Haha , Mongolwrote:View on YouTube
Klinkt niiiiice.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
wie zijn dit?wrote:Haha , Mongolwrote: Klinkt niiiiice.
En iedereen allemaal zeiken dat Scantraxx idioot was om ze te signenwrote:wasted penguinz
ok dan zien ze er voor het eerst nuchter uit of ligt dat aan mij.wrote:wasted penguinz
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Vette shit!wrote:Eindleijk als free release ZEER snel:
View on YouTube
OMGwrote:View on YouTube
Dit is dus echt de shit gewoonwrote:Experimentele plaat van Kodex ft Zanshi, best coole shit als je het mij vraagt![]()
View on YouTube
niceewrote:Dit is dus echt de shit gewoonwrote:Experimentele plaat van Kodex ft Zanshi, best coole shit als je het mij vraagt![]()
View on YouTube![]()
5.00
De melo is wel vet maar verder klinkt het niet als hardstyle, jammer.wrote:View on YouTube
Ik vind het anders best een vette trackwrote:hoe kan ik die gasten nou ooit serieus gaan nemen, als ze dit soort happy breezer zooi blijven makenwrote:View on YouTube
Waarom is hij eraf?:Owrote:Experimentele plaat van Kodex ft Zanshi, best coole shit als je het mij vraagt![]()
View on YouTube
Ik had hem vanmorgen geluistert niet zo erg hard,dus ik dacht als ik thuis kom van me werk gelijk knalen.
Echt een lekkere track is het geen stnd hardstyle track gelukkig:D
Coone - Million Miles
View on YouTube
View on YouTube
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2020
Ja toen ook gehoord, best lekker nummertje 
ja en ook lekker energievol, zoals coone dat wel vaker heeftwrote:Heerlijke track!
View on YouTube
Zeer apart dat ze artiesten gekozen hebben die niet een tijd meelopen. Deze gasten staan er pas vanaf 2006 bij. Zou eerder een Luna of iets dergelijks gekozen hebben.
Nummer vind ik ook niet mijn ding. Intro is nog wel prima, maar climax is niet zo bijzonder. Gaat ook met name nie tzo hard.
Zeer apart dat ze artiesten gekozen hebben die niet een tijd meelopen. Deze gasten staan er pas vanaf 2006 bij. Zou eerder een Luna of iets dergelijks gekozen hebben.
Nummer vind ik ook niet mijn ding. Intro is nog wel prima, maar climax is niet zo bijzonder. Gaat ook met name nie tzo hard.
Ik vind het opzich wel een redelijk nummer, al is het wel weer een vrij standaard nummer, maar ik had ook liever gehad dat iemand die al wat langer in de hardstyle zit hem had gemaakt.wrote:View on YouTube
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2020
DBSTF twitter:wrote:Ik vind het opzich wel een redelijk nummer, al is het wel weer een vrij standaard nummer, maar ik had ook liever gehad dat iemand die al wat langer in de hardstyle zit hem had gemaakt.wrote:View on YouTube
# Sorry for the misunderstanding people! We ment it's not only the anthem for the party, but especially an anthem for the whole year!
for a decade of q-dance, their 10 year anniversary. So it is not coupled to the feestfabriek-party, but dedicated to this celebrationyear!