Owjawrote:deze stond er al. 2 pagina`s terug volgens mij
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
wrote:...is lelijk.wrote:Die bassline
Die bassline is
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
ik vind em facking dik
View on YouTube
View on YouTube
Idd, een paar pagina's terug zoeken is toch een geen kleine moeite? 
Maar die van Brooklyn Bounce is weer afgeleid van
View on YouTube
Deze versie blijft toch de lekkerste van allemaal
View on YouTube
Headhunterz HQ Preview of the Club Bizarre remix will be online tonight at my youtube channel! @ hyves
Bas & arjen: Hé Willem, moet je is horen.. Wij gaan je helpen jouw naam te zuiveren. Wat we nou gaan doen: We maken een heldenmix en zetten jou naam erbij zodat iedereen denkt dat jij er ook aan mee heb gewerkt. Goed idee?
Willem: Hihihihihi, ja. Maar ik ga eerst even vissen. Nou, doeg hè!
(grapje) Hij is zeer netjes, en wat ik nou bedoel te zeggen is dat ik niet veel Headhunterzsounds in deze remix hoor. De sound van NC die me altijd weet te bekoren kan ik er ook niet heel erg uithalen.
Intro/outro is duidelijk van HHZ-hand, climax van Noisecontrollers.
Mwah ja... zit tenminste wel een goeie drive in het nummer. Maar ik begin met ieder nummer steeds meer af te knappen op Noisecontrollers. Die waren ooit zo goed en houden zich nu slechts bezig met middelmaat
Mwah ja... zit tenminste wel een goeie drive in het nummer. Maar ik begin met ieder nummer steeds meer af te knappen op Noisecontrollers. Die waren ooit zo goed en houden zich nu slechts bezig met middelmaat
Mee eens dawasiknie, track is niet slecht, maar ik word d'r niet zo warm van.. DBSTF daarintegen vind ik echt een heeeeeeeeeeeeeeeeel erg geil nummer 
Nieuwe DBSTF vind ik wederom geen zak aan. De tracks en DBSTF vind ik echt vreselijk.
Ze hangen bij beetje de nek uit.
De nieuwe HHZ en NC vind ik wel een vette track. Beukte zaterdag aardig hard door de speakers. Denk wel dat het redelijk snel gaat vervelen als je het een paar keer gehoord hebt 
Heb nu me speakertjes niet heel hard kunnen zetten wat bij mij nog steeds veel meer zegt dan dat ze zacht staan.
Maar de NC & HHZ remix klinkt wel leuk, Die van dbstf spreek me ook wel aan.
Heb het gevoel dat ze met anger een iets rauwere kant opwouwen
.
Mss dat ze hiermee wel wat variatie gaan brengen?
Maar de NC & HHZ remix klinkt wel leuk, Die van dbstf spreek me ook wel aan.
Heb het gevoel dat ze met anger een iets rauwere kant opwouwen
Mss dat ze hiermee wel wat variatie gaan brengen?
Sodeknetter
Er gaat echt niets boven het origineel van Dawasiknie poste.
Ik vind er niet zo veel aan maar je kunt heel duidelijk voldoende NC en HHZ invloeden in die plaat horenwrote:Bas & arjen: Hé Willem, moet je is horen.. Wij gaan je helpen jouw naam te zuiveren. Wat we nou gaan doen: We maken een heldenmix en zetten jou naam erbij zodat iedereen denkt dat jij er ook aan mee heb gewerkt. Goed idee?
Willem: Hihihihihi, ja. Maar ik ga eerst even vissen. Nou, doeg hè!
(grapje) Hij is zeer netjes, en wat ik nou bedoel te zeggen is dat ik niet veel Headhunterzsounds in deze remix hoor. De sound van NC die me altijd weet te bekoren kan ik er ook niet heel erg uithalen.
Vind er niks aan, jammer want dit zal wel weer de meest gedraaide plaat van 2010 worden. :')
klassieker. snap eigenlijk niet dat ze hem remixen, best zondewrote:Maar die van Brooklyn Bounce is weer afgeleid van
View on YouTube