Apart, maar laat toch een goeie eerste indruk bij me achterwrote:View on YouTube
The Vision doet goeie zaken
Apart, maar laat toch een goeie eerste indruk bij me achterwrote:View on YouTube
Ik hoor hier een goede intro in voor zijn set op summerfestival overmorgen !wrote:View on YouTube
Vind Ik wel leuk !wrote:View on YouTube
Echt wel nice ,wrote:View on YouTube
Jezus !wrote:View on YouTube
Opzich wel leuk gedaan !wrote:View on YouTube
Valt niet tegenwrote:View on YouTube
Hele dikke +1!wrote:Tering laat R3bels maar lekker alleen nog maar platen zoals Bionicle en Pattern 1 maken.
Inderdaad ja!wrote:Hele dikke +1!wrote:Tering laat R3bels maar lekker alleen nog maar platen zoals Bionicle en Pattern 1 maken.
Eerste dikke plaat van Josh & Wesz. Iets anders dan de standaard melodienummers vn ze.
Lipservice Radio?wrote:Eerste dikke plaat van Josh & Wesz. Iets anders dan de standaard melodienummers vn ze.wrote: Lekkere Plaat
dat stukje vanaf 2.40 is net counterfeit van the prophetwrote:Eerste dikke plaat van Josh & Wesz. Iets anders dan de standaard melodienummers vn ze.
dat outtrowrote:View on YouTube
Mss als die een keer klaar is?wrote:Wanneer komt; 'D-Block & S-Te-Fan ft. Zatox - Madhouse' nou is? Duurt lang!
kan je tegen die maat van jou zeggen dat ie maar beter kan stoppen? alvast bedankt.wrote:View on YouTube
Maat van me hij gaat nu alleen solo,omdat hij door die andere gast is genaaid!
met een release bij een label!