intro beukt er lekker door, maar die kick in de climax is om te huilen helaas...wrote:View on YouTube
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
Tsja the R3bels mist echt iets, Keep the Rythm blijft voorlopig het enige nummer wat ik echt van ze kan waarderen. Het nieuwe nummer hierboven is ook weer uit de categorie mwah.
Mee eens, sommige oude nummers van Korsakoff zijn best te pruimen maar haar huidige tracks vallen vergeleken met andere artiesten in het niet, vind het ook maar een slappe hap. Sowieso vind ik het MoH label maar gaar, alleen Angerfist komt nog wel eens met wat leuks.wrote:Die Hardcore van Korsakoff is veels te mager. Doe mij maar lekker Amnesys & Mad Dog spul
Korsakoff is echt qua sound de DBSTF van de hardcore
MoH is sowieso heeel erg afgezwakt de laatste tijd/jaar
ben nu erg fan van Enzyme en NR
Enzyme bazenlabel.wrote:MoH is sowieso heeel erg afgezwakt de laatste tijd/jaar
The R3bels had al lekkere andere shit met oa Pattern 1. Dit is ook gewoon weer lekker anders. Vind dit ook wel wat! Lekker doorbeuken.
Lekker hoor! Tenminste niet zoveel distortion in de meeste Hardcore kicks die je tegenwoordig hoort. Al is die Words of the Gang remix wel een echte fail!wrote:Tracklist Pink Noise:
View on YouTube
Nogtans lekkere track
Die Pink Noise kan mij helemaal wel bekoren, ik ben namelijk helemaal voor hardstyle en hardcore boeit me zo goed als niets. Als ik dan toch (zo goed als nooit) goesting heb in hardcore of het moet een afsluiting voor een feest zijn mag het Korsakoff zijn omdat ik dat minder hard vind. Daarom ook dat die Words From The Gang remix mij totaal wel kan bekoren. Al kan ik goed geloven dat de fans voor hardcore dat helemaal niet doen 
Plasmaravers - Bust A Movewrote:Keep the Rythm blijft voorlopig het enige nummer wat ik echt van ze kan waarderen.
Die nieuwe van The R3bels klinkt best aardig! Hou er wel van

Weet je zeker dat dat The Prophet vs. Zatox is?
Aangezien dat The Prophet veel promos heeft en dit klinkt heel erg naar Solo track van The Prophet
Maar hij is lekka lekka
Aangezien dat The Prophet veel promos heeft en dit klinkt heel erg naar Solo track van The Prophet
Maar hij is lekka lekka
-
HHardtraxxer
- 604 posts member since 2008
- last seen Jul 2010
Niet echt bijzonder.. 13 in een dozijn plaatje 
mwah niet echt bijzonder vond dat ze platen met profyler veel vetter waren ( dark symphony
)
Is al gepost.wrote:View on YouTube
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
"die intro lijkt erg op regenerate it ook van Tuneboy, hele track overigens
Digital Punk & Waverider - Angel
View on YouTube
View on YouTube
als je paar posts boven je kijkt zie je dat hij er al staat 
Twee nieuwe Donkey platen, persoonlijk een groot voorstander van D.O.N.K.E.Y. vind de drive achter die plaat echt geniaal!
View on YouTube
View on YouTube
met dank aan de grote joetoep held Stanley3000
View on YouTube
View on YouTube
D.O.N.K.E.Ywrote:Twee nieuwe Donkey platen, persoonlijk een groot voorstander van D.O.N.K.E.Y. vind de drive achter die plaat echt geniaal!
View on YouTube
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
Donkey Rollers is ALTIJD Vet