Spoor jij wel?wrote:uh
voor zover ik het begrijp
geld
geld
geld
en waarom
house..
fking house...
op InQontrol een groot rag feest
COME OP! protesteer is zo blijft het de zachtere kant op gaan...
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Ken je uberhaupt de roots van In Qontrol wel?
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
ik vind wel chill nummertje 
Het luisterd heerlijk weg inderdaadwrote:ik vind wel chill nummertje
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
dat zal mij een zorg zijn tegenwoordig is het zo waarom dan weer terugzakken naar dat softe gedoewrote:Ken je uberhaupt de roots van In Qontrol wel?
ja de roots zijn trance achtig ofzo iig softe shit
Gelukkig ben je zo tolerant.wrote:dat zal mij een zorg zijn tegenwoordig is het zo waarom dan weer terugzakken naar dat softe gedoewrote:Ken je uberhaupt de roots van In Qontrol wel?![]()
Ik vind de remix leuker om te horen dan het orgineel. Overigens is deze track house noemen hetzelfde als Headhunterz hardcore noemen "omdat het hard is".
-
FDonateur
- last seen Jul 2026
het is toch house?wrote:Gelukkig ben je zo tolerant.wrote:dat zal mij een zorg zijn tegenwoordig is het zo waarom dan weer terugzakken naar dat softe gedoewrote:Ken je uberhaupt de roots van In Qontrol wel?![]()
Ik vind de remix leuker om te horen dan het orgineel. Overigens is deze track house noemen hetzelfde als Headhunterz hardcore noemen "omdat het hard is".
Jij bent officieel de grootste mongool van dit hele forum. 
Het is toch ook house? Iets tussen de techno en de house in iig.
Het is inderdaad niet voor het eerst dat Q-dance deze muziek op een feestje stopt, maar ik vind het wel enorm uit de toon vallen vergeleken met de rest van de line-up. Mja, het nummer is verder wel lekker en idd beter dan het origineel ondanks dat het niet mijn stijltje is. Dus mij hoor je niet klagen. Alleen kom ik naar InQontrol om te beuken en niet om op deze muziek een beetje te chillen ofzo...
Het is inderdaad niet voor het eerst dat Q-dance deze muziek op een feestje stopt, maar ik vind het wel enorm uit de toon vallen vergeleken met de rest van de line-up. Mja, het nummer is verder wel lekker en idd beter dan het origineel ondanks dat het niet mijn stijltje is. Dus mij hoor je niet klagen. Alleen kom ik naar InQontrol om te beuken en niet om op deze muziek een beetje te chillen ofzo...
Ja dat was toch veel (hard)trance. Daar leef ik dan ook helemaal mee een hardtrance is niks mis mee. Maar zo'n house nummer: nee, dat past echt niet bij hardtrance of hardstyle..wrote:Ken je uberhaupt de roots van In Qontrol wel?
-
FDonateur
- last seen Jul 2026
ik heb het over de dock 45 remixwrote:Jij bent officieel de grootste mongool van dit hele forum.
en ik luister nooit house dikke prutmuziek dus hoe kan ik t nu weten...
ooit van minimal gehoord? kom op man je hoort toch meteen dat dit geen house is?
Was dit niet het new tracks topic? 
Hou je mond en praat er niet over dan, als je weet je dat je er niks van afweet. Om nou heel de 'House' genre prutmuziek te noemen gaat ook wel een beetje ver als je 't mij vraagt. Bedoel je dat je niet van Chuckie en Sidney Samson houdt of wat wil je ermee zeggen?wrote:ik heb het over de dock 45 remixwrote:Jij bent officieel de grootste mongool van dit hele forum.
-
FDonateur
- last seen Jul 2026
sssh ja indd dat bedoel ik chuckie en sydney samson sucke maar er moeten new HARDSTYLE tracks gepost worden hier...wrote:Hou je mond en praat er niet over dan, als je weet je dat je er niks van afweet. Om nou heel de 'House' genre prutmuziek te noemen gaat ook wel een beetje ver als je 't mij vraagt. Bedoel je dat je niet van Chuckie en Sidney Samson houdt of wat wil je ermee zeggen?wrote:ik heb het over de dock 45 remixwrote:Jij bent officieel de grootste mongool van dit hele forum.
-
FDonateur
- last seen Jul 2026
en nog iets
deze site gaat over Hardtrance/Hardstyle/Hardcore
er is een aparte topic voor new Hardcore tracks aangemaakt
deze is voor Hardstyle de Main-genre van deze site
dus kom ajb niet aanzetten met die house troep want dan kan je wachten op oordelen zoals die van mij ...
deze site gaat over Hardtrance/Hardstyle/Hardcore
er is een aparte topic voor new Hardcore tracks aangemaakt
deze is voor Hardstyle de Main-genre van deze site
dus kom ajb niet aanzetten met die house troep want dan kan je wachten op oordelen zoals die van mij ...
wrote:wrote:kut Q-Dance hoe de fuk durf je het om een fking house remix van een InQontrol Anthem te laten maken omg...
en lelijk dat het is
kheb trouwens die 'brief' van Scul gelezen, als het echt waar is begin ik nu heel erg te twijfelen aan Q-Dance.
B2S (Y)jij begrijpt het helemaal niet* volgensmij...
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Maar we gaan nu terug lekker ontopic! 
Dozer - Drop The Bomb:
View on YouTube
Pavo - From Scratch:
View on YouTube
From Scratch klinkt ziekk.
View on YouTube
Pavo - From Scratch:
View on YouTube
Zeker, vooral die outro.wrote: From Scratch klinkt ziekk.
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
From Scratch Jezus Die klinkt zo hard he

-
FDonateur
- last seen Jul 2026
holy shit!!!!!
nieuwe Pavo!
laat er meer van zulke nummers komen! !!!!!
nieuwe Pavo!
laat er meer van zulke nummers komen! !!!!!
Intro/Outro van From Scratch klinkt vet, originele titel overigens 
Nieuwe Pavo klinkt aardig, wachten op een betere sample 
Ik zie daar de CDJ 2000's staan.wrote:Dozer - Drop The Bomb:
View on YouTube
Pavo - From Scratch:
View on YouTube
En wie heeft die Pavo track dit keer gemaakt dan? Deze klinkt niet echt als een NC track..
Last edited by Edwinn on 04 Apr 2010 17:00, edited 1 time in total.