Hahawrote:Heel die booth tot in de puntjes gestuct na die set natuurlijk
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Geen idee of deze al ooit is langsgekomen in dit topic. Zo te zien is Thera + Audiofreq een magische combi.
View on YouTube
Track: A-lusion - The First Sound
View on YouTube
haha prachtig.. die thera wat is dat een held ookwrote:Geen idee of deze al ooit is langsgekomen in dit topic. Zo te zien is Thera + Audiofreq een magische combi.
View on YouTube
Mod edit: Hou het gezellig op Hardtraxx. Kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst.
Ik heb er helaas geen filmpje van (iemand anders wel?), maar Dr. Peacock ging echt goed los front row bij de set van Ophidian in de gold area op defqon zondag 
Last edited by Norther66 on , edited 1 time in total.
-
Last edited by Jeffrey2107 on , edited 1 time in total.
-
H
Als het je niet uitmaakt dan hoef je ook niet meer te reageren. Online kunnen mensen niet ruiken hoe jij iets bedoeld. En als ik zo kijk naar wat jij hier neergeschreven had dan kan dat best wel als beledigend ervaren worden, ik hoop dat je dat zelf ook wel snapt.wrote:he dit was niet beledigend bedoelt en met opzet negatief neerzetten ook niet, nou ja het zal wel mij maakt het niet uit
wrote:Heel die booth tot in de puntjes gestuct na die set natuurlijk
Hahaha dat was wel geniaal jawrote:Ik heb er helaas geen filmpje van (iemand anders wel?), maar Dr. Peacock ging echt goed los front row bij de set van Ophidian in de gold area op defqon zondag
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 17 days ago
Haha je ziet ook precies dat die linkse Adaro is, met zijn boksbewegingen altijd
als ze praten hoor je ook duidelijk wie wie is, alhoewel dit onstage wel meevalt
Haha heerlijk dit
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Haha, supervet. Iedere keer weer genieten om ze te zien.wrote: Nog een vet filmpje van G4H:
View on Facebook
Moet toch goddomme ook warm zijn, graadje of 35 op je kop en dan dat masker en pak.
Best leuke track ook. Hoe heet die?
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Gunz For Hire - This is LAwrote:Best leuke track ook. Hoe heet die?
-
PHardtraxx Addict
- 1034 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Gaaf om Ran-D zo los te zien gaan, hoe klote warm moet die gast het wel niet hebben met dat weer. Wel beetje vreemd/apart dat je hem nooit zo ziet vlammen tijdens ze eigen/solo sets.
Misschien zit er wel heel iemand anders onder die maskerswrote:Gaaf om Ran-D zo los te zien gaan, hoe klote warm moet die gast het wel niet hebben met dat weer. Wel beetje vreemd/apart dat je hem nooit zo ziet vlammen tijdens ze eigen/solo sets.
-
K
Da Syndrome zo te zien?wrote:Misschien zit er wel heel iemand anders onder die maskers
De mid doet me denken aan oude SAIFAM mids. Gave mid zegwrote:Best leuke track ook. Hoe heet die?
Er staat @ 8:00 AM, het zal denk ik nog niet zo heel warm zijn daarwrote:Gaaf om Ran-D zo los te zien gaan, hoe klote warm moet die gast het wel niet hebben met dat weer. Wel beetje vreemd/apart dat je hem nooit zo ziet vlammen tijdens ze eigen/solo sets.