten zijn! Man wat was dat een energieke live set van hemwrote:zo, ik werd echt helemaal meegenomen met dat nummer. Heerlijke drive
Gewoon een wekelijkse podcast denk ik... Doen er wel meer hoor
tis wel lekker nrtje, maar origineel is gewoon zo perfect dat deze toch minder iswrote:Eerste housenummer die ik echt goed geremixed vind, lekker harde kickswrote:Vreemd, niemand die m een bommetje vindt?![]()
Ran-D staat sowieso garant voor het hardere beukwerk
wrote:Ik zag hem ook al op youtube, vind er weinig aan
Ja, maar die overgang lijkt me wat vreemd. Iets totaal onverwacht (Zeg niet dat dit negatief is, is Top!), maar ik vind het gewoon niet passen hier.wrote:Die is juist briljant![]()
I