ok, bedankt
.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
S
hehe 4e keer dat dat al gevraagd word. En iedere keer dezelfde antwoorden x)
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Leipwrote: View on YouTube
Melodie klinkt net of ze wat toetsen in hebben gedrukt, niet bepaald lekker
10/10
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
Prima track, ik geef hem ene 7,5/10wrote:Leipwrote: View on YouTube
Scary Noises: 10/10!
Fusion waardige plaat
Fusion waardige plaat
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
ben heel erg benieuwd wat er van die face the enemy gaat komen 
Grappig bij Scary Noises: de youtubecomments! Blabla valse melodie.. Tja, kwestie van smaak he!
Ik vind hem wel erg fijn!
Ik vind hem wel erg fijn!
Digital Punk & B-Front - Awake
http://www.twitvid.com/VPA6U
Vind Scary Noises hier eigenlijk vrij weinig aan om eerlijk te zijn. Heb m 1 keer live gehoord en daar was ie wel te doen.
vet die valse melodie
dit gaat een dikke track wordenwrote:Digital Punk & B-Front - Awake
morgen toch eventjes naar digital punk
Dikke track! 2e climax
Wat een held is onze bob toch ook hewrote:Scary Noises: 10/10!
Fusion waardige plaat
wel lekkere harde track maar vind hem een beetje saai
idd een saaie track.. zit helemaal geen energie in de track. Snap niet wat jullie er zo leuk aan vinden. Of iedereen lult elkaar na dat kan natuurlijk ook.wrote:wel lekkere harde track maar vind hem een beetje saai
Edit:
View on YouTube
Da Tweekaz - Whatevah 2010
Zal er waarschijnlijk niet lang meer opstaan want Coone is weer het internet af aan het speuren op copyright zooi... (voor degenen die het nog niet wisten da tweekaz zitten tegenwoordig bij dwx)
Edit2: @ edwin: ik hoor liever under attack ofzo. Hier kan ik niet echt op losgaan. of Neophobia. Dat is echte rauwe shit.
Last edited by RobertV on 11 Jun 2010 22:22, edited 2 times in total.
Geen energie? Hier kan je zo hard op stampen man, dit is nou rauwe shit. Geen happy melodie, maar lekker een rauwe en harde plaat!wrote:idd een saaie track.. zit helemaal geen energie in de track. Snap niet wat jullie er zo leuk aan vinden. Of iedereen lult elkaar na dat kan natuurlijk ook.wrote:wel lekkere harde track maar vind hem een beetje saai
Idd !wrote:Geen energie? Hier kan je zo hard op stampen man, dit is nou rauwe shit. Geen happy melodie, maar lekker een rauwe en harde plaat!wrote:idd een saaie track.. zit helemaal geen energie in de track. Snap niet wat jullie er zo leuk aan vinden. Of iedereen lult elkaar na dat kan natuurlijk ook.wrote:wel lekkere harde track maar vind hem een beetje saai
Zijn van Da Tweekaz 10 o clock enz al gereleased nog niet ofwel ?
Whatevah is ook een geinig plaatje
Kom net terug van het stappen in Ehv.. Zany kwam daar draaien voor 5 jarig bestaan van een kroegje! Anthem kwam voorbij.. Hier istie, gefilmd met mobiel, maar t is te beluisteren
View on YouTube
View on YouTube