nee hoor je bent niet de enige. wat een klote nummer zeg.. als je het een paar bpm zou versnellen zou het zo hardcore kunnen zijn.wrote:vind er niks aan maar zal wel de enige zijn hahah
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Dan ben ik wel benieuwd wat je er niet goed aan vind.wrote:nee hoor je bent niet de enige. wat een klote nummer zeg.. als je het een paar bpm zou versnellen zou het zo hardcore kunnen zijn.wrote:vind er niks aan maar zal wel de enige zijn hahah
er zit geen catchy melodie in snap dan datwrote:Dan ben ik wel benieuwd wat je er niet goed aan vind.wrote:nee hoor je bent niet de enige. wat een klote nummer zeg.. als je het een paar bpm zou versnellen zou het zo hardcore kunnen zijn.wrote:vind er niks aan maar zal wel de enige zijn hahah
:')
er zit geen catchy melodie in snap dan datwrote:Dan ben ik wel benieuwd wat je er niet goed aan vind.wrote:[quote="RobertV'']nee hoor je bent niet de enige. wat een klote nummer zeg.. als je het een paar bpm zou versnellen zou het zo hardcore kunnen zijn.
:')[/quote][/quote][/quote][/quote][/quote]
hoeft ook niet hoor.. het nummer lijkt net hardcore en hardcore houd ik niet van. Ook zit er geen logische opbouw in het nummer.. Het is gewoon af en toe een kick hier en daar..
-
QHardtraxxer
- 959 posts member since 2009
- last seen May 2015
@ravenwood
:') door gastjes zoals jij (die overigens totaal niet weten waar ze het over hebben) wordt de sfeer zo ontzettend verpest op hardtraxx.
respecteer elkaars mening eens..
ontopic:
de kick klinkt niet naar mijn smaak (nee ik vind m niet te hard)
De intro spreekt me ook totaal niet aan (alleen het stukje met vocals is erg fijn).
De climax klinkt in mijn oren een beetje als een rommeltje (maarja het origineel ook en die vond ik ook niet
geweldig).
bij deze
:') door gastjes zoals jij (die overigens totaal niet weten waar ze het over hebben) wordt de sfeer zo ontzettend verpest op hardtraxx.
respecteer elkaars mening eens..
ontopic:
de kick klinkt niet naar mijn smaak (nee ik vind m niet te hard)
De intro spreekt me ook totaal niet aan (alleen het stukje met vocals is erg fijn).
De climax klinkt in mijn oren een beetje als een rommeltje (maarja het origineel ook en die vond ik ook niet
geweldig).
bij deze
Last edited by Q-Dominic on , edited 1 time in total.
+1wrote:
De qlimax klinkt in mijn oren een beetje als een rommeltje
hou je kop gewoon je hoeft toch niet alles af te kraken.. je snapt het toch..wrote:Leer Quoten RobertV.
-
S
agressivewrote:hou je kop gewoon je hoeft toch niet alles af te kraken.. je snapt het toch..
Ik vond katamaran's opmerking ook niet heel medelevendwrote:agressivewrote:hou je kop gewoon je hoeft toch niet alles af te kraken.. je snapt het toch..
Haha, ach man, was ook maar een lolletje
Ik probeer niemand aftekraken op zn mening. Ik vind deze Remix ook niet heel denderend hoor. 
I'm on your side.
I'm on your side.
Last edited by katamaran on , edited 2 times in total.
Als ik die Dominator remix zaterdag live hoor laat ik me maximaal gaan 
onderbouw je mening dan eenswrote:@ravenwood
respecteer elkaars mening eens..![]()
-
S
carewrote:Ik vond katamaran's opmerking ook niet heel medelevendwrote:agressivewrote:hou je kop gewoon je hoeft toch niet alles af te kraken.. je snapt het toch..

Slim Shore is goed bezig, heerlijke remix. Produceer zelf eerst maar eens een goede plaat voordat je met dom commentaar komt als; ''hier is niks aan''
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
dat is ook weer een opmerking van.... 
haha idd..wrote:dat is ook weer een opmerking van....
slapjes,wrote:View on YouTube
hij mix het orgineel een beetje met syren erdoorheen en dat haalt alle energie uit deze klassieker
jammer want ik vond hem de laatste tijd juist zo lekker bezig, maarja komt hierna wel weer wat beters
Ow met al die positieve reacties overal dacht ik, nou ook es ff luisteren! Maar hij valt een beetje tegen helaas 
-
S
Hij's lekker 
Geef mij de anger en outblast remix maar 
Als bob morgen bij freaky is vraag ik m of hij m draait... Doet ie vast wel, issie wss al wel van plan denk. T feest heet niet voor niks dominatorwrote:Als ik die Dominator remix zaterdag live hoor laat ik me maximaal gaan
Laatste stuk van die Preview is ubervet!
-
QHardtraxxer
- 959 posts member since 2009
- last seen May 2015
@ ravenwood
Waarom dan geen commentaar op de mensen die alleen maar een ''blije'' of ''bomb'' smiley geven?
Je loopt alleen maar te zeuren op de mensen die het níet leuk vinden zonder het te onderbouwen.
Hou die opmerkingen gewoon voor je want het slaat nergens op.
En m'n onderbouwde mening heb je alsnog gekregen als je een stuk terugleest
Waarom dan geen commentaar op de mensen die alleen maar een ''blije'' of ''bomb'' smiley geven?
Je loopt alleen maar te zeuren op de mensen die het níet leuk vinden zonder het te onderbouwen.
Hou die opmerkingen gewoon voor je want het slaat nergens op.
En m'n onderbouwde mening heb je alsnog gekregen als je een stuk terugleest
Ik weet niet echt goed wat ik van die remix moet vinden...
Eerlijk gezegd vind ik hem niet zo geslaagd, Vind het al een intro waar de energie eruit word gehaald met die trage kicks of wat dan ook.
Het kan wel opbouw zijn in de track, maar als je dit draait in het middeb van een set is alle energie weg.
Ik vind er ook helemaal geen lekkere drive in zitten. Hij komt eerder sloom over...
Eerlijk gezegd vind ik hem niet zo geslaagd, Vind het al een intro waar de energie eruit word gehaald met die trage kicks of wat dan ook.
Het kan wel opbouw zijn in de track, maar als je dit draait in het middeb van een set is alle energie weg.
Ik vind er ook helemaal geen lekkere drive in zitten. Hij komt eerder sloom over...