Godnondeju! 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Godnondeju, ziet er errug lekker uitwrote:Auditory Nerve
-
LHardtraxxer
- 427 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
+1wrote:Wejooo ! please iemand film die track morgen op emporium
Jahoor, je hoort echt 4 tellen en iedereen spacet 'm meteen al helemaal dood van enthousiasme 
Kan jij je depressie niet op een ander forum botvieren?wrote:Jahoor, je hoort echt 4 tellen en iedereen spacet 'm meteen al helemaal dood van enthousiasme
wrote:Kan jij je depressie niet op een ander forum botvieren?wrote:Jahoor, je hoort echt 4 tellen en iedereen spacet 'm meteen al helemaal dood van enthousiasme
Hé ik vind de vier tellen die ze laten hebben ook vet klinken hoor, maar ik vraag me af hoeveel je dan al kan zeggen over de hele track...
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
I came
Jezus een paar vage fragmenten van een paar seconden en iedereen hier is joteldebotel.
Ik wacht nog ff met me oordeel op een wat langere versie, al is mijn eerste indruk goed 
Nieuwe B-Front & Frontliner
Ofja B-Frontliner
Wel kut kleine stukjes maar klinkt wel leuk !
Ofja B-Frontliner
Wel kut kleine stukjes maar klinkt wel leuk !
Last edited by HardstyLennert on 28 May 2010 16:35, edited 1 time in total.
Als de climax erin komt hoor ik eigelijk haast niks van het orgineel terugwrote:View on YouTube
stanley 3 keer niets?wrote:+1wrote:Wejooo ! please iemand film die track morgen op emporium
heeft wel wat weg van Williams Syndrome - Limbo
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Dit is ECHT NIKS! Wat een saaie meuk!wrote:View on YouTube
wat is dit saaiwrote:View on YouTube
Vind die track niet zo heel verkeerd. Het is geen knaller waar ik op een feest helemaal los op zou gaan, maar om lekker chill op de bank/bed te liggen onder het genot van een pilsje ofzo vind ik het wel prima.

zelf dat is niet chill...wrote:maar om lekker chill op de bank/bed te liggen onder het genot van een pilsje ofzo vind ik het wel prima.![]()